Fitness Seller

HTML probleem nieuwe website

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
14
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Ik heb een probleem met m'n nieuwe website. Heb deze (met hulp) gebouwd in Macromedia Flash Professional 8. Het is nu in de beginfase, maar het is de bedoeling dat het een mooie site wordt.
Ik ben member bij 110mb.com en wilde daar alles uploaden (HTML en SWF). Heb dit nu gedaan en alles staat op volgorde. Als ik op index.swf klik vanuit 110mb.com werkt alles. Ik zie een prachtige site waar alles functioneert.
index.html doet echter geen ene moer. Er komt een zwart vlak, maar de site laadt niet. Alle pagina's staan in de root, heb dus geen aparte mappen. Volgens 110mb.com zou dit moeten kloppen.

Deze link doet het dus wel: http://jizza.110mb.com/index.swf

Maar deze link (die ik zou moeten gebruiken voor Dot.TK) niet: index (jizza.110mb.com/index.html)

Wat doe ik verkeerd? Is er iemand hier met verstand van templates en HTML die me kan helpen? :(

Je verwijzing staat zo te zien verkeerd, deze staat naar FlashVillage_Photon/index.swf. Zet je de swf file dus in een map genaamd "FlashVillage_Photon" dan doet die het. Maar je kan ook de html code van je index.html aanpassen, zodat deze alleen naar index.swf refereerd.

Zie onderstaande code fragment van jouw index.html:

param name="movie" value="FlashVillage_Photon/index.swf"
embed src="FlashVillage_Photon/index.swf"

• Topic Starter Topic Starter
Heel erg bedankt Dex! Het is me nu gelukt. "jizza.110mb.com/index.html" oftwel Jizza is nu online!!! Woohoooooo, nu nog wat extra fotootjes plaatsen en ik ben helemaal gelukkig :D

.tk? c'mon cheapass :p

• Topic Starter Topic Starter
voor de rest ziet het er heel netjes uit, ben je fotograaf?

Nee, ik doe wel aan fotografie, maar die foto's zijn nog niet online. Deze foto's zijn van Adriana Lopez Sanfeliu. Een waanzinnige fotografe.
De website heb ik gewoon via zo'n gratis template site gebouwd, want zoveel verstand van HTML heb ik niet.
Mijn eigen werk komt er ook nog op, maar mijn sT lijkt veel op die van Adriana.

Terug
Naar boven