Dan kom je uit op max max 4000 kWh per jaar, maar in de meeste gevallen een stukje minder.
Onze warmtepomp doet al 4000 kWh per jaar..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kom je uit op max max 4000 kWh per jaar, maar in de meeste gevallen een stukje minder.
Dat zou met een COP van 4 1600 kuub gas zijn, dat is dus geen vreemd verbruik.
Er zijn zat huurwoningen met 4-6 panelen. Zeker uit de 1e uitleveringen/moderniseringAan de andere kant, mensen met een warmtepomp en/of zonnepanelen hebben een keuze en zitten vaak ook niet bij de laagste inkomens.
Daar houd je toch niets van over?Er zijn zat huurwoningen met 4-6 panelen. Zeker uit de 1e uitleveringen/modernisering
Nee, daarom ook. Dus is hun kWh verbruik hoog.

Prijsplafond gaat pas in per 1 januari. Ik zit nu ook per 1 oktober met 2,02 euro per kuub.Kreeg deze vanmorgen doorgestuurd. Essent heeft nog geen prijsplafond ingevoerd zie Gastarief
![]()
Mijn overbuurman(bejaarde) raakt er helemaal van slag door. Hoort gister dat het goedkoper worde en ontvangt dit vanochtend. Ik heb hem uitgelegd zijn oude voorschot te betalen tot eind dit jaar.Prijsplafond gaat pas in per 1 januari. Ik zit nu ook per 1 oktober met 2,02 euro per kuub.
En maar op 26° stoken die oudjes....Mijn overbuurman(bejaarde) raakt er helemaal van slag door. Hoort gister dat het goedkoper worde en ontvangt dit vanochtend. Ik heb hem uitgelegd zijn oude voorschot te betalen tot eind dit jaar.
Hij heeft al 1x 500,- extra aan Essent betaalt in de zomer.(voor de zekerheid)
www.rtlnieuws.nl
![]()
Prijsplafond energie helpt niet iedereen: deze groepen lijken vergeten
Om te voorkomen dat Nederlanders de energierekening niet meer kunnen betalen, komt het kabinet met een prijsplafond voor gas en stroom. Niet iedereen is hier echter mee geholpen. Zo kunnen mensen die van het gas af zijn, mensen aangesloten op het warmtenet, chronisch zieken en verhuurders van...www.rtlnieuws.nl
Het is nog slechter bedacht dan ik in eerste instantie vermoede.
Het is nog slechter bedacht dan ik in eerste instantie vermoede.
Ik had al heel erg lage verwachtingen.