XXL Nutrition

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Als ze echt zouden deugen dan zouden ze stoppen met vliegen ipv een paar euro CO2-compensatie. Stoppen met het eten van vlees is ook zo'n leuke, nog even los van de ingevlogen waterverslindende avocado's, himalaya-zout en vogelzaad, als je wel vlees eet en niet vliegt ben je veel milieubewuster.

(Retourtje Amsterdam-Singapore = dieet van vleesliefhebber = 3,3 ton CO2, gemiddeld is 2,5 ton CO2, veganistisch is 1,5 ton CO2)
Planten groeien door CO2. Ik doe mijn best voor de natuur door zoveel mogelijk CO2 terug te atmosfeer in te slingeren.

Planten groeien door CO2. Ik doe mijn best voor de natuur door zoveel mogelijk CO2 terug te atmosfeer in te slingeren.
Als iedereen maar was zoals jij, dan was dat groene paradijs al hier en niet slechts de natte droom van GroenLinks en een paar verdeaalde D66-ers en PvdA-ers.

Bovendien hadden we door de opwarming van de aarde al dat gas niet nodig gehad.

Als iedereen maar was zoals jij, dan was dat groene paradijs al hier en niet slechts de natte droom van GroenLinks en een paar verdeaalde D66-ers en PvdA-ers.

Bovendien hadden we door de opwarming van de aarde al dat gas niet nodig gehad.
Als iedereen was zoals ik dan was de wereld een paradijs.

Nou nou, zo onnodig kwetsend dit.

Als iedereen was zoals jij, dan zaten we nu nog in het stenen tijdperk, oneindig te discussiëren waarom we eigenlijk überhaupt vuur zouden moeten maken.
Nou, als het echt oneindig zou zijn, dan zorgt dat wel voor het eeuwig voortbestaan van mij. ;)

960x720a.jpg

960x720a.jpg

Screenshot_20220922-210803_Gmail.jpg

Mijnes van essent. Kan hier wel mee leven.

Screenshot_20220922-210923_Gmail.jpg

Deze bij mamsie.

Beide variabel.

Screenshot_20220922-170949_Gmail.jpg

^^ deze mail kreeg ik in april

Waar komt die 4,20 euro per m3 vandaan ineens :dunno:

De chaos is al compleet voordat het energie prijsplafond eventueel vervroegd ingevoerd kan worden. :D

Terug
Naar boven