Fitness Seller

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

22 graden is veel te warm man, je bent toch geen Opa met slechte bloedsomloop of zo. hier komt ie amper boven de 18 graden uit

Ik heb gewoon nooit veel kleding aan in de woonkamer. Dat het met de thermostaat op 20 graden het soms wel 22,5gr wordt, komt door de goede isolatie en het feit dat ik veel warmte uitstoot denk ik :roflol:
17gr is gewoonweg veel te koud om comfortabel te zijn.

Maar goed dit verschilt voor iedereen, dus wat loop je nou te zeiken.

Ik heb gewoon nooit veel kleding aan in de woonkamer. Dat het met de thermostaat op 20 graden het soms wel 22,5gr wordt, komt door de goede isolatie en het feit dat ik veel warmte uitstoot denk ik :roflol:

Maar goed dit verschilt voor iedereen, dus wat loop ik nou te zeiken.
fixed :laugh:

• Haha
Waarderingen: Vonk

Maar goed dit verschilt voor iedereen, dus wat loop je nou te zeiken.
Ik draag nu boxer en t shirtje, en tuindeur staat wagenwijd open

22 graden is wel echt achtelijk :roflol: alles boven de 20 graden vind ik in mijn slaapkamer echt te warm.
Slaapkamer heb ik uiteraard ook niet zo warm
22 graden is veel te warm man, je bent toch geen Opa met slechte bloedsomloop of zo. hier komt ie amper boven de 18 graden uit
Nou ja als jij je daar prettig bij voelt mooi toch...
Ik zit niet comfortabel in huis als t zo t*ring koud is. Kom wel eens bij vrienden die ook de thermostaat zo laag hebben, dan hou ik mijn jas aan...
Ga toch niet in huis zitten koukleumen.

• Like
Wie heeft het hier over de slaapkamer dan? :roflol:
Als het goed is moet je daar de temperatuur op andere manieren dan met de thermostaat wel moeten kunnen verhogen tot exotische waardes :eyebrow:

Volg mij voor meer klimaat transitie tips.

Hij spreekt steeds over thuis? Enigsinds een aanname dat zijn slaapkamer ook in zijn huis is.

Slaapkamer alleen natuurlijk verwarmen inderdaad.[/QUOTE]

• Like

Ik zit niet comfortabel in huis als t zo t*ring koud is. Kom wel eens bij vrienden die ook de thermostaat zo laag hebben, dan hou ik mijn jas aan...
Ons stookgedrag is altijd al zo, en je went er snel aan. Niet ineens omdat nu de energiekosten hoog zijn. ( ik zit nog op vast contract)
Het is ook niet gezond zo warm, maar moet jezelf weten natuurlijk

De temperatuur op de thermostaat is niet gelijk aan de gevoelstemperatuur. Tocht, luchtvochtigheid, vloerisolatie en locatie en meetafwijking van de thermostaat hebben allemaal flink wat invloed.

Ik vind het echt lekker om wakker te worden in een koude slaapkamer, 15-16 graden ofzo.
Ik slaap wel altijd met sokken aan omdat ik wat langer ben en dus snel koude voeten krijg.

Als het 22 graden is binnen loop ik naakt door het huis :roflol:

Heftig dat jij met je jas aan bij je vrienden moet gaan zitten..

• Like
Waarderingen: BB_
22 graden is wel echt achtelijk :roflol: alles boven de 20 graden vind ik in mijn slaapkamer echt te warm.

Ik loop gewoon in een joggingpak binnen en het is prima te doen met 17-18 graden.

Ik moet wel zeggen dat ik er nu ook een beetje een sport van maak ok extra zuinig te zijn. Maar tot nu toe gaat het nauwelijks ten koste van kwaliteit van leven.

Gasverbruik deze maand is 40% van verwacht verbruik.
20221014_092510.jpg
Kachel aan in de slaapkamer? Vreselijk het hoort koud te wezen daar.

Sinds het besmeuren van een schilderij van van Gogh met tomatensoep ben ik een stuk bewuster geworden van het millieu en de gevolgen van fossiele brandstof.

De temperatuur op de thermostaat is niet gelijk aan de gevoelstemperatuur. Tocht, luchtvochtigheid, vloerisolatie en locatie en meetafwijking van de thermostaat hebben allemaal flink wat invloed.
Als het 22 graden is maakt dat niet veel uit. je mag aannemen dat iemand die zo hoog stookt niet ramen tegen elkaar open heeft staan. Vaak is daar alles dicht evt op roosters na.
Een kut hoort ook behaard te zijn.
Ja ?
Wel eens een baby met bos haar beneden gezien ?
Lekker kaal poesje man :heart: jij zit liever met bos haren in je mond tijdens beffen, of doe je dat nooit(kan ook natuurlijk)

Als het 22 graden is maakt dat niet veel uit. je mag aannemen dat iemand die zo hoog stookt niet ramen tegen elkaar open heeft staan. Vaak is daar alles dicht evt op roosters na.

Ja ?
Wel eens een baby met bos haar beneden gezien ?
Lekker kaal poesje man :heart: jij zit liever met bos haren in je mond tijdens beffen, of doe je dat nooit(kan ook natuurlijk)
Ook vrouwen kunnen gewoon trimmen 🤷‍♂️

Terug
Naar boven