MuscleMeat

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Als je je voeten warm houdt kan die cv echt wel omlaag hoor.

Wat een onzin. De meters zijn gewoon geijkt, en ik zie hier geen raar verbruik. Ik houd alles wekelijks bij.

Niet alles wat geijkt is blijft ook geijkt. Daarom moet de popo ook elk jaar de snelheidsmeters in alle voertuigen laten ijken. Zo niet kun je een eventuele sanctie laten seponeren.

Het is overigens helemaal geen nieuws :rolleyes: Maar het gaat er wel lekker in natuurlijk in de huidige energie malaise. Makkelijk scoren, voor de MSM.

Niet alles wat geijkt is blijft ook geijkt. Daarom moet de popo ook elk jaar de snelheidsmeters in alle voertuigen laten ijken. Zo niet kun je een eventuele sanctie laten seponeren.

Het is overigens helemaal geen nieuws :rolleyes: Maar het gaat er wel lekker in natuurlijk in de huidige energie malaise. Makkelijk scoren, voor de MSM.

De oude meters bleken in de praktijk ook niet altijd even betrouwbaar.

• Like
Waarderingen: Vonk

Mijn job is grotendeels ijking van allerlei meet-apparatuur in een proces omgeving.
Veel metingen moeten zelfs wekelijks geijkt worden

Ik ken iemand die aan de voorbereiding tot het onderzoek in 2017 heeft meegewerkt, en hij was het niet eens met de opstelling en metingsuitslagen.
Wel weer iets voor DPG-media om dit uit 2017 nu te gaan berichten als nieuws. Als je nu het merk en type bekend maakt en serienummers, dan kunnen mensen er ook nog wat mee.

* edit: Veel belangrijker is, dat je bij verhuizing of plaatsing van een slimme meter je na de tijd een schouwingsverzoek doet bij je netwerkbeheerder. Dit om te controleren of de meter in je meterkast wel werkelijk op het juiste adres is geregistreerd.

Laatst bewerkt:
* edit: Veel belangrijker is, dat je bij verhuizing of plaatsing van een slimme meter je na de tijd een schouwingsverzoek doet bij je netwerkbeheerder. Dit om te controleren of de meter in je meterkast wel werkelijk op het juiste adres is geregistreerd.
Vertrouwde die slimme meter ook niet. maar had geen zin om honderden euro's toentertijd te betalen om liander onderzoek te laten uitvoeren.

Bist du Vlaeminck?

• Sad
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven