XXL Nutrition

Sticky Huidige energieprijzen en mogelijke problematiek

Die van mijn scheert haar poes elke dag
En
download (3).jpeg

Krijg je een beetje dit idee op jullie leeftijd

Als het 22 graden is maakt dat niet veel uit. je mag aannemen dat iemand die zo hoog stookt niet ramen tegen elkaar open heeft staan. Vaak is daar alles dicht evt op roosters na.
Ook als het 22 graden is maakt dat veel uit. Op mijn werk is het standaard 22 graden met een betrekkelijk lage luchtvochtigheid en heel veel luchtverversing (tegen tocht aan) en dat voelt echt beduidend minder warm aan dan een woonkamer die op 22 graden wordt gestookt.

Van Gogh heeft het wel op zichzelf afgeroepen. Had ie maar zonnepannelen i.p.v. zonnebloemen moeten schilderen.

• Haha
Waarderingen: BB_
Weet je wat minuutje extra douchen wel niet kost? En elk beetje lichaamshaar is extra isolatie.
Ben je nu zo dom of gedraag je je zo ?
Lees eens wat er geschreven wordt ipv domme redenaties. wie heeft het er überhaupt over dat ze langer douched ?
Verder zijn bij mij de kosten nog gelijk en hebben we een elektra boiler ipv Gas.

De spanning loopt in verschillende topics op.... zou het dan toch nog gebeuren op de vrijdag?

22 graden als je in flat woont kan nog wel denk ik. Anders ga je het oplopen met variabel

Terug
Naar boven