MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
En
Krijg je een beetje dit idee op jullie leeftijd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En
Ook als het 22 graden is maakt dat veel uit. Op mijn werk is het standaard 22 graden met een betrekkelijk lage luchtvochtigheid en heel veel luchtverversing (tegen tocht aan) en dat voelt echt beduidend minder warm aan dan een woonkamer die op 22 graden wordt gestookt.Als het 22 graden is maakt dat niet veel uit. je mag aannemen dat iemand die zo hoog stookt niet ramen tegen elkaar open heeft staan. Vaak is daar alles dicht evt op roosters na.
Nee, ze is nog geen 50 en nog goed in shape. weegt 60kg zoiets bij 1.72m
Wat een gedoe, laser 't dan gewoon.
Weet je wel wat dat kost tegenwoordig?
scheermesjes zijn nog even duur.
Wanneer kan ik langskomen ?

En je vrouw maar moeite doen voor jou. Ouwe viezerik🥸
Ze wil een trio met de buurvrouw, maar ik niet. we zitten wel in verkeerde forumsectie met deze berichten. als @Kathlinoo mij uit zou nodigen durf ik niet eens te komen. Maak maar gekheidEn je vrouw maar moeite doen voor jou. Ouwe viezerik🥸
Gewoon lekker droog er overheen rossen?
schuim eo olie en daarna douchen. volgens mij snap je er echt niet veel van allemaal ?
Zal ik wel een trio met haar en de buurvrouw doen.Ze wil een trio met de buurvrouw, maar ik niet. we zitten wel in verkeerde forumsectie met deze berichten. als @Kathlinoo mij uit zou nodigen durf ik niet eens te komen. Maak maar gekheid
Weet je wat minuutje extra douchen wel niet kost? En elk beetje lichaamshaar is extra isolatie.schuim eo olie en daarna douchen. volgens mij snap je er echt niet veel van allemaal ?
Ben je nu zo dom of gedraag je je zo ?Weet je wat minuutje extra douchen wel niet kost? En elk beetje lichaamshaar is extra isolatie.
Ben jij nou dom of snap je grappig bedoelde posts niet?Ben je nu zo dom of gedraag je je zo ?
Lees eens wat er geschreven wordt ipv domme redenaties. wie heeft het er überhaupt over dat ze langer douched ?
Verder zijn bij mij de kosten nog gelijk en hebben we een elektra boiler ipv Gas.
Snap die humor van jou niet nee. Ook makkelijk om er nu vanaf te komen dat het zgn humor is... Zal ik wel de domme zijnBen jij nou dom of snap je grappig bedoelde posts niet?

De spanning loopt in verschillende topics op.... zou het dan toch nog gebeuren op de vrijdag?