- Waardering
- 7.124
Ik ken iemand die aan de voorbereiding tot het onderzoek in 2017 heeft meegewerkt, en hij was het niet eens met de opstelling en metingsuitslagen.
Wel weer iets voor DPG-media om dit uit 2017 nu te gaan berichten als nieuws. Als je nu het merk en type bekend maakt en serienummers, dan kunnen mensen er ook nog wat mee.
* edit: Veel belangrijker is, dat je bij verhuizing of plaatsing van een slimme meter je na de tijd een schouwingsverzoek doet bij je netwerkbeheerder. Dit om te controleren of de meter in je meterkast wel werkelijk op het juiste adres is geregistreerd.
In mijn vorige woning, appartement (bouw 2009) klopte de meter van mij gewoon niet met die van de onderburen.
Had weleens zo goed als alle stekkers er uit gehaald en nog steeds knipperde ons rode lampje in de meterkast sneller dan de onderbuur.
Als ik in mijn garage een boormachine gebruikte ging een zekering er bij de onderbuur uit en had ik geen stroom meer in de garage. Het kon niet anders dan dat verschillende ruimtes in het appartement verkeerd gekoppeld waren aan beide meters. Helaas in mijn nadeel.