Ik bedoel de energierekening komend jaar.Als je een lage energierekening hebt mag je toch nog steeds zeuren over de rest van de inflatie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel de energierekening komend jaar.Als je een lage energierekening hebt mag je toch nog steeds zeuren over de rest van de inflatie?
Ja, gewoon slimme marketing. Want beter imagoAls je een lage energierekening hebt mag je toch nog steeds zeuren over de rest van de inflatie?
Goede tip, dan kan je dus nog meer geven zonder dat het je extra geld kost!
Als particulier, niet als bedrijf
Dat artikel ging over particulieren.
Zelfs dan, maar als jij door isolatie en zelfvoorziening amper een energierekening hebt, dan zla het volgend jaar ook wel meevallen.
Klopt, maar blijven die mensen dan vergelijkbare bedragen doneren?Zelfs dan, maar als jij door isolatie en zelfvoorziening amper een energierekening hebt, dan zla het volgend jaar ook wel meevallen.

En je buiten unit?Die van mij is maar 2m en staat gewoon in de trapkast![]()
Hebben ze hierbij geen gedoe met het bouwreglement en straatbeeld en weet ik het waardoor je normaal gesproken niks mag?![]()
![]()
Nachtmerrie huurders komt uit: een warmtepomp van bijna 3 meter in de achtertuin
Daar gaat je achtertuin. Een warmtepomp van bijna 3 meter hoog en 2 meter breed, voor het keukenraam. Ron van Lingen en tientallen buren gruwelen ervan. De woningcorporatie is echter resoluut: er is geen andere plek voor.www.ad.nl
![]()
Die van mij is maar 2m en staat gewoon in de trapkast![]()
Mooi man zo'n transformatorhuisje in je tuin.![]()
![]()
Nachtmerrie huurders komt uit: een warmtepomp van bijna 3 meter in de achtertuin
Daar gaat je achtertuin. Een warmtepomp van bijna 3 meter hoog en 2 meter breed, voor het keukenraam. Ron van Lingen en tientallen buren gruwelen ervan. De woningcorporatie is echter resoluut: er is geen andere plek voor.www.ad.nl
![]()
Die van mij is maar 2m en staat gewoon in de trapkast![]()
Met een winst van 1,2 miljard en een kleine 20.000 werknemers doen we het ook niet slecht. De winst vorig kwartaal was bij ons het dubbele.
Je hebt wel een goedkope mogelijkheid om allemaal een overkapping te plaatsen.
Binnen bedoel je? Heb echt niks geks gedaan en gisteren nog het huis doorgelucht.Vaak zie je zoiets als er vervuiling in de lucht zit, bijv. na schilderen met alkyd lak.
Is het op alle pitten of alleen die? Dat oranje is onvolledige verbranding.Binnen bedoel je? Heb echt niks geks gedaan en gisteren nog het huis doorgelucht.
Is het op alle pitten of alleen die? Dat oranje is onvolledige verbranding.
Het is om het "klimaat te redden", dan gaan regels, rechten en rechters je niet redden of beschermen.Hebben ze hierbij geen gedoe met het bouwreglement en straatbeeld en weet ik het waardoor je normaal gesproken niks mag?