MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
Ik kom net terug van de huisarts. Ik ging er heen voor mijn gyno (meer puffy nipples). Dus hij er even naar kijken. Zegt ie zo van ''nou jij hebt veel vorderingen gemaakt'' gespierd geworden zeg. Ik keek hem verbaast aan. Maargoed ik had ook wel wat spek zei hij. Moest ik dus op de weegschaal gaan staan en ging ie mijn lengte opmeten. En even later komt hij daar met zo'n BMI metertje aanzetten. Nou je hebt een BMI van 30 zegt ie, dat is wel wat veel. Ik zeggen dat het niet klopt voor mensen die aan krachtsport doen. Maar daar had hij klaarblijkelijk geen kaas van gegeten.
Ik moest eerst wat vet kwijt voordat ie me kon doorsturen dus
. Nouja dat lukt me wel zei ik. Voor een half jaar terug woog ik ook 8 kg lichter. Vroeg hij waarom ik het weer zover heb laten oplopen.
Dat komt dus omdat ik veel eet voor spiermassa en sterker te worden. Nou volgens mij was dat ook nieuw voor hem.
Ik zeg hem daarom dat ik ook getest wil worden op cortisol, omdat ik zelf denk dat ik weinig vorderingen maak door veel stress en dus bijna alleen maar vet aanzet, want ik wil wel meer spieren nog en sterker worden.
Nou zegt ie ik vind dat je al heel ver bent gekomen. (Valt reuze mee), maar voor hem klaarblijkelijk niet. Mischien vind je lichaam wel nu is het genoeg en kun je niet extra massa aanzetten, verder vertelde hij nog meer van die onzin verhaaltjes, en laat je geen supplementen aansmeren enzo. Ik had mn potje anti-cortisol meegenomen, maar heb dat maar niet laten zien aan hem. Hij snapt er toch geen bal van.
Begon die ook nog even over dat afvallen, en vertelde over Sonja Bakker, ochnee wil je mij een 1500 kcal dieet aansmeren?? Nou ik heb sommige mensen die zijn in 2 maand 11 kg afgevallen zegt ie. Nounou dacht ik Ik zei dat het niet voor sportende mensen is, hetzelfde geldt voor dat BMI gedoe.
Sjongejonge wat een stumper ook. Nou ik heb in iedergeval mn cortisol-test. Zou ik niet langs een sportarts ofzo kunnen die er meer verstand van heeft?? weet iemand daar wat meer over?
Ik moest eerst wat vet kwijt voordat ie me kon doorsturen dus
. Nouja dat lukt me wel zei ik. Voor een half jaar terug woog ik ook 8 kg lichter. Vroeg hij waarom ik het weer zover heb laten oplopen.Dat komt dus omdat ik veel eet voor spiermassa en sterker te worden. Nou volgens mij was dat ook nieuw voor hem.
Ik zeg hem daarom dat ik ook getest wil worden op cortisol, omdat ik zelf denk dat ik weinig vorderingen maak door veel stress en dus bijna alleen maar vet aanzet, want ik wil wel meer spieren nog en sterker worden.
Nou zegt ie ik vind dat je al heel ver bent gekomen. (Valt reuze mee), maar voor hem klaarblijkelijk niet. Mischien vind je lichaam wel nu is het genoeg en kun je niet extra massa aanzetten, verder vertelde hij nog meer van die onzin verhaaltjes, en laat je geen supplementen aansmeren enzo. Ik had mn potje anti-cortisol meegenomen, maar heb dat maar niet laten zien aan hem. Hij snapt er toch geen bal van.
Begon die ook nog even over dat afvallen, en vertelde over Sonja Bakker, ochnee wil je mij een 1500 kcal dieet aansmeren?? Nou ik heb sommige mensen die zijn in 2 maand 11 kg afgevallen zegt ie. Nounou dacht ik Ik zei dat het niet voor sportende mensen is, hetzelfde geldt voor dat BMI gedoe.
Sjongejonge wat een stumper ook. Nou ik heb in iedergeval mn cortisol-test. Zou ik niet langs een sportarts ofzo kunnen die er meer verstand van heeft?? weet iemand daar wat meer over?

Gelukkig weet ik beter, anders ben ik mn spieren in no time kwijt natuurlijk met dat crashdieet.