MuscleMeat

Huisarts, Gyno.. Wat een prutsers

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is k*t, dan is het permanent door puberteit...

8% vind ik overdreven. 12% is al goed genoeg vind ik. Mijn spiergroei stagneerd al een hele tijd (stress/cortisol verhaal), en daarom dat ik bijna enkel vet heb gewonnen. Kijk als alles in orde was dan was van die 8 kg mischien 5 kg spiermassa geweest, wat lijkt mij een redelijke richtlijn is voor 10 maanden training. Maargoed de laatste maand lijk ik weer wat vorderingen te maken, dus wil nu niet gelijk overgaan om te cutten.

jij wilt gewoon teveel te snel, ga hard intensief trainen en ietsjes boven onderhoud of gewoon op onderhoud, dan pak je wel 2 kilo in een jaar

als je bf boven de 15% is kan je heel moeilijk spiermassa aankomen omdat je hormonen dan niet zo goed meer werken.

jij wilt gewoon teveel te snel, ga hard intensief trainen en ietsjes boven onderhoud of gewoon op onderhoud, dan pak je wel 2 kilo in een jaar

Ik wil niet te snel, verwacht ook geen snelle vooruitgang. maar als je al een half jaar met de meeste oefeningen geen extra gewicht aankunt begin je toch na te denken.

Na mn eerste half jaar kon ik 170 kg Deadliften. Nu 10 maand later is dat nauwelijks meer.

Ik wil niet te snel, verwacht ook geen snelle vooruitgang. maar als je al een half jaar met de meeste oefeningen geen extra gewicht aankunt begin je toch na te denken.

Na mn eerste half jaar kon ik 170 kg Deadliften. Nu 10 maand later is dat nauwelijks meer.

Deloaden een idee? Anders weekje rust en daarna weer vol knallen?

als je bf boven de 15% is kan je heel moeilijk spiermassa aankomen omdat je hormonen dan niet zo goed meer werken.

Klopt geen bal van. Dat hele effect van testosteron dat geconverteerd wordt in estrogeen is echt zo minimaal dat het amper wat uitmaakt. Op 20% bulk ik prima en komt er veel massa bij, als ik dat moest doen op 10% zou het niet lukken.

Deloaden een idee? Anders weekje rust en daarna weer vol knallen?

Pas geleden nog gedaan. Heb de meest voor de hand liggende dingen al geprobeerd. Nu bezig met anti-cortisol supplementen en ik train nu afwisselend licht/hoge reps en stop ruim voor faillure tegenover zware trainingen. Heb het idee weer wat vorderingen te maken de laatste maand.

Hoe zit het dan met de powerlifters/strongmen. Die zitten toch (bijna) allemaal op 15+ ???

Met alle rspect.
Probleem zit em denkt ik, dat jij voor jezelf al je mening hebt gevormt. En als de huisarts iets anders zegt , jij het toch niet aanneemt.

Als naturel atleet zal je altijd periodes van "stilstand" hebben. Probeer je doel tijdelijk te verleggen, bvb vetverlies. Train een week niet, en ga aan de gang met een geheel ander schema. Ook al lijk je hiermee massa ter verliezen, pak na een aantal mnd weer een massa schema op, en knallen maar. Probeer het dus meer op de langere termijn te zien.
Stel een doel voor volgend jaar ipv deze zomer.

Hoe zit het dan met de powerlifters/strongmen. Die zitten toch (bijna) allemaal op 15+ ???

een dikke pens zorgt bij squats en bench voor een kortere rom en betere hefboomwerking. verder is het allemaal techniek, ze zijn echt niet sterker dan bodybuilders ofzo hoor. en daarbij komt dat al die powerlifters constant anabolen gebruiken, waardoor het niet erg is dat je bf% te hoog is. als je naturel traint heeft het echt wel nut om je bf laag te houden.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Jij moet serieus een heel end hier vandaan opfl*kkeren, ik heb nog geen enkele post van jouw gezien die niet puur bullshit was.

en wie ben jij om te oordelen over mijn anus?

Tsja, daar heb je niet van terug he.

niet per c, ik haat het gewoon dat ik elke keer degene ben die de laatste reactie heeft in een topic.

kan ik dan op z'n minst ff karma krijgen?

een dikke pens zorgt bij squats en bench voor een kortere rom en betere hefboomwerking. verder is het allemaal techniek, ze zijn echt niet sterker dan bodybuilders ofzo hoor. en daarbij komt dat al die powerlifters constant anabolen gebruiken, waardoor het niet erg is dat je bf% te hoog is. als je naturel traint heeft het echt wel nut om je bf laag te houden.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

en wie ben jij om te oordelen over mijn anus?

:o

Ja, zeg dan gvd wat. **** a smiley.

Die Youssouf, altijd in voor leuke grapjes he, onze mattie :klink:

Terug
Naar boven