- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms is de enige optie de stressfactor uit je leven bannen ook al betekent dat een carriereswitch, breuk met familie of einde relatie.
Soms is de enige optie de stressfactor uit je leven bannen ook al betekent dat een carriereswitch, breuk met familie of einde relatie.
Maar wat ik je wel kan aanraden Masta is ook eens een periode flink te cardioen want er moet echt drastisch wat af.
2 maandjes cutten en ik sta weer onder de 15%. Ik zoek eig. wat serieuze hulp ergens van iemand.....Ja, maar gij bent ook een ervaren bodybuilder met tig jaar aan kennis en ervaring. dat kan ik over de TS niet zeggen. en jou bf is waarschijnlijk ook onder de 10.

Velen zeggen hier dat puffy nipples weggaan bij een vetpercentage van om en bij de 8 -9 %, maar heeft iemand van jullie daar zelf al ervaring mee?![]()
.. Nouja alleen vitiminen,biergist en antidepressiva zeg ik.
. Nou ik heb maar mn mond gehouden. Wat moest ik nog zeggen? Die gast heeft er de ballen verstand van. Hij kon wel begrijpen dat mn getraindheid wat invloed kon hebben, maar toch moest ik 15 kg afvallen, dan heb je weer een gezond gewicht.. Ja hoor zei ik. Pfff. Een dokter die Sonja Bakker aanraadt
Waarom blijf je daar naartoe gaan? Ik ga direct naar een andere als de ene me niet aanstaat. Zo ben ik uiteindelijk ook terecht gekomen bij een prima dokter. Je hebt er echt idioten tussen zitten die alles beter denken te weten (not).