Fitness Seller

Huisarts, Gyno.. Wat een prutsers

Soms is de enige optie de stressfactor uit je leven bannen ook al betekent dat een carriereswitch, breuk met familie of einde relatie.

• Topic Starter Topic Starter
Soms is de enige optie de stressfactor uit je leven bannen ook al betekent dat een carriereswitch, breuk met familie of einde relatie.

Ik denk niet dat je precies weet wat het inhoud en met welke klachten ik zit. Ik kan de stress best uit de weg gaan, maar dat zou dan betekenen dat ik als kluizenaar zou moeten gaan leven ergens in een afgelegen bos. Dan pas is mn stress weg.

Dat is eigenlijk een voorwaarde alvorens je met BB begint en het serieus wilt nemen.

Voor de rest zijn huisartsen vaak bevooroordeelde droeftoeters op dit gebied, nemen het geestelijk plaatje van lichaams esthetiek nimmer in in de weging mee van hun advies en spreken de vastgeroesde adviezen van de voedingsraad uit. Maar wat ik je wel kan aanraden Masta is ook eens een periode flink te cardioen want er moet echt drastisch wat af.

Maar wat ik je wel kan aanraden Masta is ook eens een periode flink te cardioen want er moet echt drastisch wat af.

Valt wel mee toch. Half jaar terug was het 15%, dat is toch normaal percentage? Maar het is jammer dat het er weer bij is omdat ik klaarblijkelijk heel moeilijk spiermassa kan aanzetten:mad: 2 maandjes cutten en ik sta weer onder de 15%. Ik zoek eig. wat serieuze hulp ergens van iemand.....

Topicstarter: Op je foto's is je vet% aan de hoge kant. Wsl als je rond 8% gaat zitten zijn je puffy nipples grotendeels weg. Of wil je echt een nutteloze operatie ondergaan, ofzo?

Verder toch wel weer leuk om te zien hoe een amateur Bbuilder het weer allemaal beter weet dan de huisdokter. :)

BB is echt meer iets voor sportartsen. Met een huisdokter kan je geen kl.. aanvangen. Ik weet zelf 10x meer over BB en wat erbij komt kijken dan mijn huisdokter. De mijne geeft dat zelfs zelf toe.

Ja, maar gij bent ook een ervaren bodybuilder met tig jaar aan kennis en ervaring. dat kan ik over de TS niet zeggen. en jou bf is waarschijnlijk ook onder de 10.

Velen zeggen hier dat puffy nipples weggaan bij een vetpercentage van om en bij de 8 -9 %, maar heeft iemand van jullie daar zelf al ervaring mee? :)

De enige die dat kan weten ben jij zelf aangezien het verschilt per persoon. Het is geloof ik een gevolg van een te hoge hoeveelheid estrogeen. Er zit geen vet of vocht onder de tepel (hoe zou het dan weggaan op bepaalde momenten en een minuut later weer terug zijn?) dus je moet hopen dat door verlaging van je vet% je estrogeen genoeg verlaagd wordt om ze kwijt te raken, dat verschil per persoon.

Idd, mijn dokter is sportarts en sloeg ook achterover toen ik zei dat ik supplementen als eiwitten en creatine nam en zo.

Als je stress hebt ligt dat in feite aan jezelf, en niet aan je omgeving. De tip is gewoon het leven rustiger aan te doen (je nergens meer zorgen over te maken, want dat hoeft niet) en toch veel te kunnen presteren. Je kan op een gemoedelijkere manier evengoed functioneren en je zal je ook beter voelen doordat je geen stress hebt. Stress is eigenlijk overbodig, maar soms niet makkelijk om er vanaf te geraken. Ligt ook grotendeels aan hoeveel zelfvertrouwen je hebt, welk karakter je hebt enz.., hoe gestresseerd je door het leven gaat, maar er is dus een manier om er vanaf te geraken.

Even weer een update:

Gister net weer bij de huisarts geweest. Heb inmiddels mn bloed laten testen. De cortisolwaardes waren 630 's morgens en 540 's middags.

De waardes moeten smiddags een stuk lager dan smorgens en zijn dus iets wat aan de hoge kant, ook die van smorgens mogen niet meer als 700 zijn, dus zit er ook tegenaan. Vraagt me huisarts of ik ook middelen gebruik.:eek:.. Nouja alleen vitiminen,biergist en antidepressiva zeg ik.
ow ok. Daar moet je ook echt niet mee beginnen hoor met anabolen enzo hoor zegt ie, Dat is heel ongezond en gaat je lichaam echt kapot aan. Ok zei ik, nee was ik ook niet van plan hoor!!

Nouja, kwam hij ook weer aanzetten met zn BMI metertje. Ja je bent nog wat zwaar he. Je moet eigenlijk 15 kg afvallen:eek::eek:. Nou ik heb maar mn mond gehouden. Wat moest ik nog zeggen? Die gast heeft er de ballen verstand van. Hij kon wel begrijpen dat mn getraindheid wat invloed kon hebben, maar toch moest ik 15 kg afvallen, dan heb je weer een gezond gewicht.. Ja hoor zei ik. Pfff.
Nougoed we bulken nog even door tot de 105 kg en dan ga ik een tijdje cutten. 10 kg is de planning. Wil iig onder de 12% komen. Zit nu tegen de 19%, dus mag wel wat af. maar geen 15 kg natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Een dokter die Sonja Bakker aanraadt :roflol:

Waarom blijf je daar naartoe gaan? Ik ga direct naar een andere als de ene me niet aanstaat. Zo ben ik uiteindelijk ook terecht gekomen bij een prima dokter. Je hebt er echt idioten tussen zitten die alles beter denken te weten (not).

Een dokter die Sonja Bakker aanraadt :roflol:

Waarom blijf je daar naartoe gaan? Ik ga direct naar een andere als de ene me niet aanstaat. Zo ben ik uiteindelijk ook terecht gekomen bij een prima dokter. Je hebt er echt idioten tussen zitten die alles beter denken te weten (not).

Ja schandalig, mn oom is er ook aan begonnen, en hij beweegt dagelijks veel met zn werk. Hij is ook ontzettend mager in zn gezicht geworden.

Gemakzucht denk ik. Kwam dr ook niet zo vaak. Nu ff paar keer achterelkaar. Binnenkort ga ik toch verhuizen dus kom ik dan wel bij een andere huisarts.

Terug
Naar boven