MastaguyB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
nee ik geloof je niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kom net terug van de huisarts. Ik ging er heen voor mijn gyno (meer puffy nipples). Dus hij er even naar kijken. Zegt ie zo van ''nou jij hebt veel vorderingen gemaakt'' gespierd geworden zeg. Ik keek hem verbaast aan. Maargoed ik had ook wel wat spek zei hij. Moest ik dus op de weegschaal gaan staan en ging ie mijn lengte opmeten. En even later komt hij daar met zo'n BMI metertje aanzetten. Nou je hebt een BMI van 30 zegt ie, dat is wel wat veel. Ik zeggen dat het niet klopt voor mensen die aan krachtsport doen. Maar daar had hij klaarblijkelijk geen kaas van gegeten.
Ik moest eerst wat vet kwijt voordat ie me kon doorsturen dus. Nouja dat lukt me wel zei ik. Voor een half jaar terug woog ik ook 8 kg lichter. Vroeg hij waarom ik het weer zover heb laten oplopen.
Dat komt dus omdat ik veel eet voor spiermassa en sterker te worden. Nou volgens mij was dat ook nieuw voor hem.
Ik zeg hem daarom dat ik ook getest wil worden op cortisol, omdat ik zelf denk dat ik weinig vorderingen maak door veel stress en dus bijna alleen maar vet aanzet, want ik wil wel meer spieren nog en sterker worden.
Nou zegt ie ik vind dat je al heel ver bent gekomen. (Valt reuze mee), maar voor hem klaarblijkelijk niet. Mischien vind je lichaam wel nu is het genoeg en kun je niet extra massa aanzetten, verder vertelde hij nog meer van die onzin verhaaltjes, en laat je geen supplementen aansmeren enzo. Ik had mn potje anti-cortisol meegenomen, maar heb dat maar niet laten zien aan hem. Hij snapt er toch geen bal van.
Begon die ook nog even over dat afvallen, en vertelde over Sonja Bakker, ochnee wil je mij een 1500 kcal dieet aansmeren?? Nou ik heb sommige mensen die zijn in 2 maand 11 kg afgevallen zegt ie. Nounou dacht ik Ik zei dat het niet voor sportende mensen is, hetzelfde geldt voor dat BMI gedoe.
Sjongejonge wat een stumper ook. Nou ik heb in iedergeval mn cortisol-test. Zou ik niet langs een sportarts ofzo kunnen die er meer verstand van heeft?? weet iemand daar wat meer over?

Die Youssouf, altijd in voor leuke grapjes he, onze mattie![]()

refereer je dan naar m'n eerst alinea of die tweede zinnetje? is niet helemaal duidelijk waar nou de grap in zit.
---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------
+1, mensen die aan gyno ge-opereerd willen worden terwijl ze een bf van 20% hebben.![]()
dan had je op dat moment een grotere kans gemaakt op een operatie, dat besef je toch wel he.
Tuurlijk ik ga volgende keer gewoon weer heen als ik eens flink gecut heb.
Jullie hebben echt droge huisartsen. Die van mij durft dat echt niet, hij weet dat ik heel gevoelig ben over mn tietjes wanneer ik in de bulk zit met de nodige aromatisering.
Beter een andere arts vinden, wat als je echt een keer een probleem heeft en hij doet zo debiel?
Knuppel dit knuppel dat...
Als jullie nou eens wat assertiever zijn en de betreffende arts dan erop wijzen dat BMI in het geval van een afwijkende VVM/VM ratio niet de betreffende gezondheidsrisico's met zich meebrengt kom je al een heel eind.. Als hij dan nog niet overstag gaat verzoek je de arts een vetpercentage meting te doen omdat dat een sensitievere test is dan BMI. Ik vind eigenlijk nog wel humor die opmerking van die huisarts "Je hebt ook zware boten zeker"..
Knuppel dit knuppel dat...
Als jullie nou eens wat assertiever zijn en de betreffende arts dan erop wijzen dat BMI in het geval van een afwijkende VVM/VM ratio niet de betreffende gezondheidsrisico's met zich meebrengt kom je al een heel eind.. Als hij dan nog niet overstag gaat verzoek je de arts een vetpercentage meting te doen omdat dat een sensitievere test is dan BMI. Ik vind eigenlijk nog wel humor die opmerking van die huisarts "Je hebt ook zware boten zeker"..
Cortisol stress vetopslag cortisolremmers slaappillen.
Beter doe je wat aan je stress gast.
Psychologen werken ook maar gewoon met wat ze van jou te horen krijgen. Zelf weet je waarschijnlijk donders goed wat de stress veroorzaakt, je kunt ook zelf daadkrachtig zijn om daar wat aan te doen.Ik dus ook. Ik zei dat het niet voor krachtsporters is omdat die meer spiermassa hebben dan de gemiddelde mens. Maar dat wou hij niet geloven. Hij zei nog wel dat hij dan wou geloven dat zware botten kunnen meespelen. Zegt genoeg dus. Dikke knuppel dus.
---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------
Denk je dat ik dat nog niet geprobeerd heb? Als zelfs psychologen al niet meer goed weten wat ze voor je kunnen betekenen ziet het dr behoorlijk verrot uit.
Psychologen werken ook maar gewoon met wat ze van jou te horen krijgen. Zelf weet je waarschijnlijk donders goed wat de stress veroorzaakt, je kunt ook zelf daadkrachtig zijn om daar wat aan te doen.