XXL Nutrition

Huisarts, Gyno.. Wat een prutsers

Ik kom net terug van de huisarts. Ik ging er heen voor mijn gyno (meer puffy nipples). Dus hij er even naar kijken. Zegt ie zo van ''nou jij hebt veel vorderingen gemaakt'' gespierd geworden zeg. Ik keek hem verbaast aan. Maargoed ik had ook wel wat spek zei hij. Moest ik dus op de weegschaal gaan staan en ging ie mijn lengte opmeten. En even later komt hij daar met zo'n BMI metertje aanzetten. Nou je hebt een BMI van 30 zegt ie, dat is wel wat veel. Ik zeggen dat het niet klopt voor mensen die aan krachtsport doen. Maar daar had hij klaarblijkelijk geen kaas van gegeten.

Ik moest eerst wat vet kwijt voordat ie me kon doorsturen dus:rolleyes:. Nouja dat lukt me wel zei ik. Voor een half jaar terug woog ik ook 8 kg lichter. Vroeg hij waarom ik het weer zover heb laten oplopen.
Dat komt dus omdat ik veel eet voor spiermassa en sterker te worden. Nou volgens mij was dat ook nieuw voor hem.

Ik zeg hem daarom dat ik ook getest wil worden op cortisol, omdat ik zelf denk dat ik weinig vorderingen maak door veel stress en dus bijna alleen maar vet aanzet, want ik wil wel meer spieren nog en sterker worden.
Nou zegt ie ik vind dat je al heel ver bent gekomen. (Valt reuze mee), maar voor hem klaarblijkelijk niet. Mischien vind je lichaam wel nu is het genoeg en kun je niet extra massa aanzetten, verder vertelde hij nog meer van die onzin verhaaltjes, en laat je geen supplementen aansmeren enzo. Ik had mn potje anti-cortisol meegenomen, maar heb dat maar niet laten zien aan hem. Hij snapt er toch geen bal van.
Begon die ook nog even over dat afvallen, en vertelde over Sonja Bakker, ochnee wil je mij een 1500 kcal dieet aansmeren?? Nou ik heb sommige mensen die zijn in 2 maand 11 kg afgevallen zegt ie. Nounou dacht ik Ik zei dat het niet voor sportende mensen is, hetzelfde geldt voor dat BMI gedoe.

Sjongejonge wat een stumper ook. Nou ik heb in iedergeval mn cortisol-test. Zou ik niet langs een sportarts ofzo kunnen die er meer verstand van heeft?? weet iemand daar wat meer over?

Wat een knuppel.

Ik heb ook ervaring met dit soort idioten. Ik moest een gezondheidsverklaring krijgen, en ging daarvoor langs een arts. Kwam hij ook aanzetten met BMI bla bla. Ik zat op het randje volgens hem, ik moest maar afvallen. Ik zat op dat moment in de bulk dus had wel een laagje vet. Ik zeg dat ik aan krachttraining deed dus dat het niet zo werkt. Zegt ie; "Ja, en je hebt ook zware botten zeker".
WTF!?? Had zin die kerel in stukken te scheuren. Heb me toch in weten te houden.

Oh, en hij had ervaring met sport hoor, want hij deed zelf fanatiek aan wielrennen :rolleyes:

Haha :roflol: wat een sufnut :p

Die Youssouf, altijd in voor leuke grapjes he, onze mattie :klink:

refereer je dan naar m'n eerst alinea of die tweede zinnetje? is niet helemaal duidelijk waar nou de grap in zit.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

+1, mensen die aan gyno ge-opereerd willen worden terwijl ze een bf van 20% hebben.:headbang::headbang:

• Topic Starter Topic Starter
refereer je dan naar m'n eerst alinea of die tweede zinnetje? is niet helemaal duidelijk waar nou de grap in zit.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

+1, mensen die aan gyno ge-opereerd willen worden terwijl ze een bf van 20% hebben.:headbang::headbang:

je weet niet eens wat het is man!. en ik heb geen 20%

ok 19% dan, of heb je er al meer afgecut? ik dacht dat je nog in de bulk zat.

Zit nog in de bulk. Maar ik stond eerder al een stuk droger en toen had ik ook nog uitstekende borst.

Die sonja bakker heeft zelf ook niet echt zo'n strak buikkie ofzo.

Wat een mong**l die dokter. Ik neem huisartsen sowieso niet meer zo serieus. Die denken bij elke patient "oh weer zo'n zeikerd zonder echt probleem", totdat er echt iets goed mis is.

Jullie hebben echt droge huisartsen. Die van mij durft dat echt niet, hij weet dat ik heel gevoelig ben over mn tietjes wanneer ik in de bulk zit met de nodige aromatisering.

Beter een andere arts vinden, wat als je echt een keer een probleem heeft en hij doet zo debiel?

Jullie hebben echt droge huisartsen. Die van mij durft dat echt niet, hij weet dat ik heel gevoelig ben over mn tietjes wanneer ik in de bulk zit met de nodige aromatisering.

Beter een andere arts vinden, wat als je echt een keer een probleem heeft en hij doet zo debiel?

jep, ik ga daar ook even heel goed over nadenken. Ik hoor meerdere verhalen. Hij zou heel makkelijk zijn enzo. Ik had ook wat gevraagd omdat ik zo vaak wakker werd en moeilijk in kan slapen. Huppa hij schrijft zo wat slaappillen voor. Maar die mag ik niet vaak gebruiken. Heb je dus niet zoveel aan, en vind eig. ook niet dat ze goed werken.

De meeste huisartsen stellen voor meer dan 50 procent de verkeerde diagnose.

Knuppel dit knuppel dat...

Als jullie nou eens wat assertiever zijn en de betreffende arts dan erop wijzen dat BMI in het geval van een afwijkende VVM/VM ratio niet de betreffende gezondheidsrisico's met zich meebrengt kom je al een heel eind.. Als hij dan nog niet overstag gaat verzoek je de arts een vetpercentage meting te doen omdat dat een sensitievere test is dan BMI. Ik vind eigenlijk nog wel humor die opmerking van die huisarts "Je hebt ook zware boten zeker"..

Als jullie nou eens wat assertiever zijn en de betreffende arts dan erop wijzen dat BMI in het geval van een afwijkende VVM/VM ratio niet de betreffende gezondheidsrisico's met zich meebrengt kom je al een heel eind.. Als hij dan nog niet overstag gaat verzoek je de arts een vetpercentage meting te doen omdat dat een sensitievere test is dan BMI. Ik vind eigenlijk nog wel humor die opmerking van die huisarts "Je hebt ook zware boten zeker"..

Ik niet.

En ik heb het op die manier geprobeerd uit te leggen, maar hij had er duidelijk geen verstand van. Heb het dus maar laten zitten, ging toch alleen maar om een gezondheidsverklaring, en heb die ook gekregen.

Cortisol stress vetopslag cortisolremmers slaappillen.

Beter doe je wat aan je stress gast.

Ik dus ook. Ik zei dat het niet voor krachtsporters is omdat die meer spiermassa hebben dan de gemiddelde mens. Maar dat wou hij niet geloven. Hij zei nog wel dat hij dan wou geloven dat zware botten kunnen meespelen. Zegt genoeg dus. Dikke knuppel dus.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Cortisol stress vetopslag cortisolremmers slaappillen.

Beter doe je wat aan je stress gast.

Denk je dat ik dat nog niet geprobeerd heb? Als zelfs psychologen al niet meer goed weten wat ze voor je kunnen betekenen ziet het dr behoorlijk verrot uit.

Ik dus ook. Ik zei dat het niet voor krachtsporters is omdat die meer spiermassa hebben dan de gemiddelde mens. Maar dat wou hij niet geloven. Hij zei nog wel dat hij dan wou geloven dat zware botten kunnen meespelen. Zegt genoeg dus. Dikke knuppel dus.

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Denk je dat ik dat nog niet geprobeerd heb? Als zelfs psychologen al niet meer goed weten wat ze voor je kunnen betekenen ziet het dr behoorlijk verrot uit.
Psychologen werken ook maar gewoon met wat ze van jou te horen krijgen. Zelf weet je waarschijnlijk donders goed wat de stress veroorzaakt, je kunt ook zelf daadkrachtig zijn om daar wat aan te doen.

Psychologen werken ook maar gewoon met wat ze van jou te horen krijgen. Zelf weet je waarschijnlijk donders goed wat de stress veroorzaakt, je kunt ook zelf daadkrachtig zijn om daar wat aan te doen.

ALles wat ik al geprobeerd hebt werkt niet of nauwelijks. dus ik weet het zelf ook niet meer.

Terug
Naar boven