Fitness Seller

huisdier bodybuilder

Wat een schatjes Rob. Je hebt trouwens wel een aardige chest ontwikkeld of zie ik het verkeerd?;) :D

DSC02292_resize.jpg

buddie.jpg

buddie12.jpg

mooi hoor! hij wil alleen niet op de foto :D

Ik wil dit topic graag nieuw leven inblazen als dat mag.

2djtkxy.jpg

3011uv6.jpg

2lco67l.jpg

Is dat een Drentse Patrijs XTO?

Ik heb drie vogels en een kind. Druk zat lijkt me. Vooral dat kind, hele uitdaging om dat te laten gehoorzamen en opvoeden.

Is dat een Drentse Patrijs XTO?

Ja klopt!

En ja..hij kan heeeeel lui zijn...maar ook hyperactief :D
Meestal ligt hij op de trap...zoals die laatste foto...

En we hebben een hele grote glazen deur...en dan staan er allemaal voorbij gangers voor onze deur te kijken naar onze hond lol...gaat soms echt nergens meer over.

Hij heet Bono btw :D

Ga je er ook mee jagen ? Ik neem soms de hond van mijn buren mee (ook een DP) en die is in de duinen niet meer te houden :)

Nee jagen doen we niet.

Al kwam hij laatst thuis van lopen met mijn ma...had hij een levende haas in zijn bek..hij wist niet wat hij er mee aan moest... helemaal door het dolle heen dat hij iets gevangen had.

Toen hij die haas had gevangen (volgens mij al een oudje). ging hij een gat graven en deed daar de levende haas in...gooit hij het gat dicht met zijn neus. mijn ma dacht echt WTF?!:eek:???

Toen liep ze op hem af maar voor dat ze bij bono was toen trok hij de haas weer uit dat gat. toen rende hij ermee naar huis toe en kwam hij het aan mij showen...maar hij deed er verder niks mee... we hebben toen het haasje verzorgd..die was nogal in shock :p... maar opeens was de haas weggerend dus hij is er weer bovenop gekomen.:)

w9jg2d.jpg

Hier mijn zusje met onze hond Appie!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

me red nose pitje : bella
bhj2xj.jpg

me bullterrier: spikey
23tgrqe.jpg

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven