XXL Nutrition

huisdier bodybuilder

Vraag me af of zo'n beest echt effect heeft...

Ik weeg zelf zo'n 100kg en zie mezelf niet echt 123 tegen de grond gewerkt worden door zo'n beessie van 30-40kg... Maar toen bedacht ik me dat bijv iemand een dumbbell van 40kg tegen me aan zou gooien, zou ik toch wel ff opzij stappen oid.

Is dat echt zo lomp als in die filmpjes? Wil het best een keertje uitproberen eigk :D

Iemand bij mij in de buurt is wout, heeft zo'n pliesiehondje, mechelse herder, van hem mag ik een keertje mee op zo'n training :D En een pakkie aandoen haha.

(btw, herkent dat beest me dan niet als "evil neighbour" ? Hij woont 20 deuren verder ofzo, en als ik met de bus moet, moet ik langs zijn huis).

Het draait grotendeels om techniek met pakwerk, zou je alleen kracht gebruiken dan ben je snel uitgetelt.
Trouwens zit ik in de IPO sport dus geen KNPV(politie africhting), Dobermann's zie je nog heel weinig in de sport en al helemaal niet meer in de KNPV vanwege het moeilijke africhten ervan.

Wat betreft je buuman, zo'n herder is man gericht gemaakt dus zal ie alleen reageren op iemand als daar aanleiding voor is(dreiging) of als hem dat opgedragen word.
Als je mee gaat mag je een groot juten pak aan en allemaal leuke dingen doen, denk er wel om dat ze bij de politie(knpv) overal mogen bijten!
Gelukkig is een herder een stuk lichter als een Dobermann, ze zijn echter stukken sneller dus let goed op als je in het pak mag hahahaha

Haha thx voor de info :D

Loopt hier in de buurt ook een Boerboel van rond de 80kg rond, hoop niet dat hij ook meedoet voor de gein ofzo. :D

Boerboel is niet echt een werkras dus zal die niet snel tegenkomen;)

maggie-doberman-pinshcer.jpg

Mooi ?, lief ok, maar ik vindt ze oerlelijk. :eek:

Maar smaken verschillen nu eenmaal...

43vzsyq.jpg

2v85so9.jpg

2jfg4n7.jpg

Mijn kat het is geloof ik een europese korthaar type dinges.
en hij is ongeveer 8 jaar oud.
Van straat gehaalt toen die piepklein was en daar heb ik hem dan van gekregen.
Het is dus een kater :)

Boerboel is niet echt een werkras dus zal die niet snel tegenkomen;)

De boerboel is geen werkras in europa ja!, maar in kafferland doet ie nog steeds z,n werk erg goed.
In Belgie wilde men boerboels inzetten bij de ME, maar gezien de TE sterke bijtkracht heeft men ervan afgezien om deze hond als werkras te gebruiken.
Hoewel bepaalde honden niet als "werkras" betiteld worden zijn er van veel van dat soort rassen die met zeer goed succes presteren in de hondensport.

ugly_dog.jpg

dit is wel de lekkerste hond ooit :D :D

De boerboel is geen werkras in europa ja!, maar in kafferland doet ie nog steeds z,n werk erg goed.
In Belgie wilde men boerboels inzetten bij de ME, maar gezien de TE sterke bijtkracht heeft men ervan afgezien om deze hond als werkras te gebruiken.
Hoewel bepaalde honden niet als "werkras" betiteld worden zijn er van veel van dat soort rassen die met zeer goed succes presteren in de hondensport.

Oh ja dat zal best, natuurlijk zijn er meer rassen die wel ingezet kunnen worden in de hondensport, zelf een poedel!
Je wilt niet weten hoe die kunnen bijten;)

Oh ja dat zal best, natuurlijk zijn er meer rassen die wel ingezet kunnen worden in de hondensport, zelf een poedel!
Je wilt niet weten hoe die kunnen bijten;)

ja die zijn giga ik weet het, ik schopte er laatst 1 zo hard van me af dat zijn tanden in me onderarm bleven haken :p :p :p

• Topic Starter Topic Starter
mijn 2 schatjes[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

Even topic kickje, binnenkort krijgen we er een kat bij, dit gaat hem worden:

Terug
Naar boven