MuscleMeat

huisdier bodybuilder

Obesitas slaat ook al bij katten toe.
Of is tie gewoon in de bulk? :D

leuke thread!!

veel leuke hondjes van de DBB,r , maarzo zie je maar dat de slogun dat een hond op zijn baas lijkt of anders om niet op gaat of juist wel?:rolleyes:
zelf heb ik ook een leuk hondje en zou me geen leven zonder "echte" hond voor kunnen stellen.
buurtbewoners en bezoekers van mijn huisje zullen daar ongetwijfeld een andere mening over hebben:(

leuke thread!!

veel leuke hondjes van de DBB,r , maarzo zie je maar dat de slogun dat een hond op zijn baas lijkt of anders om niet op gaat of juist wel?:rolleyes:
zelf heb ik ook een leuk hondje en zou me geen leven zonder "echte" hond voor kunnen stellen.
buurtbewoners en bezoekers van mijn huisje zullen daar ongetwijfeld een andere mening over hebben:(

Mislukte labrador van jou zet ook geen zoden aan de dijk:D

Jammer dat die snuitjes van boerboels over het algemeen relatief snel grijs worden!

Obesitas slaat ook al bij katten toe.
Of is tie gewoon in de bulk? :D

Haha ja het valt op zich wel mee met het dik zijn. Op die foto lijkt hij ook heel vet zeg maar. Tis een britse korthaar en een mannetje, die hebben sowieso altijd een hele brede dikke kop met van die hang wangen. En hij gaat altijd overal op zijn rug liggen en op zijn kont zitten, haha ziet er zo grappig uit.

Heb et ook over ander hunden :D je hoort vaker dat ze met 2.5 jaar al wat grijze snorhaartjes hebben etc... das niet stoer.

joh,

grijze snoetharen komt soms voor op jongere leeftijd en dat heeft voornamelijk te maken van welke bloedlijn de hond afstamt.
mijn reu komt uit de beste combinatie van tophonden uit zuid afrika en deze lijn heeft het nadeel dat ze iets jinger grijze snoet krijgen.
pas geleden is hij gekeurt op een show door zuid-afrikaanse keurmeesters en scorde zeer hoog en ook daar vertelde men dat de grijzere snuit te maken heeft met de bloedlijn.
zelf heb ik jaren lang uit dat ape-land geimporteerdt en weet wel een beetje hoe en of wat in dat wereldje.

groetjes,

P

Zijn hond ziet mij zelfs als zijn sl*t :o

joh,

grijze snoetharen komt soms voor op jongere leeftijd en dat heeft voornamelijk te maken van welke bloedlijn de hond afstamt.
mijn reu komt uit de beste combinatie van tophonden uit zuid afrika en deze lijn heeft het nadeel dat ze iets jinger grijze snoet krijgen.
pas geleden is hij gekeurt op een show door zuid-afrikaanse keurmeesters en scorde zeer hoog en ook daar vertelde men dat de grijzere snuit te maken heeft met de bloedlijn.
zelf heb ik jaren lang uit dat ape-land geimporteerdt en weet wel een beetje hoe en of wat in dat wereldje.

groetjes,

P

Daar twijfel ik ook niet aan ouwe ;)

Ik zei dat ik het sonde vond... :D Voor mij mag je over een paar jaar zo'n uber beest importeren uit "ape-land" :D

Homer17,

He ben je nog zo jong?:p en je traint met richard V he? gevaarlijk hoor haha.
Ik heb toevallig net een nieuwe pup gekocht en ben benieuwd of het beestje uit groeit tot wat ik verwacht.
zo niet dan gaat hij zwaar aan de RIODS!!! hhahaa

Homer17,

He ben je nog zo jong?:p en je traint met richard V he? gevaarlijk hoor haha.
Ik heb toevallig net een nieuwe pup gekocht en ben benieuwd of het beestje uit groeit tot wat ik verwacht.
zo niet dan gaat hij zwaar aan de RIODS!!! hhahaa

20 idd ;)

Train idd met Ries samen ja
Wanneer kom jij eindelijk eens meetrainen? Veel over je gehoord haha Neem die pup van je mee, mag ie alvast op de loopband!!!! :D

Laatst bewerkt:
Ik zelf heb goudvissen :p
We hebben er een stuk of 8 denk ik, vorig week nog 9 maar die is dood. We merken ineens dat we nog maar 2 zwarte hadden, en ineens zag ik iets liggen in het midden van de aquarium..., er lag alleen nog een hoofd :o :(

Ook zwemmen ze soms ondersteboven lol, echt rare beesten...
Waar kan dit btw aan liggen dat ze ineens ondersteboven zwemmen?

Ik zelf heb goudvissen :p
We hebben er een stuk of 8 denk ik, vorig week nog 9 maar die is dood. We merken ineens dat we nog maar 2 zwarte hadden, en ineens zag ik iets liggen in het midden van de aquarium..., er lag alleen nog een hoofd :o :(

Ook zwemmen ze soms ondersteboven lol, echt rare beesten...
Waar kan dit btw aan liggen dat ze ineens ondersteboven zwemmen?

goudvissen?:p :p :p
als ze ondersteboven zwemmen zal hun luchtblaas wel naar de klote zijn!
je kan bij de plaatselijke dierenwinkel "Trendrops" halen en zover ik weet moet je 2x per dag 4 druppels in je bak doen!
na verloop van een week of 6 kun je merken dat ze verandert zijn in schildpadjes;) ;) ;) van deze lieve schilpadjes kun je weer overheerlijke soep maken met een vleuge tren smaak eraan.

Dit is naast BB mijn grootste hobby

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas mag hier niet meer gecoupeerd worden en vanwege de examens enz die ik doe kan ik niet met een aan de oren gecoupeerde dober meedoen.
Verder een heerlijke huishond hoor!

Net te horen gekregen dat mijn ouders Falcon (Cocker Spaniel) in hebben laten slapen. Ben nu bijna drie jaar het huis en heb hem zelf ook 6 jaar meegemaakt.

:treuren:

RIP Mijn Vriend.

Dit is naast BB mijn grootste hobby

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas mag hier niet meer gecoupeerd worden en vanwege de examens enz die ik doe kan ik niet met een aan de oren gecoupeerde dober meedoen.
Verder een heerlijke huishond hoor!

Volgende keer moet je in zn ballen bijten, veel leuker effect.

Volgende keer moet je in zn ballen bijten, veel leuker effect.

Hahaha gebeurt wel eens hoor dat ze missen en dan in een ander deel bijten of met de voorpoten even de zaak plat rammen.
Sta zelf ook regelmatig in het pak en als zo'n hond van dik 40 kg met een rotgang in je zaakje terecht komt dan leg je wel ff voor het apezuur:D

Terug
Naar boven