Fitness Seller

Hulp gezocht

Bezoekers in dit topic

Ik snap je redenering. Maar wat ik me altijd afvraag: Als 600mg test je eerste kuur is, wat wordt dan je tweede kuur? 750? 1000? En je derde? Tren, Deca, Anadrol? En je tiende?
Wanneer je steeds zulke sprongen maakt zal je vast en zeker heel snel heel veel groeien, maar ik vraag me altijd af hoe zo'n tactiek nou op de lange termijn werkt. Wellicht dat jij hier met jouw ervaring een antwoord op kunt geven.

Misschien is 250mg test wat aan de lage kant, zeker wanneer je nog even het estergewicht eraf haalt. Maar -zoals bijvoorbeeld Jordan Peters adviseert- beginnen met 350 ofzo, volgende kuurtje 400, vervolgens misschien 450 of 500. Wegblijven van orals, niet stacken met andere anabolen. Gewoon zoveel mogelijk gains uit zou weinig mogelijk gear proberen te halen. Dat is een visie die mij persoonlijk erg aanspreekt en zo ben ik het ook van plan om aan te pakken in de nabije toekomst.
Jp als voorbeeld nemen die kerel zit in zijn lage fase zelf op 3gram korte esters test tren mast dan nog GH en slin erbij , top voorbeeld
 
Jp als voorbeeld nemen die kerel zit in zijn lage fase zelf op 3gram korte esters test tren mast dan nog GH en slin erbij , top voorbeeld

Dat zal best, maar daar is hij toch niet op begonnen? Daar hebben we het nl. over. Ik heb niks tegen hoge doseringen en ik snap zelf ook dat je niet 120kg ripped en dehydrated op 170cm komt te staan op 400mg test... Maar wij hebben het hier over hoe en waarmee je begint en hoe je dit vervolgens opbouwt.
 
Dat zal best, maar daar is hij toch niet op begonnen? Daar hebben we het nl. over. Ik heb niks tegen hoge doseringen en ik snap zelf ook dat je niet 120kg ripped en dehydrated op 170cm komt te staan op 400mg test... Maar wij hebben het hier over hoe en waarmee je begint en hoe je dit vervolgens opbouwt.
Met 500-600mg test begin je, niet alleen omdat de resultaten beter zijn maar ik denk als je gaat kuren je toch wel redelijke progressie wilt zien het betekend niet dat je elke kuur de dosis moet verhogen
 
500 mg test is prima , mijne was 400 mg als een raket op gegaan destijds .
 
Aan z'n fysiek gezien vind ik 't wel een goede basis voor een eerste kuur hoor.
Of het nou 7 of 12% vet is..

@OP
Lees dit even aandachtig door;
https://www.reddit.com/r/steroids/wiki/your_first_cycle
(TLDR = 15 week test-e 250mg/week als eerste kuur. Daarna verder kijken)
Ehm, ze raden daar precies ook 500 mg per week aan (250 mg E3D/E3.5D):
Weeks 1-15: Testosterone Enanthate or Cypionate, 250 mg, E3D or E3.5D

Niet echt een fijne introductie om E3D te moeten pinnen trouwens... Ik snap dat nooit.
 
Hoe lang was je kuur en hoeveel uiteindelijk gegained?
is al wat jaartjes terug , maar over het algemeen test only is niet verkeerd voor je eerste kuur
 
Even voor de goede orde, het is niet de bedoeling dat ik 120 kg ga wegen. Daarnaast ook dat ik niet in 10 weken een opgeblazen ballon ben.
Het is voor mij belangrijk dat er enige massa bij komt wat nu alleen haalbaar is door jaren te trainen.
 
Je produceert als man zijnde tussen de 4 en 7 mg testosteron per dag. Waarom zou elke 3,5 dagen 125mg als eerste kuur niet meer dan zat zijn? Dat is 250mg per week. Ik heb dat nooit begrepen. Per week zou dat neerkomen op misschien max 70mg en je kuurt op 250mg. Ik vat het ff niet. Als je training, voeding en slaap dik in orde is, kan je echt wel goed gainen.
+1
 
Je produceert als man zijnde tussen de 4 en 7 mg testosteron per dag. Waarom zou elke 3,5 dagen 125mg als eerste kuur niet meer dan zat zijn? Dat is 250mg per week. Ik heb dat nooit begrepen. Per week zou dat neerkomen op misschien max 70mg en je kuurt op 250mg. Ik vat het ff niet. Als je training, voeding en slaap dik in orde is, kan je echt wel goed gainen.

Hier is al 800 keer uitgelegd dat het verschil tussen 250 mg en 500 mg testosteron minimaal is qua bijwerkingen. En dat het veel meer gains oplevert.

Daarbij komt dat mijn mening is dat 250 mg testosteron en 400 mg primobolan of masteron nog een veel beter idee is.
 
Back
Naar boven