Oke, om meteen maar met de deur in huis te vallen. Ik doe naast fitness ook nog aan hockey (volgens mij ben ik daarmee ook meteen de enige die deze sport beoefent..
), ik doe dit al ongeveer 13 jaar. Ben er ongeveer op m'n 6e opgegaan, dus dat is al vrij lang. Ik moet zeggen dat ik het ook aardig kan en dat ik het daarom zonde vind om dit op te zeggen. Alleen zou ik nog wel graag daarnaast willen fitnessen. Ik heb het nu al een jaartje gedaan, maar niet echt het maximale eruit gehaald (waar ik overigens wel flink van baal). Tijdens dat fitnessjaartje was ik even gestopt met hockey, maar sinds dit jaar zit ik er weer op.
Mijn doel van de fitness zal zijn dat ik meer kracht zal krijgen en dat ik sneller word (dus voornamelijk sterkere been- en buikspieren zullen hieraan meehelpen?) Ik wil totaal geen grote beer worden aangezien dat alleen maar in m'n nadeel werkt. Een perfect lichaam zou net zoiets zijn als David Nalbandian of een Rafael Nadal, denk wel bij iedereen bekend die een beetje sportjournaal kijkt..
Alleen de vraag aan jullie is, wat zou dan een goed schema zijn? Ik heb 3 dagen vrije tijd, ik heb namelijk 2 hockeytrainingen en 1 wedstrijd op de zondag. Na de fitness zal ik ook nog wel een rondje gaan hardlopen, of evt. een half uurtje roeien.
Mijn stats verder:
19 jaar
1.89m, 84kg, 16,5% BF (wat overigens dus wel naar beneden mag, maar of eerst gespierder worden of eerst afvallen?)
Als jullie nog meer nodig hebben, laat het me weten!
Alvast bedankt.
Edit: Hockeytrainingen zijn op de dinsdag(avond) en vrijdag(avond), de wedstrijd is op een zondag.
), ik doe dit al ongeveer 13 jaar. Ben er ongeveer op m'n 6e opgegaan, dus dat is al vrij lang. Ik moet zeggen dat ik het ook aardig kan en dat ik het daarom zonde vind om dit op te zeggen. Alleen zou ik nog wel graag daarnaast willen fitnessen. Ik heb het nu al een jaartje gedaan, maar niet echt het maximale eruit gehaald (waar ik overigens wel flink van baal). Tijdens dat fitnessjaartje was ik even gestopt met hockey, maar sinds dit jaar zit ik er weer op.Mijn doel van de fitness zal zijn dat ik meer kracht zal krijgen en dat ik sneller word (dus voornamelijk sterkere been- en buikspieren zullen hieraan meehelpen?) Ik wil totaal geen grote beer worden aangezien dat alleen maar in m'n nadeel werkt. Een perfect lichaam zou net zoiets zijn als David Nalbandian of een Rafael Nadal, denk wel bij iedereen bekend die een beetje sportjournaal kijkt..

Alleen de vraag aan jullie is, wat zou dan een goed schema zijn? Ik heb 3 dagen vrije tijd, ik heb namelijk 2 hockeytrainingen en 1 wedstrijd op de zondag. Na de fitness zal ik ook nog wel een rondje gaan hardlopen, of evt. een half uurtje roeien.
Mijn stats verder:
19 jaar
1.89m, 84kg, 16,5% BF (wat overigens dus wel naar beneden mag, maar of eerst gespierder worden of eerst afvallen?)
Als jullie nog meer nodig hebben, laat het me weten!

Alvast bedankt.
Edit: Hockeytrainingen zijn op de dinsdag(avond) en vrijdag(avond), de wedstrijd is op een zondag.
Laatst bewerkt: