Fitness Seller

Hulp nodig bij zoeken naar vervanger havermout

Arbi

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m87
Ha jongens en meisjes,

Vandaag begonnen met de bulk en zocht een manier om snel 250 gr havermout weg te krijgen. Heb net 125 gr havermout + 300 ml melk + 1,5 banaan in de blender gedaan in de hoop dat ik het snel zou kunnen drinken. Niets is minder waar. Wat een ellende.

Heb zelf al een beetje gekeken en vergeleken:
- Krentenbollen (cals en carbs komen ongeveer overeen alleen de carbs komen veelal uit suikers. En dat wil ik liever niet)
- 10 boterhammen + 10 ml olijfolie: 5 carbs meer (maar mis dan 120 kcal.)
- 200 gr rijst + 20 ml olijfolie: 8 carbs meer, 70 kcal minder en 19 gr eiwitten minder

Hierbij mijn voedingsschema:
wtyixx.png

Hopelijk hebben jullie goede alternatieven.

Alvast bedankt!

Meer melk toevoegen.
ik gebruik 100gram en 200ml. dan is 't al een papje.
Dus je voegt meer melk toe of water.

• Topic Starter Topic Starter
Meer melk toevoegen.
ik gebruik 100gram en 200ml. dan is 't al een papje.
Dus je voegt meer melk toe of water.
Het was een soort papje en dat is het probleem. Gebruikte voor 125gr havermout al 300 ml melk. Trek gewoon die havermout niet. Als het makkelijk weg te drinken was, was het niet zo'n probleem. Maar nu 2 volle halve liter pullen vol.

• Topic Starter Topic Starter
KCAL CARB FAT PROT SODIUM SUGAR
Lunch
Quaker - Havermout, 250 gram 890 150 20 28 0 3
890 150 20 28 0 3
Dinner
Albert Heijn - Tagliatelle, 210 grams 767 143 8 29 84 5
Albert Heijn - Pesto Alla Genovese, 30 gram 129 4 13 1 40 1
896 147 21 30 124 6

Wat denken jullie hiervan? In hoeverre ga ik belangrijke voedingsstoffen van havermout missen?

Stop whining! ;)

Havermout in de blenderstoppen dan heb je haverpoeder. Dit in een shakebaker met water en hoppa ist zo weg te drinken.;)

Gewoon oats kopen, in de shakebeker met water en je drinkt het zo weg.

ik neem 400 ml melk en 140 gr havermout met 30 gr whey. Ff blenderen even alles naar de bodem laten zakken en opnieuw blenderen. Zo op te drinken hoor.

Oats of havermout of brinta ed, gaat je geen verschil gevenv alleende structuur wordt wat beter

Niet te moeilijk doen over havermout. Rauw is sowieso minder lekker. Gewoon in een schaaltje doen met water, even in de magnetron, kaneel en wat fruit toevoegen en als laatst een schepje whey.. Heb je een smakelijk maaltje

EDIT: Heb je trouwens door dat je bijna evenveel eiwit als suiker binnen krijgt?

Terug
Naar boven