Fitness Seller

Hulp nodig met het maken van een 6 pack

Ano_1993

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Hallo DBB leden,

Ik wil graag een 6 pack maken. Mijn leeftijd is 14 jaar, ik ben 1,78 meter, en 64 kilo.
Mijn sport is waterpolo, dit speel ik nu 7 jaar. Iedere dag (dit doe ik nog niet zo lang, maar toch) doe ik 3 X 20 push ups. Ook train ik me buikspieren, d.m.v die standaard oefening ( ik weet niet hoe je die noemt...) Trainen met gewichten doe ik ook, maar aangezien die maar 4 kilo zijn, heeft het niet zo veel effect denk ik.

Wat zijn de goede oefeningen om een 6 pack + borstspieren te krijgen? Het liefst zou ik het thuis doen, dan duurt het misschien wat langer, maar toch. Ik train 2 keer waterpolo per week + een wedstrijd.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Alvast bedankt,
Groeten,
Michael Smink

Laatst bewerkt:
hey gozer voor een sixpack hoef je eigenlijk geen moer te doen, je moet gewoon droog staan.

wat je wel kan doen is ze versterken door te opdrukkenm situps en optrekken etc etc

kan je prima thuis doen

greets
ciko

• Topic Starter Topic Starter
Allright. Dankje man. En kwa voeding? Ik eet opzich niet zoveel. 4 boterhammen per dag, melk en 's avonds een goede maaltijd. Maar hoe is me figuur nu? Hoe vinden jullie het althans. En dat optrekken, waar kan ik dat aan doen? Hoeveel push ups, sit ups zou ik dan per dag moeten doen? En wat is een goede oefening voor mijn borstspieren? Nou hoef ik niet extreem grote t**ten te hebben, maar mooi gespierde borstspieren zal wel goed staan.

Allereerst moet je eens meer gaan eten!

Allright. Dankje man. En kwa voeding? Ik eet opzich niet zoveel. 4 boterhammen per dag, melk en 's avonds een goede maaltijd. Maar hoe is me figuur nu? Hoe vinden jullie het althans. En dat optrekken, waar kan ik dat aan doen? Hoeveel push ups, sit ups zou ik dan per dag moeten doen? En wat is een goede oefening voor mijn borstspieren? Nou hoef ik niet extreem grote t**ten te hebben, maar mooi gespierde borstspieren zal wel goed staan.

wtf :P

weet je wat ik zou doen als ik jou was....flink verdiepen in voeding, en eerst massa aanzetten. Want nu ben je vrij "mager" (kwa spiermassa). en als je dan wat spiertjes erbij hebt (waar je overigens wel een jaartje over doet) dan een keertje Cutten...zodat je droger wordt en dus je 6pack krijgt.

voor borst..benchpress, dumbbellpress , cable flyes...incline , decline ..noem maar op. Dips niet te vergeten. Maar begin eens met wat Voeding en trainingsstickies door te lezen op hjet forum

wtf :P

weet je wat ik zou doen als ik jou was....flink verdiepen in voeding, en eerst massa aanzetten. Want nu ben je vrij "mager" (kwa spiermassa). en als je dan wat spiertjes erbij hebt (waar je overigens wel een jaartje over doet) dan een keertje Cutten...zodat je droger wordt en dus je 6pack krijgt.

voor borst..benchpress, dumbbellpress , cable flyes...incline , decline ..noem maar op. Dips niet te vergeten. Maar begin eens met wat Voeding en trainingsstickies door te lezen op hjet forum

lol die gast is pas 14 kerel, kan je niet verwachten natuurlijk dat die enorme massa zal gaan hebben

je moet ooit een keer beginnen....

tja je voeding, gewoon goed eten verdeeld over de dag, genoeg eiwtten in iedergeval. optrekken moet je maar ff kijke of je thuis ergens kan hangen

50 pushups en 50 situps zal wel goed zijn per dag, en voor je borstspieren zou ik gewoon opdrukken

Wie heeft het over 6000kcal ... gewoon wat meer vaker en eiwitrijker eten.

Ciko, hoe oud ben jij eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Ja inderdaad, dat is misschien wel slim. Maar ik ben niet echt van plan ontzettend veel te gaan eten enzo. Mijn bedoeling is ook niet om helemaal opgeblazen van de spieren te worden. Het moet gewoon een mooie strakke buik zijn, waarbij je de blokjes goed kan zien. Ik zal inderdaad dit forum even goed doornemen, al staat er dat sommige meer dan 8 boterhammen per maaltijd eten, dat vind ik toch iets te veel. En het lijkt me ook dat ik het moet opbouwen. En wat is cutten precies? Is er toevallig ergens een topic over alle benamingen van de oefeningen?

Ja inderdaad, dat is misschien wel slim. Maar ik ben niet echt van plan ontzettend veel te gaan eten enzo. Mijn bedoeling is ook niet om helemaal opgeblazen van de spieren te worden. Het moet gewoon een mooie strakke buik zijn, waarbij je de blokjes goed kan zien. Ik zal inderdaad dit forum even goed doornemen, al staat er dat sommige meer dan 8 boterhammen per maaltijd eten, dat vind ik toch iets te veel. En het lijkt me ook dat ik het moet opbouwen. En wat is cutten precies? Is er toevallig ergens een topic over alle benamingen van de oefeningen?

weer zo eentje die denkt in 1 week Jay Cutler te worden....

voor de rest van je vragen > zoekfunctie + stickies

Terug
Naar boven