Fitness Seller

Hulp nodig met het maken van een 6 pack

• Topic Starter Topic Starter
Nee, zo'n eentje ben ik niet. Ik snap zelf ook wel dat je niet in 1 week gespierd bent. Daar gaat tijd overheen.

Gast ga eten en in 2weken vreten word je geen monster duurt minstens Jaar of 8 mits veel trainen. EN je sixpack die komt wel vanzelf (alhoewel je toch erggggg mager bent)

Haha, mijn doel is dus ook niet om een monster te worden. Maar jullie denken dan aan 6 boterhammen per dag? 2 glazen melk. En 's avonds gewoon groente, aardappels en vlees?

Als ik dit zo lees ligt de basis dus écht bij het eten. Weetje wat, ik ga vandaag van alles lezen op het forum, me aan de "regelementen" houden om gespierd te worden, en dan geeft ik iedere maand updates. Nog wat tips zijn welkom natuurlijk.

eet sochtends brinta of havermout of bambix vreet 6eitjes per dag :D en 8boterhamme aangezien je naar school gaat eet je er 2 in de voormiddag 4 in de middagpzauze en 2 in de namiddagpauze en savonds gewoon warme maaltijd en voor je gaat slapen neem je halve kilo magere platte kaas (kwark)

ik dacht meer aan een stevig ontbijt met 50 gram havermout + 500 ml melk
over de dag verdeeld 1 bak kwark van 500gram + 500 ml melk
als lunch 5 broodjes en gewoon avondeten, want het lijkt me niet gezond dat je op je 14de al gaat afvallen als je 60 kg weegt zeker niet als je alleen maar breezer blokjes wilt

eet sochtends brinta of havermout of bambix vreet 6eitjes per dag :D en 8boterhamme aangezien je naar school gaat eet je er 2 in de voormiddag 4 in de middagpzauze en 2 in de namiddagpauze en savonds gewoon warme maaltijd en voor je gaat slapen neem je halve kilo magere platte kaas (kwark)

oke je was me net voor:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke. Maar die eieren hè, dat doe ik niet, in verband met salmonella. Ik begin nu met eten van 6 bruine boterhammen met kipfilet per dag. Ook komt er havermout. Jullie raden me aan om 1 liter melk per dag te drinken? Ik houd het liever bij een halve liter. Opbouwen lijkt me beter dan meteen vollop beginnen, of heb ik dat fout? Mijn doel voor het komende jaar is dit [Link niet meer beschikbaar] , hopelijk kan ik dit bereiken.

Edit:

Ik train nu met 4,6 kilo dumbbells. Dat is niet zo veel. Hoeveel raden jullie mij aan? En ik ben ook opzoek naar iets waaraan ik me kan optrekken. Dat optrekken is toch goed voor de borstspieren?

Oke. Maar die eieren hè, dat doe ik niet, in verband met salmonella. Ik begin nu met eten van 6 bruine boterhammen met kipfilet per dag. Ook komt er havermout. Jullie raden me aan om 1 liter melk per dag te drinken? Ik houd het liever bij een halve liter. Opbouwen lijkt me beter dan meteen vollop beginnen, of heb ik dat fout? Mijn doel voor het komende jaar is dit [Link niet meer beschikbaar] , hopelijk kan ik dit bereiken.

Edit:

Ik train nu met 4,6 kilo dumbbells. Dat is niet zo veel. Hoeveel raden jullie mij aan? En ik ben ook opzoek naar iets waaraan ik me kan optrekken. Dat optrekken is toch goed voor de borstspieren?

salmonella is alleen als je ze rauw eet boven de 70 graden is de salmonella dood je moet ook natuurlijk gewoon je eieren koken:p
je eten kan je goed gewoon rustig opbouwen dat doe je dus al goed. en optrekken is voor je bovenkant rug:p opdrukken is voor je borstspieren

je doel zoals in je link
1.84, 82 kg, vet zal 14% zijn? is niet zomaar bereikt al lijkt het niks je zal er denk ik toch 1 a 2 jaar over doen als je ervan uit gaat dat je ongeveer 10-11 kg per jaar aankomt

Ooh haha, ik dacht dat jullie rauwe eieren bedoelden. Maar kijk, de oefeningen doen zijn niet me enige beweging. 3 keer waterpolo per week. Dat tikt ook wel aan hoor. Eigenlijk ging het me niet om de lengte/gewicht, maar meer om het figuur XD. Me rug is trouwens al aardig gespierd, vanwege de waterpolo. Kan wel een foto maken.

Gast ga eten en in 2weken vreten word je geen monster duurt minstens Jaar of 8 mits veel trainen. EN je sixpack die komt wel vanzelf (alhoewel je toch erggggg mager bent)

ga ji is beter lezen, die kerel geeft zelf aan dat die niet spieren wilt, enkel wat blokjes en dat is voor hem genoeg

leze is ook een kunst

Laatst bewerkt door een moderator:
Met monster bedoel ik die Jay Cutler. Natuurlijk wil ik alles trainen, brede armen/schouders/borstspieren/en een 6-pack. Ik ga jullie adviezen opvolgen en dan zal ik over een tijdje nog es een foto maken van mijn lichaam. Hopelijk denken jullie niet dat ik gewoon even iemand ben die naar binnen hopt, ff een 6-pack voor de meiden, en hem dan peer. Zo'n figuur vind ik écht mooi http://imagecache2.allposters.com/images/pic/TENP/PO251~Muscle-Art-Posters.jpg maar daar gaat wel ff tijd in zitten denk ik. En zo'n figuur kan je ook nooit hebben als 14-jarige lijkt me zo.

Met monster bedoel ik die Jay Cutler. Natuurlijk wil ik alles trainen, brede armen/schouders/borstspieren/en een 6-pack. Ik ga jullie adviezen opvolgen en dan zal ik over een tijdje nog es een foto maken van mijn lichaam. Hopelijk denken jullie niet dat ik gewoon even iemand ben die naar binnen hopt, ff een 6-pack voor de meiden, en hem dan peer. Zo'n figuur vind ik écht mooi http://imagecache2.allposters.com/images/pic/TENP/PO251~Muscle-Art-Posters.jpg maar daar gaat wel ff tijd in zitten denk ik. En zo'n figuur kan je ook nooit hebben als 14-jarige lijkt me zo.

nee als 14 jarige is dat onmogelijk, gewoon eten wat trainen en aan je waterpolo doen en zie dat je over paar jaar meer lean mass hebt

laterz

denk je dat jay het leuk vind als je hem een Monster noemt....hij heeft ook gevoelens hoor

Hahahaha. Ja dat is waar, ik zal het hem maar niet laten horen;)

Voor zo'n figuur ga je hard moeten trainen en meer eten dan je nu doet. Iets zegt mij dat je die mentaliteit niet hebt.

Ik ben nog jong. Die mentaliteit komt vanzelf wel na enig resultaat.

Begin maar met minstens 10 boterhamen+fatsoenlijk beleg per dag te eten.

Waha mentalitiet komt niet vanzelf het moet er ingebrand zijn . Je kan niet de ene op de andre dag zeggen ik ga voor zo'n lijf en dag derna hebje het duurt vele Jaren van goed eten en trainen.

zakjes chips en ander snoek/koek laten staan. Kalkoen/kipfilet op je bruine volkoren boterhammen en 's avonds extra op scheppen als je groente en vlees eet. Daarnaast veel magere melk drinken (minimaal 1 liter) en 3 liter water. Zorg dat je iedere 2 of 3 uur iets eet.

Lijkt me wel een goede manier om je six pack te krijgen op jouw leeftijd.

Als je wilt worden als dat fototje van je zal je zal je nog veel meer moeten eten dan ik je net vertelde en zwaar aan kracht training moeten doen. (niet alleen situps en opdrukken)

Terug
Naar boven