Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eet sochtends brinta of havermout of bambix vreet 6eitjes per dagen 8boterhamme aangezien je naar school gaat eet je er 2 in de voormiddag 4 in de middagpzauze en 2 in de namiddagpauze en savonds gewoon warme maaltijd en voor je gaat slapen neem je halve kilo magere platte kaas (kwark)

Oke. Maar die eieren hè, dat doe ik niet, in verband met salmonella. Ik begin nu met eten van 6 bruine boterhammen met kipfilet per dag. Ook komt er havermout. Jullie raden me aan om 1 liter melk per dag te drinken? Ik houd het liever bij een halve liter. Opbouwen lijkt me beter dan meteen vollop beginnen, of heb ik dat fout? Mijn doel voor het komende jaar is dit [Link niet meer beschikbaar] , hopelijk kan ik dit bereiken.
Edit:
Ik train nu met 4,6 kilo dumbbells. Dat is niet zo veel. Hoeveel raden jullie mij aan? En ik ben ook opzoek naar iets waaraan ik me kan optrekken. Dat optrekken is toch goed voor de borstspieren?

opdrukken is voor je borstspierenGast ga eten en in 2weken vreten word je geen monster duurt minstens Jaar of 8 mits veel trainen. EN je sixpack die komt wel vanzelf (alhoewel je toch erggggg mager bent)
Met monster bedoel ik die Jay Cutler. Natuurlijk wil ik alles trainen, brede armen/schouders/borstspieren/en een 6-pack. Ik ga jullie adviezen opvolgen en dan zal ik over een tijdje nog es een foto maken van mijn lichaam. Hopelijk denken jullie niet dat ik gewoon even iemand ben die naar binnen hopt, ff een 6-pack voor de meiden, en hem dan peer. Zo'n figuur vind ik écht mooi http://imagecache2.allposters.com/images/pic/TENP/PO251~Muscle-Art-Posters.jpg maar daar gaat wel ff tijd in zitten denk ik. En zo'n figuur kan je ook nooit hebben als 14-jarige lijkt me zo.
Met monster bedoel ik die Jay Cutler. Natuurlijk wil ik alles trainen, brede armen/schouders/borstspieren/en een 6-pack. Ik ga jullie adviezen opvolgen en dan zal ik over een tijdje nog es een foto maken van mijn lichaam. Hopelijk denken jullie niet dat ik gewoon even iemand ben die naar binnen hopt, ff een 6-pack voor de meiden, en hem dan peer. Zo'n figuur vind ik écht mooi http://imagecache2.allposters.com/images/pic/TENP/PO251~Muscle-Art-Posters.jpg maar daar gaat wel ff tijd in zitten denk ik. En zo'n figuur kan je ook nooit hebben als 14-jarige lijkt me zo.
dat betekent niet dat je 6000 kcals tot je kan neme op een 14 jarige leeftijd met bw van 60 kilo
think about that