Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn...wat een gelul allemaal
ok ok...om je een eindje op weg te helpen zal ik je maar eens een VOORBEELD geven hoe je hoort te eten als je serieus wilt gaan trainen want ik heb het idee dat je zo geen ene **** opschiet
let erop..dit schema is op MIJN lichaam gebaseerd en op mijn caloriebehoeftesDus ff aanpassen aan jouw behoeftes ok?
1) 120 (100) gram Havermout of Bambix (voor kleuters) + 40 gram Whey + 20 gram rozijnen + water of magere melk
2) 4 (3) x bruin brood + 150 gram kiprollade of ander eiwitrijk beleg + 1x fruit (geen banaan)
3) 90 (80) gram rijst + 200 gram kipfilet of witte vis + 200 gram groente
4) 8 eiwitten + 6 (4) rijstwafels + 1x fruit
5) 90 (80) gram rijst + 200 gram groente + 200 gram kipfilet of biefstuk
6) 8 eiwitten of 1 blik tonijn + 60 (50) gram rijst + 3 (1) plak ananas
7) 250 gram magere kwark + 30 gram Whey + 50 (40) gram Havermout of Bambix + 20 (0) gram rozijnen + water of magere melk
Voor training: 30 gram Whey/water + 1 appel of 20 gram gedroogde abrikozen
Das goed voor een kcal of 3700op me hoge dagen en 3400 op lage dagen
Hopelijk helpt dit een beetje
PS karma mag je altijd geven he?![]()

Haha dat is echt veel, veel te veel voor mij. Ik houd het wel bij veel boterhammen/melk/water/fruit en avondeten.

Haha oke. Alleen nog ff vragen wat me ouders van al dat eten vinden xD. En dat is toch behoorlijk veel in vergelijking met me normale eetpatroon!
@FitnessPaul: Zou best kunnen, maar ik ben gelukkig niet 1% van die mensen, als ik me buikspieren aanspan, en voel over me buik, dan voel ik 6 blokjes. Die blokjes moeten alleen nog ff wat meer groeien!
Ik zou beter maar gaan leren ipv trainen. Blokjes groeien, eerder vet verdwijnen.
lol, was laatst heel topic over, IEDEREEN heeft dezelfde anatomie , ook voor je abs. echter is de plaatsing van de pezen (die je blokjes vormen) bij iederen anders, en ook minder diep bij sommige....klaar.

ik denk toch echt dat het kan zijn dat je abs meer onder of boven kunnen liggen, als ze meer naar boven neigen, kunnen de bovenste twee onder de ribbenkast verdwijnen geloof ik... maar dat van die pezen daar heb je wel gelijk in, sommige mensen hebben veel grotere abs met veel minder diepe groeven dan andere mensen
* nu ik dit nog een keer herlees denk ik er tog aan dat we waarschijnlijk hetzelfde bedoelen en de bovenste pezen juist hoger liggen ......

Haha, ja dat kan hè. Ik heb helaas geen lekkere leraresEen of andere oude vent heb ik.