MuscleMeat

Hulp nodig met het maken van een 6 pack

• Topic Starter Topic Starter
Geloof me Nicolas, die mentaliteit komt er echt wel, ik ben alleen niet van plan mezelf helemaal kapot te vreten. Maar heb ik zoals ik nu op die foto eruit zie, een goede basis? Misschien is de foto een beetje vaag genomen, de volgende keer laat ik hem door iemand anders maken.

'goede basis' is ook bullshit. Trainen vreten en slapen dan wordt iedereen groot.

Jullie houden er wel van om te b**chen hè. Geintje. Ik ga eraan werken.

als je je buikspieren wil versterken, maar je kan al met gemak 40 sit-ups achter elkaar doen, moet je situps doen met je armen gestrekt in de lucht en een halter in je handen. Anders wordt de spier niet meer geprikkeld op groei, maar op uithouding ;)

en vergeet niet de rest van je lichaam te trainen als je aan het trainen slaat, want met sterke buikspieren en zwakke rugspieren is je lichaam uit balands. Als je gewoon een sixpack wil om indruk te kunnen maken, verwaarloos de rest van je lichaam niet of je zal het je later beklagen. ;)

Na zo'n 30 sit-ups krijg ik wat te voelen. Dus dan moet ik met gewichten in me handen sit-ups doen?

Nee dat weet ik, maar mijn rugspieren zijn sterk, vanwege het zwemmen.

omg :roflol: als je geen fotos had gepost als ik KLOONTJE geroepen :P

**** off jullie 2.

Jullie zijn alleen maar bezig met het b**chen, proberen meer posts te krijgen. Ga iemand anders irriteren, of help me gewoon.

ik heb je op de 1e pagina al het advies gegeven wat je nodig hebt om te werken aan wat je wilt...dat jij nog steeds in dit topic zit ligt niet aan mij he :P

Hmm dat is waar. Ik hou nu gewoon me bek;) En ik ga trainen.
Bedankt voor de hulp. Over paar maandjes post ik wel een foto.

Laters!

Thats the spirit! en succes

Hahaha, je word vast een goede leraar;)

Je taal is tenminste al in orde in tegenstelling tot zoveel breezers die we hier over de vloer krijgen :p.

Ik wou ook eerst enkel blokjes, en ik denk dat dat voor velen geldt die er zo in verzeild geraakt zijn. Maar je doel zal gaandeweg wel veranderen ;)

wa voor een zever verkopen jullie die jongen hier eigenlijk?
hij is 14!!
90 procent kans dat 200 crunches per dag en vetarm eten die 6 pack maakt.
ik lees hier bullshit over rug en buik die evenredig getraind moeten worden, en over massa en vreten
djeezes
de helft hier is zelf nog maar 16 en traint een week of zo
in plaats van eens een opbouwende post te geven aan die jongen zeiken jullie mekaar af in zijn topic

Haha ja wimmos. Op msn zal ik misschien wel anders praten;) Ja, dat denk ik dus ook. Na een tijdje word het een verslaving meer spieren te krijgen.

@jody: Thanks for my back. Dus jij raad me af veel te gaan eten? Hier las ik Train Je Buik Tot Een Sixpack dat de sit-ups slechte gevolgen kunnen hebben voor je rug? Hoe voorkom je deze? Misschien door me onderrug naar achteren te duwen?

met crunches kun je je rug geen pijn doen,
zorg er voor dat je je onderrug goed tegen de grond duwd
en nee je moet niet meer gaan eten ,lol
als je je 6pack wilt zien moet je scherper worden
probeer kleine beetjes te eten verspreid over 6 maaltijden per dag

dit ventje hoeft niet echt droger meer te worden om zijn geliefde 6 pakket te zien. Beetje trainen dan komt het vanzelf wel.

de vraag is alleen of het wel ergens op slaat om te gaan patsen met je buikje als je nog geen 65 kg weegt

dit ventje hoeft niet echt droger meer te worden om zijn geliefde 6 pakket te zien. Beetje trainen dan komt het vanzelf wel.

de vraag is alleen of het wel ergens op slaat om te gaan patsen met je buikje als je nog geen 65 kg weegt

Deze heeft gelijk hoor, wat voor zin heeft het om met een "gespierde" buik te gaan showen terwijl je omver wordt gelopen door de eerste de beste kleuter. Beter eerst massa pakken dat het totaal tenminste vorm en het niet lijkt alsof je uit afrika komt.

Terug
Naar boven