Fitness Seller

Hulp nodig met maken van voedingsschema!

Alizee

Novice
Waardering
0
Heey,

Ik ben 1,78 meter lang en weeg 64 kilo. Ik ga nu zo'n 3 maanden bijna iedere dag naar de sportschool en ben 3 kilo aangekomen. Ik heb het volgende gebruikt: Jack3d. Nu ga ik binnekort beginnen met een cycle force factor. Ik wil in de komende 8 maanden eigenlijk 75 kilo wegen. Kan iemand mij op weg helpen met een goed voedingsschema? Welke dingen wel eten/welke niet. Ik ga ongeveer 6/7 dagen per week naar de sportschool.

Lees de sticky's

We zijn hier niet om een heel voedingsschemavoor jou samen te stellen maar om het voedingsschemawat jij samenstelt te controleren en daar commentaar op geven indien nodig.

Heey,

Ik ben 1,78 meter lang en weeg 64 kilo. Ik ga nu zo'n 3 maanden bijna iedere dag naar de sportschool en ben 3 kilo aangekomen. Ik heb het volgende gebruikt: Jack3d. Nu ga ik binnekort beginnen met een cycle force factor. Ik wil in de komende 8 maanden eigenlijk 75 kilo wegen. Kan iemand mij op weg helpen met een goed voedingsschema? Welke dingen wel eten/welke niet. Ik ga ongeveer 6/7 dagen per week naar de sportschool.

Deze schema heb ik net vandaag gemaakt eigenlijk voor goed voor een cleanbulk enjoy als je nog vragen hebt pm.

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Deze schema heb ik net vandaag gemaakt eigenlijk voor goed voor een cleanbulk Bekijk bijlage food.xlsx enjoy als je nog vragen hebt pm.

Okee ik heb het gelezen, maar is dit dan wat je elke dag nog extra eet naast wat je normaal al at? En wat zijn echt DE dingen die je moet nemen om meer gewicht te gainen...

De reden dat ik een nieuw topic open is omdat ik door de bomen het bos niet meer zie mbt de andere topics, ik lees ook al rond maar dit gaat toch een stuk sneller etc..

Bij voorbaat dank =]

• Topic Starter Topic Starter
En heeft het nut om een weight gainer erbij te gebruiken? Zoja, suggestie's.. ik zit momenteel in Amerika dus kan van alles halen bij o.a. GNC of gewoon het internet.

Deze schema heb ik net vandaag gemaakt eigenlijk voor goed voor een cleanbulk Bekijk bijlage food.xlsx enjoy als je nog vragen hebt pm.
Have to break it to ya, maar dit gaat nergens over. Geen aangegeven tijden, geen whey in de ochtend, geen kwark in de avond???
+ je moet een bepaalde hoeveelheid calorien boven je onderhoud zitten voor cleanbulk, hoe weet jij zijn onderhoud?
+ de verhouding koolydraten, eiwitten, vetten moet ongeveer 50%kh, 30%eiwtten, 20%vetten zijn, en dat kan beter niet waar ;)

@ jou en @ topicstarter http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

Laatst bewerkt:
Have to break it to ya, maar dit gaat nergens over. Geen aangegeven tijden, geen whey in de ochtend, geen kwark in de avond???
+ je moet een bepaalde hoeveelheid calorien boven je onderhoud zitten voor cleanbulk, hoe weet jij zijn onderhoud?
+ de verhouding koolydraten, eiwitten, vetten moet ongeveer 50%kh, 30%eiwtten, 20%vetten zijn, en dan beter niet waar ;)

@ jou en @ topicstarter http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

en bell122 maar zeiken

En heeft het nut om een weight gainer erbij te gebruiken? Zoja, suggestie's.. ik zit momenteel in Amerika dus kan van alles halen bij o.a. GNC of gewoon het internet.

Nee. Zulke onzin heb je helemaal niet nodig als je normale voeding in orde is.

stickiieessssss...

De smoesjes dat je door de bomen het bos niet meer ziet is ONZIN, in de stickies staat alle informatie die je nodig hebt.. Dus beginnen zou ik zeggen!!

+ de verhouding koolydraten, eiwitten, vetten moet ongeveer 50%kh, 30%eiwtten, 20%vetten zijn, en dan beter niet waar ;)

Sorry maar het aantal vetten-khoolh. is redelijk bij mij ik verkies gewoon om meer gezonde vetten in te nemen dan khool. zolang dat je juist zit qua eiwitten is dat geen probleem,

En nogmaals.. die Force factor waar je altijd over begint is niks speciaals: Arginine, AAKG en citrulline.
En je weet niet eens in welke dosis. Bovendien is het veel te duur voor wat het is.
In het beste geval krijg je een lichte pomp tijdens het trainen.
Het gaat je echt geen enkele gram spiermassa extra opleveren.

Sorry maar het aantal vetten-khoolh. is redelijk bij mij ik verkies gewoon om meer gezonde vetten in te nemen dan khool. zolang dat je juist zit qua eiwitten is dat geen probleem,
Okeey, laten we maar even doen alsof dat zo is.

Dat geeft nog geen antwoord op mijn vragen over whey, kwark de tijd waarop je dingen moet eten, hoe jij weet wat zijn onderhoud is...

+ er staan geen groentes en fruit in jou schema

Okeey, laten we maar even doen alsof dat zo is.

Dat geeft nog geen antwoord op mijn vragen over whey, kwark de tijd waarop je dingen moet eten, hoe jij weet wat zijn onderhoud is...

+ er staan geen groentes en fruit in jou schema

Whey is gewoon commercieel shit het helpt wel maar je kan ook zonder, ik doe het prima zonder en er zijn meerdere mensen die dat doen en het bevalt me prima qua massa winnen, Kwark ? ik denk dat rood vlees beter is voor het slapen gaan. En qua groenten en fruit heb heb je gelijk omdat ik het vergeten vermelden ben(2 stuk fruit) eentje voor training en eentje s'ochtens voor snelle suikers.En beetje groenten bij het avondeten kan geen kwaad. En deze gast weegt ongeveer 64 kilo 2500 kcal is prima voor een cleanbulk

Laatst bewerkt:
Whey is gewoon commercieel shit het helpt wel maar je kan ook zonder, ik doe het prima zonder en er zijn meerdere mensen die dat doen en het bevalt me prima qua massa winnen, Kwark ? ik denk dat rood vlees beter is voor het slapen gaan. En qua groenten en fruit heb heb je gelijk omdat ik het vergeten vermelden ben(2 stuk fruit) eentje voor training en eentje s'ochtens voor snelle suikers.En beetje groenten bij het avondeten kan geen kwaad. En deze gast weegt ongeveer 64 kilo 2500 kcal is prima voor een cleanbulk
Get lost hippie, whey is belangrijk voor ontbijt en rond de trainingen :mad:

En waar in dat 'schema' van jou staat rood vlees? En waarom is dat beter dan kwark?

En hoe moet hij sowiezo weten wat hij voor het slapen gaan moet nemen? Er staan nog steeds geen tijden en indelingen in dat 'schema' van jou :rolleyes:

In dat geval, hoever ben je met die sticky's ?

Ik heb hier trouwens ergens een afbeelding zien staan met veel soorten voedsel en hoe hoogwaardig de proteinen koolhydraten en vetten die ze bevatten waren, maar ik krijg hem niet gevonden. Weet iemand welke ik bedoel?

Terug
Naar boven