FP IcE
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Get lost hippie, whey is belangrijk voor ontbijt en rond de trainingen
En waar in dat 'schema' van jou staat rood vlees? En waarom is dat beter dan kwark?
En hoe moet hij sowiezo weten wat hij voor het slapen gaan moet nemen? Er staan nog steeds geen tijden en indelingen in dat 'schema' van jou![]()
dat hij zijn groenten en fruit vergete was, en dat er geen tijdsindicaties in het schema staan, en dat het aantal kcals waat aan de lage kant was heb je gelijk in, maar de rest dat je verteld is dikke zever.
ik gebruik zelf ook shakes, maar deze zijn enkel ter AANVULLING van men voeding, en niet omdat het er NOODZAKELIJK inmoet. denk jij dat er alleen maar snel opneembare eiwitten in shakes zitten ofwat?? dat zou pas idioot zijn om te beweren...er zijn genoeg dingen die je voor het slapen, rond de training of smorges kan eten. daar wordt niet een welbepaald product opgeplakt. elk lichaam reageert anders op zowel supps, trainingen als VOEDING. je kan wel tips en richting aangeven maar zoals jij zijn schema afbreekt is volledig onterecht!
en wat zit je zijn posts toch af te breken?? ... als je zijn stats vergelijkt met die van jou kan ik alleen maar vaststellen dat hij bijna 40kg meer weegt als jou, dus ik denk dat zijn schema voor hem wel werkt. aangezien jij maar 66kg weegt denk ik dat jij eens wat aan je voedingsschema moet werken en de stickies eens moet lezen...
sorry voor off topic
Laatst bewerkt: