Fitness Seller

Hulp nodig met maken van voedingsschema!

Get lost hippie, whey is belangrijk voor ontbijt en rond de trainingen :mad:

En waar in dat 'schema' van jou staat rood vlees? En waarom is dat beter dan kwark?

En hoe moet hij sowiezo weten wat hij voor het slapen gaan moet nemen? Er staan nog steeds geen tijden en indelingen in dat 'schema' van jou :rolleyes:

dat hij zijn groenten en fruit vergete was, en dat er geen tijdsindicaties in het schema staan, en dat het aantal kcals waat aan de lage kant was heb je gelijk in, maar de rest dat je verteld is dikke zever.

ik gebruik zelf ook shakes, maar deze zijn enkel ter AANVULLING van men voeding, en niet omdat het er NOODZAKELIJK inmoet. denk jij dat er alleen maar snel opneembare eiwitten in shakes zitten ofwat?? dat zou pas idioot zijn om te beweren...er zijn genoeg dingen die je voor het slapen, rond de training of smorges kan eten. daar wordt niet een welbepaald product opgeplakt. elk lichaam reageert anders op zowel supps, trainingen als VOEDING. je kan wel tips en richting aangeven maar zoals jij zijn schema afbreekt is volledig onterecht!

en wat zit je zijn posts toch af te breken?? ... als je zijn stats vergelijkt met die van jou kan ik alleen maar vaststellen dat hij bijna 40kg meer weegt als jou, dus ik denk dat zijn schema voor hem wel werkt. aangezien jij maar 66kg weegt denk ik dat jij eens wat aan je voedingsschema moet werken en de stickies eens moet lezen...

sorry voor off topic

Laatst bewerkt:
dat hij zijn groenten en fruit vergete was, en dat er geen tijdsindicaties in het schema staan, en dat het aantal kcals waat aan de lage kant was heb je gelijk in, maar de rest dat je verteld is dikke zever.

ik gebruik zelf ook shakes, maar deze zijn enkel ter AANVULLING van men voeding, en niet omdat het er NOODZAKELIJK inmoet. denk jij dat er alleen maar snel opneembare eiwitten in shakes zitten ofwat?? dat zou pas idioot zijn om te beweren...er zijn genoeg dingen die je voor het slapen, rond de training of smorges kan eten. daar wordt niet een welbepaald product opgeplakt. elk lichaam reageert anders op zowel supps, trainingen als VOEDING. je kan wel tips en richting aangeven maar zoals jij zijn schema afbreekt is volledig onterecht!

en wat zit je zijn posts toch af te breken?? ... als je zijn stats vergelijkt met die van jou kan ik alleen maar vaststellen dat hij bijna 40kg meer weegt als jou, dus ik denk dat zijn schema voor hem wel werkt. aangezien jij maar 66kg weegt denk ik dat jij eens wat aan je voedingsschema moet werken en de stickies eens moet lezen...

sorry voor off topic
Eerst even off topic dan maar. Ik ben nog niet lang bezig en heb slechte genen, maar om me daar iedere keer op te pakken als je mijn argumenten niet onderuit kan halen is gewoon zwak. Als ik die stats verberg of aanpas kan je het alleen maar met mijn eens zijn.

De rest dat ik vertel dikke zever ???
Ik hoor nog steeds geen argument waarom rood vlees beter is dan kwark, en ik zie nog steeds geen rood vlees in zijn schema staan. En whey overiges niet alleen voor de snelle opnamen, maar ook omdat een groot deel opgenomen word.

Flauw hoor.
Jullie helpen deze jongen niet eens een voedingsschema maken???

07.00
1 broodje chocopasta
patat met mayo

10.00
1 broodje hagelslag en 2 koekjes

12.00
zakje redband
koekje en redbull

14.00
nix

16.00
broodje aap

18.00
avond eten

20.00
chips

22.00
accuzuur:)

7.00:
100 gram brinta
500 ml melk

9.30:
4 broodjes
4 plakken ham
3 eitjes

12.00
rijst/pasta met kip
óf
5 broodjes met ham of kip of tonijn

15.00
Restjes van de avond ervoor
óf
Pinda's, tonijn, kwark, tosti's, gewoon wat naar binnen werken.
óf
Halve liter melk met een appeltje

18.00 avondeten
Liefst pasta/rijst met kip
En veel!!!!

20.30
2e keer avondeten:D

23.00
Kwark met eventueel noten.

Wij kunnen natuurlijk niet zomaar een schema voor je maken.
Eet veel, en probeer het gezond te houden.
Das belangrijk:) en kijk gewoon wat voor jezelf werkt.

Deze is op het eerste oog helemaal niet slecht. Alleen nog wat whey door de melk in de ochtend. Serieus want met alleen die melk krijg je te weinig eiwitten binnen.

7.00:
100 gram brinta
500 ml melk

9.30:
4 broodjes
4 plakken ham
3 eitjes

12.00
rijst/pasta met kip
óf
5 broodjes met ham of kip of tonijn

15.00
Restjes van de avond ervoor
óf
Pinda's, tonijn, kwark, tosti's, gewoon wat naar binnen werken.
óf
Halve liter melk met een appeltje

18.00 avondeten
Liefst pasta/rijst met kip
En veel!!!!

20.30
2e keer avondeten:D

23.00
Kwark met eventueel noten.

Wij kunnen natuurlijk niet zomaar een schema voor je maken.
Eet veel, en probeer het gezond te houden.
Das belangrijk:) en kijk gewoon wat voor jezelf werkt.
Maar toch doe je het:p

• Topic Starter Topic Starter
Hartstikke bedankt voor de reacties! Vooral aan de schema's heb ik wat. Ik ga nu beginnen met het maken van een schema en zal het hier dan posten om veranderingen te maken zodat het een goed schema gaat worden. Even over de Whey, wat is het en kunnen jullie een merk noemen of iets dergelijks zodat ik kan kijken of ik het kan halen bij de GNC hier aangezien ik in Amerika verblijf. En over dat 40 kilo gainen, dat is te veel van het goede maar ik streef naar 75 kilo om een goed begin te maken, dus 10 kilo erbij. Het trainen verder gaat opzich goed, mijn MAX met bankdrukken was 1 keer 40 kilo zo'n 2 maanden geleden, dat is nu 60 kilo. Ik wil vooral mijn borstkas en armen trainen.

• Topic Starter Topic Starter
7:15

Kom Rice krispy ( cornflakes ) aangevuld met melk
300 ml melk
3 Pannekoeken ( deze zijn van klein formaat ) met siroop

10:30
Pak grain crackers
Banaan/appel ( ligt eraan wat ze hier in huis hebben )

1:00
Hier heb ik lunch op school, dit is iedere dag anders maar ik schep hier altijd flink op dus hier neem ik een flinke maaltijd

3:15
Een klein tussendoortje, weet niet precies wat want ik moet het meenemen naar school want op dit tijdstip
ben ik uit van school en ga ik met vrienden mee langs huis spullen ophalen en ff zitten, en dan rond 4 uur
zitten we in de sportschool. !!!!!!!!!!!!!IEMAND EEN IDEE?!!!!!!!!!!!!!!!!

8:00
Avondeten, ook hier schep ik flink op

20:30
Ijs/snack of iets dergeijks

Dit is het geworden

Pas de tijden een beetje aan zodat het leesbaar word.

Haal die ijs/snack er uit voor wat gekookte eitjes

en neem 500g magere kwark (naturel) voordat je naar bed gaat. Daarna zien we wat er nog meer mee moet gebeuren want wat er nu staat is eerlijk gezegd niet zo geweldig

7:15

Kom Rice krispy ( cornflakes ) aangevuld met melk
300 ml melk
3 Pannekoeken ( deze zijn van klein formaat ) met siroop

10:30
Pak grain crackers
Banaan/appel ( ligt eraan wat ze hier in huis hebben )

1:00
Hier heb ik lunch op school, dit is iedere dag anders maar ik schep hier altijd flink op dus hier neem ik een flinke maaltijd

3:15
Een klein tussendoortje, weet niet precies wat want ik moet het meenemen naar school want op dit tijdstip
ben ik uit van school en ga ik met vrienden mee langs huis spullen ophalen en ff zitten, en dan rond 4 uur
zitten we in de sportschool. !!!!!!!!!!!!!IEMAND EEN IDEE?!!!!!!!!!!!!!!!!

8:00
Avondeten, ook hier schep ik flink op

20:30
Ijs/snack of iets dergeijks

Dit is het geworden

goed schema man:thumb:, jij komt er wel!

:banme:

ja wtf je gaat ook echt ijs/snack in je schema zetten.

get lost bro, get lost.

Laatst bewerkt:
mooi schema
zoals anderen al gezegd hebben , jij komt er wel.
ik zou wel wat meer suikers toevoegen in de avond , want daar zit je nogal laag
groetjes de tipgever

Naah, is een nieuw soort supplement, te halen bij de lokale supermarkt.

sinds ik redband eet...

Terug
Naar boven