XXL Nutrition

Hulp nodig met voedingschema

mister88

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ben 2 weken geleden begonnen met fitnessen. Ik ben 19 jaar, ik weeg ong 72 kilo (in de ochtend), ben 1,85 meter lang.
Ik wil minimaal 80 wegen en uiteindelijk rond de 90 kilo. Ik ben best dun voor mijn lengte dus ik wil veel massa kweken.
Ik train om de dag.

Zo ziet mijn voedingsschema er nu ongeveer uit:

10.00:
250 ml halfvolle melk
ong 60 gram brinta
1 banaan

12.00:
3 bruine broodjes (meestal jam of chocoladepasta)
soms vivit yoghurtdrank

14.00:
ong 250 ml kwark (vanille, aardbei of banaan)
80 gram notenmix (amandelen, walnoten, normale pindas, cashew ....)

16.00:
250 ml halfvolle melk
30 gram whey weightgainer

18.00:
avondeten (verschilt per dag.. meestal rijst,groenten,vlees... surinaams keuken dus ook veel kruiden)

20.00:
250 ml kwark (vanille, aardbei of banaan)
30 gram noten

Ik denk dat hier wel wat verandering in moet komen, kan iemand mij hiermee helpen?

Gast.....
Dit lijkt echt nergens op!

Ik zal even wat puntjes noemen:

Sochtens zou ik whey toevoegen aan je ontbijt (25 gram ong.) en misschien wat meer eten. Zelf eet ik 120 gram brinta en 500 ml melk met 25 gram whey.

Je maaltijd van 12:00 lijkt nergens op. Laat die jam en chocopasta zitten en gooi iets van 100 gram kipfilet op je broodjes. Neem hier dan ook iets van 40 gram nootjes bij ipv alles bij die andere maaltijd.

Om 14:00 pak je voortaan hardcore kwark, niet die met de smaakjes want die zijn waardeloos (te weinig eiwit en suikers). Dus die met 9 gram eiwit per 100ml. Deze pak je dan 250-300 ml en hier pak je je andere 40 gram nootjes bij. Pak hier bijvoorbeeld ook een kiwi bij voor een betere eiwitopname.

Om 16:00 eet je gewoon weer 4 boterhammen waarvan 1 met pindakaas en 3 met kippewit (100 gram) en pak er weer wat fruit bij en evt. wat groenten.

Om 20:00 laat je weer de sissykwark liggen en pak je de echte. Pak hier gerust 350 gram met idd wat nootjes

verder veel water, 3 stuks fruit ofzo en 200gram groenten.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha ik begin pas jonge keep it cool

maarja sochtends is het lastig om veel te eten voor mij maar ik zal het proberen..thnx ik zal proberen dit toe te passen.

waarom 1e maaltijd pas om 10 uur en laatste om 8 uur? Dan eet je 14 uur niks

Terug
Naar boven