Fitness Seller

Hulp nodig!

bassie1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
61kg
Hallo,

Ik ben een jongen van 18 jaar, 170 cm lang, en weeg 61 kilo. Ik vind mezelf veels te mager maar heb wel een buikje. Aan eten ligt het niet, want ben dagelijks te vinden in de mac. Het ontbreek nog al aan zelfvertrouwen. Ik wil graag breder/gespierder worden en op dit forum zouden mensen rondhangen die er echt verstand van zouden hebben. Zou iemand mij misschien advies kunnen geven om breder/gespierder te worden in een het liefst zo kort mogelijke periode, overigens ben ik nog op zoek naar een hobby en fitnessen zou me wel wat lijken.

groetjes bas!

Hahaha ja aan eten licht het niet want de mac is zo goed voor je. Lees de stickies in de voeding en trainingssectie, dat zijn de topics die je kan vinden bovenaan waar sticky bij staat en dan weet je tenminste iets van voeding en training. En als je denkt dat je in 3 maanden ff breed gaat worden dan kan je beter niet eens gaan beginnen.

Ik zou overstappen naar gezondere voeding omdat het beter is voor je lichaam. Verder moet je voldoende calcium en eiwitten binnen krijgen omdat deze essentieel zijn voor de bouw van de spieren. Ik gebruik zelf losse gewichten en halters en ga niet naar een sportschool en ben hier ook heel tevreden over + het scheelt weer in je kosten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven