Dag iedereen, ik ben nieuw hier en eig ook in de fitnesswereld, in die zin dat ik wel altijd getraind heb maar nooit egt goed wist wat ik nu bezig was en zou daar nu een beetje hulp mee wille :d
Allereerst wat informatie over mezelf, ik ben 17, ben een jaar aan het trainen met halters van 10 kilo, ik ben ongeveer 1 m 79 en weeg zon 68, een maand geleden woog ik nog 62 maar ben toen begonnen met het dagelijks nemen van Supreme Gainer, Creatine en Bcaa's. Ik heb er altijd redelijk gespierd uitgezien maar toch nog best mager en zou dus eig vooral massa willen bijkomen.
De oefeningen die ik dagelijks (met 10 kilo halters) rond 7 uur doe zijn:
- 2x bench press (100 reps)
- 2x Palms-in shoulder press (25 reps)
- 2x Alternated Biceps Curl (80 reps per arm)
- 2x Triceps Kickback (20 reps per arm)
- 2x Bent over row (35 reps)
- 2x Dumbbell Side Bend (100 reps per kant)
- 2x Half Squats (35 reps)
- 6x bycicle crunches (50 reps)
Verder voetbal ik ook nog 3 keer per week waardoor ik niet elke dag tijd heb alle oefeningen 2x te doen zoals hierboven staat maar ik doe ze toch wel minstens 1x per dag, over die oef doe ik dan zon 2 uur.
Nu mijn vraag, wat kan hier nog aan verbeterd worden?
volges mij train ik te vaak per week en mss niet intensief genoeg aangezien ik niet egt helemaal kapot ben na die reeks oef
Alvast bedankt, groetjes! 
Allereerst wat informatie over mezelf, ik ben 17, ben een jaar aan het trainen met halters van 10 kilo, ik ben ongeveer 1 m 79 en weeg zon 68, een maand geleden woog ik nog 62 maar ben toen begonnen met het dagelijks nemen van Supreme Gainer, Creatine en Bcaa's. Ik heb er altijd redelijk gespierd uitgezien maar toch nog best mager en zou dus eig vooral massa willen bijkomen.
De oefeningen die ik dagelijks (met 10 kilo halters) rond 7 uur doe zijn:
- 2x bench press (100 reps)
- 2x Palms-in shoulder press (25 reps)
- 2x Alternated Biceps Curl (80 reps per arm)
- 2x Triceps Kickback (20 reps per arm)
- 2x Bent over row (35 reps)
- 2x Dumbbell Side Bend (100 reps per kant)
- 2x Half Squats (35 reps)
- 6x bycicle crunches (50 reps)
Verder voetbal ik ook nog 3 keer per week waardoor ik niet elke dag tijd heb alle oefeningen 2x te doen zoals hierboven staat maar ik doe ze toch wel minstens 1x per dag, over die oef doe ik dan zon 2 uur.
Nu mijn vraag, wat kan hier nog aan verbeterd worden?
volges mij train ik te vaak per week en mss niet intensief genoeg aangezien ik niet egt helemaal kapot ben na die reeks oef
Alvast bedankt, groetjes!