R Rooke Monstrous Giant Lid sinds 24 jun 2007 Berichten 10.687 Waardering 395 12 nov 2008 #501 vraag dan waar zn verslagen blijevn haha
huntelaar Ripped Bodybuilder Lid sinds 19 jan 2008 Berichten 3.164 Waardering 0 12 nov 2008 Topic Starter Topic Starter #502 animaljako zei: Misschien rare vraag, maar... Hoe heet jouw AK-leraar? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hoezo? Topic kan trouwens gesloten worden...
animaljako zei: Misschien rare vraag, maar... Hoe heet jouw AK-leraar? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hoezo? Topic kan trouwens gesloten worden...
T Terror Hennep Freaky Bodybuilder Lid sinds 31 mei 2007 Berichten 6.315 Waardering 166 10 jan 2009 #503 huntelaar zei: Je traint thuis toch? Op de trap staan op 1 been met voorvoet en dan zeg maar omhoogduwen. Niet zwaar genoeg? Neem een dumbbell in de hand Ik train niet Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Waar heb je een log voor dan?
huntelaar zei: Je traint thuis toch? Op de trap staan op 1 been met voorvoet en dan zeg maar omhoogduwen. Niet zwaar genoeg? Neem een dumbbell in de hand Ik train niet Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Waar heb je een log voor dan?
huntelaar Ripped Bodybuilder Lid sinds 19 jan 2008 Berichten 3.164 Waardering 0 10 jan 2009 Topic Starter Topic Starter #504 Terror Hennep zei: Waar heb je een log voor dan? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ] Zie post hierboven....
Terror Hennep zei: Waar heb je een log voor dan? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ] Zie post hierboven....
T Terror Hennep Freaky Bodybuilder Lid sinds 31 mei 2007 Berichten 6.315 Waardering 166 10 jan 2009 #505 Hahahaha, was even je log aan het doorlezen, en vooral de laatste paar pagina's zijn erg amusant. Ik zal je niet meer lastig vallen, succes met wat je nu gaat doen.
Hahahaha, was even je log aan het doorlezen, en vooral de laatste paar pagina's zijn erg amusant. Ik zal je niet meer lastig vallen, succes met wat je nu gaat doen.
A Anoniem_1987_2 Freaky Bodybuilder uitgeschakeld Lid sinds 2 mei 2007 Berichten 4.903 Waardering 42 Lengte 1m92 Massa 94kg Vetpercentage 12% 11 jan 2009 #506 Ik voetbal zelf ook. Wel in een vrienden team, wat neer komt op 1x trainen en 1x wedstrijd. Kan het prima combineren met kracht training Sterker nog, sinds ik een beetje fatsoenlijke gewichten squat, zet niemand mij aan de kant in een duel.
Ik voetbal zelf ook. Wel in een vrienden team, wat neer komt op 1x trainen en 1x wedstrijd. Kan het prima combineren met kracht training Sterker nog, sinds ik een beetje fatsoenlijke gewichten squat, zet niemand mij aan de kant in een duel.