MuscleMeat

Huntelaar's Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het niet precies, hij maakte trouwens wel een fail op bepaald gewicht, ik weet dus niet of hij echt PR heeft gehaald...

Heb je niet lekker met hem gebabbelt?

nee man

netjes hunter , gewoon door blijven roeien dan komt die sterke rug vanzelf wel

:facepalm:

Als je veel spierpijn hebt moet je misschien wat beter opwarmen? Gewoon voor elke spiergroep die je gaat trainen ff een paar warming-up setjes doen. En wat rek en strekoefeningen na de tijd als je er zoveel last van hebt

hunt grow grow grow!

Wat een bs, gewoon groeien ouwe

Idd dan kun je je lichaam erin gooien met voetbal + je tegenstanders zijn bang voor je en geven je de bal.

Idd, je hoeft niet per se naar 100+ te bulken, maar momenteel zou 80-90kg je enkel voordelen geven met voetbal. Plus dat je op dit lichaamsgewicht toch niet verder dan een 100kg squat gaat komen, je hebt gewoon massa nodig om een beetje gewichten te kunnen verplaatsen.

Dat is 1 en twee zal je explosiever kunnen worden. Sneller in de spurt. Alleen in je voordeel.

+more chicks..

Ik zal nog 12 trainen ongeveer doen en dan stop ik voorlopig(!) met KT. Toch maar ff wachten tot ik wat ouder ben...

Ga in die periode veel conditietraining doen en ik mag ook meetrainen (voetbal) met met gasten die 1 of 2 jaar ouder zijn en een heel hoog niveau spelen

Ik zal nog 12 trainen ongeveer doen en dan stop ik voorlopig(!) met KT. Toch maar ff wachten tot ik wat ouder ben...

Ga in die periode veel conditietraining doen en ik mag ook meetrainen (voetbal) met met gasten die 1 of 2 jaar ouder zijn en een heel hoog niveau spelen

:banme:

Hoezo man?:eek:

Wat een kk bullshit

Zo hoor ik het graag, fock al dat gesleep met die gewichten, word je alleen maar moe van.

jammer hunter , maar ja kracht-training is dan ook niet voor p*ssy's

Terug
Naar boven