huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal nog 12 trainen ongeveer doen en dan stop ik voorlopig(!) met KT. Toch maar ff wachten tot ik wat ouder ben...
Ga in die periode veel conditietraining doen en ik mag ook meetrainen (voetbal) met met gasten die 1 of 2 jaar ouder zijn en een heel hoog niveau spelen

Ik zal nog 12 trainen ongeveer doen en dan stop ik voorlopig(!) met KT. Toch maar ff wachten tot ik wat ouder ben...
Ga in die periode veel conditietraining doen en ik mag ook meetrainen (voetbal) met met gasten die 1 of 2 jaar ouder zijn en een heel hoog niveau spelen
Omdat ik een groot voetbaltalent ben, duidelijk?
vind jij
grappig hoorZo hoor ik het graag, fock al dat gesleep met die gewichten, word je alleen maar moe van.