Fitness Seller

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
Dit is trouwens mijn voedingsschema (goed voor het gebruik van HH?). Op niet-trainingsdagen neem ik wat minder kcal, ongeveer 250 minder

2zqew6h.jpg

Laatst bewerkt:
ik heb zelf goede ervaring met hydroxycut. ben van 20.4% naar 16.2% gegaan. en ga nog verder zakken.

ik ben gisteren begonnne met hydroxycut en moet zegge dat het precies idd wel de honger stilt,kan natuurlijk ook gewoon psychologisch zijn maar het ziet er veelbelovend uit.

Ik heb het ook gebruikt maar viel tegen,ik moet er wel bij zeggen dat mn voeding niet egt optimaal was maarja,energie kreeg ik er zeker van dus op dat gebied is ie wel aan te raden.

Ben nu 3 dagen bezig maar merk er nog niks van. Voedings en sport schema zijn op orde. Hopelijk gaat het wel iets doen.

Ben nu 3 dagen bezig maar merk er nog niks van. Voedings en sport schema zijn op orde. Hopelijk gaat het wel iets doen.

3 dagen is ook we heel kort!;)
Je lichaam heeft weken nodig om zich aan te passen.
Een vetverbrander is geen wondermiddel, maar een ondersteuning op de rest.
Anders hoefde niemand meer te sporten, kon iedere dag hamburgers gegeten worden en toch een vetpercentage van 6% behouden worden.

Met de Hydroxycut Hardcore heb je een van de betere te pakken, maar voeding en training blijven essentieel. Zorg dat je reeele verwachtingen hebt om teleurstelling te voorkomen. Wat bij mij altijd heel goed hielp was capsules innemen en een half uur later een gemiddelde intensiteit cardio training doen van zo'n 45 min.

3 dagen is ook we heel kort!;)
Je lichaam heeft weken nodig om zich aan te passen.
Een vetverbrander is geen wondermiddel, maar een ondersteuning op de rest.
Anders hoefde niemand meer te sporten, kon iedere dag hamburgers gegeten worden en toch een vetpercentage van 6% behouden worden.

Met de Hydroxycut Hardcore heb je een van de betere te pakken, maar voeding en training blijven essentieel. Zorg dat je reeele verwachtingen hebt om teleurstelling te voorkomen. Wat bij mij altijd heel goed hielp was capsules innemen en een half uur later een gemiddelde intensiteit cardio training doen van zo'n 45 min.

Heb je ook gelijk in! Is ook veels te vroeg om te zeggen. Alleen voel ik ook helemaal geen energie rush of iets dergelijks. Dat had ik wel verwacht na 3 van die dingen.

nog 1 dicht potje t/k voor:

45,- incl. verzenden
39,- als je komt ophalen

pm me ;-)

ik heb zo zelf ongeveer kunnen bedenken dat HH niet met creatine gaat. Caffeïne schijnt volgens vele onderzoeken de afbraak van creatine te verhogen, aangezien er in HH keiveel caffeïne is de combinatie met creatine niet geweldig om de werking van creatine op zn best te laten gebeuren.
Maar als je het zo bekijkt, het helpt vast enigszins dus is het iig niet af te raden, het vermindert alleen de werking van creatine. Goede redenatie?

Hangt denk ik ook deels samen met het tijdstip van inname.

Als je smorgens om 6:30 opstaat, 3 x hh neemt, dan om 12 uur weer 3x hh neemt, en pas rond 19.00 gaat trainen zit er 7 uur tussen. Als je dan creatine neemt weet ik niet of het elkaar beinvloed, omdat de HH al zijn opgenomen en verwerkt dan?

Dat is wel goed bedacht. Het komt er denk ik uiteindelijk op neer hoe snel de caffeïne uit je bloedbaan verdwijnt. Want caffeïne is het enige speerpunt in de samenstelling van HH dat de combinatie van HH en creatine minder geslaagd maakt.

caffine en creatine monolhydraat gaan niet samen aangezien monolydraat vocht vasthoud en caffine die erweer uithaalt

maar caffine met ethyl ester mythel ester of beta alaine gaat gewoon samen

aah, ik dacht dat dat voor alle creaines gold. Nou, het is duidelijk dat ik een noob ben he..
Thnx!

Is de oplaadfase net al bij andere producten bullshit, of toch maar wel aan te raden in dit geval, omdat het met de hormonen knoeit?

Laatst bewerkt:
Deze week 4 sessies gelopen van ongeveer 45 min. Volgende week HH erbij en dan zou het vet er toch wel af moeten vliegen.

En uiteraard genoeg blijven eten om mijn spiermassa te behouden:P

Is de oplaadfase net al bij andere producten bullshit, of toch maar wel aan te raden in dit geval, omdat het met de hormonen knoeit?

alles knoeit met hormonen, valt me op dat zodra het woordje hormoon bij een sup valt veel mensen meteen denken dat het gevaarlijk/super goed werkt/slecht is.

als ik zak M en M's eet gaan mijn hormoontjes ook veranderen...waarschijnljik bij zelfde als bij hydroxycut (increase t3 en leptin)

Ik blijf om informatie vragen:D. Er staat dat op trainingsdagen 1 dosering voor de training ingenomen dient te worden. Bedoelen ze hiermee een krachttraining of een cardiotraining.

's morgens cardio ik en eind van de middag doe ik aan krachttraining.

Mvg

heb het besteld bij sportfood, goede service en binnen 2 dagen binnen!

dag 1: 1 capsule genomen, niks gevoeld....nog 1 capsule 4 uur later....voel weer niks....tijdens wedstrijd kijken heel hard zitten schreeuwen en springen en toen voelde ik wel opeens dat ik hoofdpijn kreeg en ben toen rustiger aan gaan doen

dag 2: 3 capsules genomen....geen extra energie gevoel, geen warmte, ik voel me wel echt k*t...hoofdpijn en misselijk gevoel en heel erg duf...4 uur later nog 3 capsules genomen en hetzelfde gevoel blijft....GING OM HALF 1 SLAPEN (NOUJA SLAPEN) EN HEB TOT HALF 9 VANOCHTEND GEEN OOG DICHT GEDAAN....terwijl ik normaal gesproken goed tegen caffeine kan, ook heb ik de laatste dosis van 3 capsules zo een 6 - 8 uur voor het slapen gaan genomen

dag 3: 3 capsules in de ochtend, weer het k*tte gevoel, beetje misselijk gevoel lijkt het wel en een beetje hoofdpijn, geen extra energie

ik hoop dat het dezer dagen dan begint te werken met het extra energie...ik voel me eigelijk veel duffer..

wordt vervolgd.....

Terug
Naar boven