Fitness Seller

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
heb het besteld bij sportfood, goede service en binnen 2 dagen binnen!

dag 1: 1 capsule genomen, niks gevoeld....nog 1 capsule 4 uur later....voel weer niks....tijdens wedstrijd kijken heel hard zitten schreeuwen en springen en toen voelde ik wel opeens dat ik hoofdpijn kreeg en ben toen rustiger aan gaan doen

dag 2: 3 capsules genomen....geen extra energie gevoel, geen warmte, ik voel me wel echt k*t...hoofdpijn en misselijk gevoel en heel erg duf...4 uur later nog 3 capsules genomen en hetzelfde gevoel blijft....GING OM HALF 1 SLAPEN (NOUJA SLAPEN) EN HEB TOT HALF 9 VANOCHTEND GEEN OOG DICHT GEDAAN....terwijl ik normaal gesproken goed tegen caffeine kan, ook heb ik de laatste dosis van 3 capsules zo een 6 - 8 uur voor het slapen gaan genomen

dag 3: 3 capsules in de ochtend, weer het k*tte gevoel, beetje misselijk gevoel lijkt het wel en een beetje hoofdpijn, geen extra energie

ik hoop dat het dezer dagen dan begint te werken met het extra energie...ik voel me eigelijk veel duffer..

wordt vervolgd.....

Ummmm je moet het opbouwen he! Niet gelijk de 2e dag 3 capsules nemen!!

Ik heb nergens last van, geen hoofdpijn of iets dergelijks kan prima slapen en voel me iets energieker.

Heb dit product ook is een keer 2 weken gebruikt is toen in de prullenbak beland.

Heb daarna Lipo 6 geprobeerd en zag me vetpercentage echt naar beneden zakken, met genoeg cardio erbij uiteraard. ( 4 x in de week 30 min na KT )

Heb dit product ook is een keer 2 weken gebruikt is toen in de prullenbak beland.

Heb daarna Lipo 6 geprobeerd en zag me vetpercentage echt naar beneden zakken, met genoeg cardio erbij uiteraard. ( 4 x in de week 30 min na KT )

30 minuten cardio is zo goed als niks he.

tenzij je tegen een retehoge snelheid loopt. en dan nog, dan loop je jezelf in blessures

45 minuten lopen met een hartslag van 125-130 werkt prima voor mij. Dit doe ik 4x in de week. Daarbij neem ik dagelijks ongeveer 2.400 kcal in (genoeg om spiermassa te behouden).

Op dit moment gebruik ik nog geen HH (zat laatste x op 17,7%). Zodra ik niet snel genoeg meer zak in mijn percentage neem ik er HH bij

Nou ik wil niet teveel spiermassa verliezen, vandaar die 30 min en het werkt als de malle bij mij.
Je moet juist een laag tempo, des te hoger het tempo des te meer conditie je opbouwd.
Hartslag ( 118 bij mij)

118 is normaal gesproken wel het minimale, maar als het bij jou prima werkt zou ik dat gewoon aanhouden:D

ja dat heb ik ook zo een beetje man.
De eerste 2 dagen heb k 2x 1 capsule genomen
De 3e en 4e dag heb ik er 2x 2 ingenomen
En vandaag is dag5 en heb ik er vanmorgen 3 en vanmiddag rond 1 3 genomen

Maar ik heb ook het gevoel wat jij zegt, geen extra energieboost als bij stackers, maar wel een beetje een duf gevoel, ben n btje gaar, ik word dan niet echt vet vermoeid van het trainen. En ik slaap moeilijker (lijkt neit logisch en niet samen te gaan, gaar zijn en niet kunnen slapen, maar het is zo).
Wat ik wel heb gemerkt dat het mn honger geweldig onderdrukt, daarom is het moeilijker om meerdere maaltijden over de dag verdeeld te eten.

Tot nu toe zou ik niet kunnen zeggen dat het me echt veel helpt, al helemaal niet voor extra uithoudingsvermogen of extra pit tijdens cardio. Maar aan de andere kant ben ik wel n half uur later meteen klaarwakker nadat ik ze heb gebruikt.
Ik hoop dat het de komede week een waardevolle bijdrage zal kunnen geven.

ja dat heb ik ook zo een beetje man.
De eerste 2 dagen heb k 2x 1 capsule genomen
De 3e en 4e dag heb ik er 2x 2 ingenomen
En vandaag is dag5 en heb ik er vanmorgen 3 en vanmiddag rond 1 3 genomen

Maar ik heb ook het gevoel wat jij zegt, geen extra energieboost als bij stackers, maar wel een beetje een duf gevoel, ben n btje gaar, ik word dan niet echt vet vermoeid van het trainen. En ik slaap moeilijker (lijkt neit logisch en niet samen te gaan, gaar zijn en niet kunnen slapen, maar het is zo).
Wat ik wel heb gemerkt dat het mn honger geweldig onderdrukt, daarom is het moeilijker om meerdere maaltijden over de dag verdeeld te eten.

Tot nu toe zou ik niet kunnen zeggen dat het me echt veel helpt, al helemaal niet voor extra uithoudingsvermogen of extra pit tijdens cardio. Maar aan de andere kant ben ik wel n half uur later meteen klaarwakker nadat ik ze heb gebruikt.
Ik hoop dat het de komede week een waardevolle bijdrage zal kunnen geven.

Dat gare heb ik totaal geen last van eigenlijk. Voel me iets fitter en cardio gaat ook wat makkelijker lijkt het wel. Verder geen echte pomp ofzo. Neem er nu ook 6 per dag zelfde verdeelt als jij. Zondag mijn vet% testen om te kijken of het wat gebracht heeft. Vanaf Maandag ga ik maar eens Venom Hyperdrive 3.0 proberen en kijken hoe ik daar op reageer. Schijnt veel merkbaarder / nerveuzer te zijn.

mijn excuses over mijn vorige post, ik neem mijn woorden deels terug. Ik was gewoon wat ziekjes de afgelopen paar dagen, btje stom.
Maar mijn ervaring met HH dus: Als ik het heb genomen ben ik helemaal fit, maar op een vast peil, het is niet dat ik een vette energieboost krijg die dan geleidelijk toeneemt met de tijd nadat je m hebt ingenomen, zoals je van sommige stackers wél krijgt. Dan is het dus belanrijk te weten dat HH dus geen gwne stackers zijn die je keiveel energie geven, je eetlust onderdrukken en je hart als een gek laten slaan.

In ieder geval vind ik het mooie aan dit spul dat je niet echt merkt dat je meer energie hebt, je bent niet hyper maar als je ze te laat hebt ingenomen en tot 3uur niet kan slapen weet je wel waar het aan ligt. Het geeft me gwn n lkkr, fit gevoel.
Maar ja dat van dat vetverlies moet k nog ns kijken of dat wat wordt, moet nou weer ns flink gaan sporten om de afgelopen 5 dagen in te halen.

mijn excuses over mijn vorige post, ik neem mijn woorden deels terug. Ik was gewoon wat ziekjes de afgelopen paar dagen, btje stom.
Maar mijn ervaring met HH dus: Als ik het heb genomen ben ik helemaal fit, maar op een vast peil, het is niet dat ik een vette energieboost krijg die dan geleidelijk toeneemt met de tijd nadat je m hebt ingenomen, zoals je van sommige stackers wél krijgt. Dan is het dus belanrijk te weten dat HH dus geen gwne stackers zijn die je keiveel energie geven, je eetlust onderdrukken en je hart als een gek laten slaan.

In ieder geval vind ik het mooie aan dit spul dat je niet echt merkt dat je meer energie hebt, je bent niet hyper maar als je ze te laat hebt ingenomen en tot 3uur niet kan slapen weet je wel waar het aan ligt. Het geeft me gwn n lkkr, fit gevoel.
Maar ja dat van dat vetverlies moet k nog ns kijken of dat wat wordt, moet nou weer ns flink gaan sporten om de afgelopen 5 dagen in te halen.

nice dat je je excuses aanbiedt enzo...

en geen zorgen maken om het vetverlies, dat komt wel in orde...

ik heb geen last meer van dat misselijke gevoel, zit nu op dag 5
heb vandaag 3km hardgelopen naar de gym, getraint en 3km terug gerend en ik had lekker veel energie! je voelt geen energie boost maar als je bezig bent met sport dan merk je wel dat je lekker fit bent, net als wat mightymouse hiervoor al zei..

over het vetverbranden kan ik nog niks zeggen, ben pas 5 dagen bezig maar ik heb het gevoel dat wel helpt....mss iets psychologisch...

wat ik wel erg jammer vindt is dat je 50 euro betaald voor 120 capsules en dat je er maar 20dagen mee verder kunt???
en dan staat er op het potje dat er een bf daling van 7.9% mogelijk is...
in 20 dagen tijd???? nou dan moet ik in de komende 15 dagen flink het vet zien wegsmelten

@ topicstarter

na hoeveel dagen merkte je echt dat het vet weg begon te gaan, je bent namelijk flink in vetpercentage gezakt

gr

@hierboven...

beginpost :o

[Link niet meer beschikbaar]

Dient dit product voor een krachttraining ingenomen te worden of voor een cardiotraining? Ik doe deze namelijk niet achter elkaar maar op verschillende tijden.

Kan iemand mij hier meer uitleg over geven?

Mvg

gewoon elke dag

Hey jongens.
ik was een beetje aan het rond kijken voor een goede burner.
en kwam via google op dit forum.Helemaal top (y)
ik heb dit topic doorgelezen en heb besloten dat ik met deze wil beginnen.
ik wil ehm graag uit amerika over laten komen ivm de prijs en ik tog niet echt haast heb,
heeft er iemand een betrouwbare site voor me waar ik dit product kan bestellen.een paypal account heb ik.Bvb dank.

Grtzz Sid

thnx voor je snelle reactie.
zal er gelijk werk van maken :)

Grtzz

ik merk wel dat mijn buik kleiner word..heb nog wel veel vet zitten..
maar ik weet niet of het aan de hch ligt of omdat ik af en toe cardio en beter op mijn voeding let....we zullen zien aan het einde van de ''kuur''

ik merk wel dat mijn buik kleiner word..heb nog wel veel vet zitten..
maar ik weet niet of het aan de hch ligt of omdat ik af en toe cardio en beter op mijn voeding let....we zullen zien aan het einde van de ''kuur''

Dat zul je nooit weten tenzij het zonder geprobeerd heb, maar dat is nog steeds lastig. Ik denk dat goede middelen altijd wel een beetje helpen

Terug
Naar boven