MuscleMeat

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
Me potje is nu op. Geen oplaadfases gedaan. Gewoon max dosering sinds dag 1. Heb er geen **** van gemerkt. Ben wel 2kg kwijt, maar is op zich niet zo vreemd vergeleken met me progressie de maanden er voor vanwege voeding/sport.

Voor mijn gevoel werkt dit produkt voor geen meter. Heb het al meerdere keren gemeld, maar dit is me laatste maal aangezien me potje op is :)

hou ons op de hoogte als je wil,

maar mijn vraag was is dit nuttig van deze twee tesamen te nemen of best eerst No-xplode om wat groter te worden en dan hydrocut ...

of is de combinatie No-hydro het ideale om tegelijkertijd droog komen te staan en spiermassa bij te komen?

heb jij dan zo massaal veel energie wolter?

ik gebruik nu whey (op trainingsdagen enkel) juist voor de workout, juist erna en dan dag erna smorgens en merk hier eerlijk gezegd niets van... tov ik geen whey neem

Ben in het begin wat energieker geweest, maar ik merk dat dat gevoel wat afneemt (gewenning aan caffeïne). Ik drink geen koffie, cola of andere caffeïne houdende dranken dus caffeïne alleen heeft al effect bij mij.

Dit product moet gezien worden als onderdeel van het cutten, de voornaamste bijdrage is de versnelling van de stofwisseling, door je lichaam wat warmer te laten worder. Je moet zelf dus nog rekening houden met een hele hoop andere factoren die bij cutten komen kijken, dus een wondermiddel is dit absoluut niet.

Heb goede ervaringen hiermee, zorgt net voor die laatste puntjes op de i als je snel en gecontroleerd wil afvallen/vet verliesen

ik gebruik momenteel ook hydroxycut hardcore is dit trouwens beter dan lipo6 ?

Is Hydrocut ook te combineren met NO-Xplode??????

nee. no explode = cell volumizer , het houdt water vast.
hydroxycut zorgt net dat het vocht uit je lichaam verdwijnt.

verder zitten er in cutsups altijd cafeine en dat soort zaken dat het effect van creatines verzwakken.. maw 100 euro niet goed gebruiken lijkt me nogal jammer. :D

ik heb nog een pot met 210 caps geseald? iemand interesse?

Vandaag begonnen met de 1e capsule. :D
Ik maak wel gebruik van de oplaadfase, want ik verwacht er best wel heftig op te reageren.

Ik laat over een tijdje wel weten hoe het gaat!

ik vind het 1 van de k*tste fatburners op de markt
dont get me wrong
ik heb onwijs veel verstand van voeding en cutten...heb veeeel!! betere burners gebruikt =)

heb nog potje hiervan staan met 120 caps
ga over op de cleanbulk

voor 49,- mag je hem hebben

als je interesse hebt pm je maar ;-)

dan stuur ik hem op

Ik heb hier ook nog een potje staant MET YOHIMBIME!! potje heeft nog 88 caps
als je interrese erin hebt pm

ook heb ok nog een NIEUW VERPAKTE potje van Venom Hyperdrive 3.0 ORGINELE niet de eu versie
en bevat hoodia
pmme

fatburners die ik gebruik hebt

lipo6x (vind het nix)
hydroxocut (vind niks)
tight (mwa kan nie tveel over zeggen)
cytolean (heb nog 3 samples hier voor mensen die het willen)
scortch alweer wat beter
hyperdrive alweer wat beter

Laatst bewerkt:
En wat vind je dan van AMP van Ergolean?

ojah die was ik vergeten...

ik zou amp 10x eerder nemen dan hydroxcut
je hebt echt een freaky gevoel overdag echt lekker =)

Juist haha...heerlijk spul...alleen een beetje duur ;-)

me eerste indruk is super.
Ik heb na 2 dagen al het idee dat deze fatburner wel bij me gaat werken.
Dit gevoel heb ik nooit eerder bij een fatburner gehad.
Hopelijk is het echt zo.

ojah die was ik vergeten...

ik zou amp 10x eerder nemen dan hydroxcut
je hebt echt een freaky gevoel overdag echt lekker =)

heb amp ook al eens geprobeerd en het is het slechtste dat ik tot nu toe heb gehad.
ik werd er zelfs heel moe van ipv energie te krijgen.
heb hydroxycut en lipo6 bestel via bb.com maar nog altijd aan het wachten op de levering.

Op dit moment cardio ik 's morgens.

7.30 Whey shake
8.00 cardio 30-45 min
9.00 brinta met water

Wanneer zou ik dan Hydroxycut Hardcore moeten innemen?

Terug
Naar boven