XXL Nutrition

Review Hydroxycut Hardcore - Muscletech

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner met liquid caps.

Dit is hoe Hydroxycut voor jou aan het werk gaat:

Stap 1) De strijd om de afgifte van Norepiniphrine te verhogen.
    Hydroxycut verhoogt de afgifte van het hormoon norepiniphrine met 40% Dit hormoon bind zich aan receptoren aan je vetcellen, Hierdoor komt er een eiwit vrij binnen de cel dat er voor zorgt dat het vet de cel moet verlaten. Als tweede wordt dit vet verbrand tot lichaamswarmte dat zich via de huid verlaat.

Stap 2 ) het versterken van dit signaal.
    Wanneer Norepiniphrine zich koppelt aan de receptoren wordt er het signaal afgegeven dat tot vetverlies leidt. Dit signaal is afhankelijk van een stof genaamd c-AMP. Hydroxucut bevat stoffen die de afbraak van c-AMP voorkomen zodat de Norepiniphrine zijn werk kan doen en nog meer vetkan verbranden!

Stap 3) Het signaal zijn werk laten doen
    Wanneer het lichaam merkt dat er veel Norepiniphrine is worden andere receptoren geactiveerd (de alfa receptoren) die de afgifte van norepiniphrine remmen. De ingrediënten van Hydroxycut zorgen er voor dat deze alfa receptoren geblokkeerd worden zodat norepiniphrine de vetverbranding op volle kracht kan stand houden.

Stap 4) De vetverlies hormonen op volle strekte houden
    Er is een enzym (COMT) dat de hoeveelheid Norepiniphrine kan verminderen. De ingrediënten in Hydroxycut Hardcore maken dit enzym inactief zodat Norepiniphrine het vetverlies proces aan de gang houdt.

Stap 5 ) De thermosgenesis maximaliseren.
    De vorige 4 stappen zorgen er voor dat vetten worden vrijgemaakt uit de cellen. Deze stap zorgt er voor dat de vetten worden verbrand en verloren gaat als warmte. De ingrediënten in Hydroxycut verhogen de activiteit van het eiwitje dat aangeeft dat het vet in de mytochondriën verbrand moet worden.

Kortom: Hydroxut maximaliseert je verbranding, houdt hem hoog en je vetten worden brandstof voor warmte dat via je huid verloren gaat. Meer hoef je eigenlijk niet te weten he?

• Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsules.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 3 capsules 45 min voor een maaltijd. en op trainingsdagen 1 dosering een uur voor het trainen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? hercules-fitness.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €64,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. ik zal dit product zeker nog een keer kopen vanwege het feit dat het me enorm heeft geholpen te cutten.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

hydroxycut.jpg

Hydroxycut_Hardcore_ingredients.gif

Laatst bewerkt:
Misschien ligt het ook wel een beetje aan mij, ik moet ook geen koffie na zessen drinken.

Ik ben een zware koffie drinker misschien dan maar geen koffie 's avonds drinken, ik check wel ff hoe het zal gaan. Voor de rest tevreden over het product?

Ik ben een zware koffie drinker misschien dan maar geen koffie 's avonds drinken, ik check wel ff hoe het zal gaan. Voor de rest tevreden over het product?

Voordeel is voor mij dat ik echt meer energie heb en minder trek.
Zo kan ik(ok, op gisteren na) het goed volhouden om schoon en 500kcal onder onderhoud te blijven eten.

Nadeel is dat je het niet laat op de middag kan nemen.
Toen ik er de vorige keer mee stopte hield ik de 1ste 2 weken echt enorm veel vocht vast, dus dat was weer behoorlijk balen!
Je kan ook beter afbouwen als je stopt want anders ben je ook doodop.

Goed product, hè;)

Deze week komt de bestelling binnen zal af en toe een updatetje posten, is eerste keer dus ben benieuwd

Wanneer ik het product "google", zie ik bijvoorbeeld op de site van XXL nutrition dat er behoorlijk wat wetenschappelijk onderzoek zou zijn dat de werking ondersteunt.
Referenties naar dit onderzoek staan er niet wat bij mij altijd behoorlijk wat alarmbelletjes laat rinkelen.

@Jerney
Ik dacht dat jij tegen het gebruik van 'pillen' was die het vetverbranden 'helpen'?

Wanneer ik het product "google", zie ik bijvoorbeeld op de site van XXL nutrition dat er behoorlijk wat wetenschappelijk onderzoek zou zijn dat de werking ondersteunt.
Referenties naar dit onderzoek staan er niet wat bij mij altijd behoorlijk wat alarmbelletjes laat rinkelen.

@Jerney
Ik dacht dat jij tegen het gebruik van 'pillen' was die het vetverbranden 'helpen'?

Nee hoor, ben ik niet tegen.
Ik geloof alleen niet dat de pillen die vrij op de markt zijn vet verbranden.
Doordat je meer energie hebt zul/kan je zelf harder en langer trainen maar uiteindelijk moet je het zelf doen.
Wat ik al eerder schreef is dat je ook net iets minder eetlust hebt.
Natuurlijk is het wel een afweging die je maakt, echt gezond lijkt het me niet.
Je hebt toch een licht versnelde hartslag en mijn ervaring is dat je niet moet gaan zitten niksen als je ze hebt gebruikt.
Dan ga je je toch lichtelijk hyper voelen maar als je traint is het juist een lekker gevoel.

Ik zou zelf alleen niet verder gaan dan dit soort producten, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zich weten.

Ik geloof alleen niet dat de pillen die vrij op de markt zijn vet verbranden.
Dus in principe geloof je niet in de werking van dit product met de uitleg over de stappen van de werking zoals deze wordt gepresenteerd, maar meer als gevolg van eigen handelen door verhoogde hartslag e.d?

Kan jij ergens onderzoek vinden het liefst een:

• Systematic review

• Randomized studie

• Cohort studie

Dus in principe geloof je niet in de werking van dit product met de uitleg over de stappen van de werking zoals deze wordt gepresenteerd, maar meer als gevolg van eigen handelen door verhoogde hartslag e.d?

Kan jij ergens onderzoek vinden het liefst een:

• Systematic review

• Randomized studie

• Cohort studie

Ja precies,
als je niets in je eet/trainingspatroon veranderd geloof ik niet echt in de werking.
Volgens onderzoeken(niet die jij noemt) legt yohimbine de alpha-2 vetreceptoren op je probleemgebieden stil.
Ik denk dus dat de werking minimaal is, anders zou je het product kunnen nemen en achterover gaan zitten, maar alle kleine beetjes helpen.

Rinus van der Zeijde heeft daar ook een stukje over geschreven op:

www.missfitness.nl

Dan ga je naar 't sterretje body & mind:
Weetjes: vetverlies op probleem gebieden

Hier staan sowieso nog wat leuke artikeltjes.

Mijn review:
Mijn ervaringen met dit product zijn zeer goed. ik ben gezakt van 21,3% naar 17% in vet%. Het product stilt de honger goed en zorgt ervoor dat je het een beetje warm krijgt. De energie die je krijgt is lekker meegenomen. Alleen zorgt de dosering die je voor het trainen neemt voor dat 'nerveuze' gevoel, maar dat is te verhelpen met een eiwitshake.

Ben nu weer aan het bulken maar ga het in mijn volgende cut zeker weer gebruiken. hij krijgt van mij een 9 vanwege het nerveuze gevoel en de prijs kon wat lager voor de rest top product.

Vanaf 21 % vetp. zakken heb je dit product niet nodig.

Door de nerveuze(zgn energie) werking en vaak te weinig eten,verlies je ook nog spiermassa[als dat al aanwezig was.]

Zonde dus.;)

ik gebruik nu voor ik train (30a45min ervoor):
1000 mg l-carnitine
200 mg caffeine
eerlijk gezegt voel ik hier bitter weinig van zou hydrocut een goed alternatief zijn?

Ik heb Transform (L- Carnitine Tartrate) van het huismerk van Bodyenfitshop besteld. Daarnaast wil ik nog hydroxcut hardcore erbij bestellen.

Denken jullie dat deze producten goed zijn te combineren?

ik gebruik nu voor ik train (30a45min ervoor):
1000 mg l-carnitine
200 mg caffeine
eerlijk gezegt voel ik hier bitter weinig van zou hydrocut een goed alternatief zijn?

Ik merk zelf helemaal niets bij l-carnitine.
Inmiddels heb ik een aantal onderzoeken gelezen waaruit blijkt dat volwassenen zelf genoeg carnitine aanmaken.
Waarschijnlijk heeft het dus weinig zin om het te nemen.
Ouderen vanaf zo'n 55-60 jaar zullen er eerder baat bij hebben.

http://www.ergogenics.org/lcarnitine.html

Ik heb Transform (L- Carnitine Tartrate) van het huismerk van Bodyenfitshop besteld. Daarnaast wil ik nog hydroxcut hardcore erbij bestellen.

Denken jullie dat deze producten goed zijn te combineren?

Af en toe neem ik mijn Hydroxycut met l-carnitine maar meer met het idee, baat het niet dan schaadt het niet...

Bedankt voor je reactie Jerney.

Ik had al via een mailtje van bodyenfitshop zelf begrepen dat de producten elkaar juist goed aanvullen en dat het een mooie combi is.

Vandaag voor het eerst 1 capsule genomen een uurtje voor het trainen. Ik kreeg er wel wat energie van maar ik stond niet te stuiteren van de zenuwen :D

Kwa energie zit het dus wel goed, over de werking van de vet verbrandende eigenschappen kan ik uiteraard nog niets zeggen.

ik merk helemaal niks van deze fatburners...Alleen de eerste dag een wat gereduceerd hongergevoel meer niet.

ik merk helemaal niks van deze fatburners...Alleen de eerste dag een wat gereduceerd hongergevoel meer niet.

Ik zit nu op 2x2 capsules per dag en vanmiddag het ik voor het eerst echt het gevoel dat het werkte. Dat was op school en werd er aardig nerveus van. Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen bijna 3 uur niets heb gegeten voor inname van de 2 capsules.

Zijn de capsules bij jullie ook een beetje vochtig en half vol?

Goeieavond,

Ik vroeg mij af of dit product ook voor langere tijd te gebruiken is ?
Of zit hier net als bijv. met creatine ook een rustperiode van 6-8 weken bij. Word wel groter en voller echter val ik niet af en verbrand geen ene moer aan vet. Zit er behoorlijk mee want wil het liefst (mits het hiermee mogelijk is) snel en een shredded resultaat krijgen. Overigens heb ik een stabiele uitgebalanceerde voeding en ga 4x per week naar de gym.
Hoor graag wat de mogelijkheden zijn voor mij ! :)

Greetz

Ja, 8 weken gebruiken en een weekje niet alleen de laatste keer werkte het bij mij averechts.
Ik kreeg er zoveel trek van, dat ik ook veel meer ging eten en dat is nou natuurlijk net niet de bedoeling :D

Terug
Naar boven