MuscleMeat

Hygetropin.com.cn bruine dop!

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Best dbb leden!
Wil me hygetropin.com.cn bestellen vermits ik deze aan een goede prijs kan krijgen, maar lees nu vaak dat hyge ni meer gemaakt worden en dus veel fake zijn zonder werkende stof heeft iemand hier aanvulling op?
Mvg

De laatste die ik voorbij heb zien komen (200iu kit, groene dop) waren fake. De website is er ook niet meer om je code te kunnen checken...

Volgens mij zijn alleen de .com.hk nog goeie "fakes".

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt

Zou me overigens niet meer wagen aan hyges ;)

De laatste die ik voorbij heb zien komen (200iu kit, groene dop) waren fake. De website is er ook niet meer om je code te kunnen checken...

Zijn deze altijd fake of zijn er hier ooit goede van gemaakt? Ik heb het dan over die 200iu kit van Hygetropin

Zijn deze altijd fake of zijn er hier ooit goede van gemaakt? Ik heb het dan over die 200iu kit van Hygetropin
Was voor mij de eerste keer dat ik de 200iu kits in mn handen had dus ik zou niet weten of wel goeie zijn geweest. De 100iu kits van hygetropin.cn heb ik 2 jaar terug ofzo gehad en die waren realdeal

Heb die 2 jaar terug gehad. Ik merkte geen verschil met de hygetropin;cn... Ze waren beide ok.

Hyge word niet meer gemaakt. Allemaal fakes

Heb een aantal jaar geleden hygetropin.cn gebruikt. Ik was er heel erg tevreden mee en geb hele goeie resultaten mee bereikt totdat mijn connectie naar het buitenland ging verhuizen. Ik heb een jaar terug zelf direct uit china besteld de eerste keer duurde het 3 maanden voor ik mijn gear binnen had en de 2e keer heeft mijn gear 1 jaar bij de douane van Duitsland gelegen voor ik het kreeg.

Terug
Naar boven