Inoue
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry dat ik er over door blijf zeuren, maar dit wil ik ff duidelijk weten.Huh wat nee! Geen rustweek! Enkel na een cyclus van 8 maand (15/15/10/10/5/5/5/5)! Het idee erachter is de progressieve load! Je stimuleert de spieren door elke training te verhogen. Kan je nu eenmaal niet als je altijd al op je max. of bijna je max. gaat beginnen. Dat je de eerste week van een nieuwe cyclus misschien terug op een lager gewicht begint (niet minder herhalingen want je doet nu 2x10 ipv 1x15) is niet erg want je houdt je progressieve belasting erin.
) heeft neergezet heb ik getracht uiteen te zetten in een spreadsheet, hierin kan je(als ik het goed heb gedaan) je max. rm neerzetten en vervolgens per training zien hoeveel gewicht je dient te pakken.
Beste mensen,
Ik lees dat bij een HST training men gem. 12 oefeningen pakt.
Als ik een goede fullbody wil doen kom ik echter aan meer dan 12 oefeningen.
BV:
Oké bedankt voor je reactie, ik heb alles doorgelezen en heb mijn schema zo goed als klaar. Ik heb echter nog één vraag: wanneer ga je deconditioneren? Als je kijkt hieronder klopt het dan dat je in week 7 en/of week 8 gaat deconditioneren?
Week 1 & week 2:
Ma - 15RM
Wo - 15RM
Vr - 15 RM
Week 3 & week 4:
Ma - 10RM
Wo - 10RM
Vr - 10RM
Week 5 & week 6:
Ma - 5RM
Wo - 5RM
Vr - 5RM