XXL Nutrition

I-doser

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Hey is er iemand bekend met dit programma?

Schijnt dat het een soort invloed op je heeft zoals drugs. Het is een programma waarmee je bepaalde sounds kan afspelen, waardoor je in een soort trance raakt. Het programma bevat meerdere drugs enzo, ik hoorde er net over in Spuiten&slikken :o En Filemon was een beetje onder invloed, leek me leuk eens te proberen. Google op I-doser.

I-Doser - The Pirate Bay Deze heb ik net gevonden! full version

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
JuiceIT! / Steroid (Moderate) / 30 Minutes / JuiceIT! was designed for the sports or workout user. If flows through 3 levels to finely tune you as a preparation for workout or sports activity. At 3hz, your reaction time greatly increases. At 3.5hz there is an "Enhancement of Receptivity," and finally at 6.3hz there is an increase in accelerated learning. Use JuiceIT! When used just prior to sports or workouts, we found it to profoundly affect our performance! The PERFECT supplement for sports users who do not want to use chemicals or steroids, this is as close as you can get to the real thing. When competition is high, kick it into high gear!

Dit is een voorbeeldje van een van de zogenaamde drugs? Ik vind het raar klinken, maar je weet nooit.

nooit van gehoord eerlijk gezegd

Ik ook niet, maar ik lees op meerdere fora dat het werkt. Ogen dicht, koptelefoon op en alle andere geluidjes uit en spacen maar. Ik ga het eens proberen, nog meer die het ook eens willen proberen? ben benieuwd.

I-Doser: Binaural Brainwave Doses

is het schadelijk?
anders morgen maar ff proberen

was ook eens op tv, als vrouwen babygeluidjes horen gaan hun borsten groeien, hadden die japanners ontdekt, haha :D

Volgens de website is het absoluut niet schadelijk.

Is I-Doser safe?
Absolutely! I-Doser has been tested on many people of many different age ranges and there has never been an issue with the safety of the I-Doser doses. However, for doses marked "strong or long program doses, it is highly advisable you do not operate heavy machinery or drive under the influence of a strong I-Doser dose. Use it with the same respects you would a doctor prescribed or recreational drug.

Ik hoop dat dat sleepy iets gaat werken, misschien dat ik dan wel eens vroeg in slaap kan vallen :)

waar heb jij em gedownload dan? :P

ga hem wel eens testen, hopelijk sterf ik er niet van

ik ga toch maar wachten tot iemand van jullie het heeft geprobeerd

ga het straks eens proberen :D

Ik heb veel van die doses (kan je gewoon via google downloaden). En sommige mensen zijn er niet vatbaar voor, anderen moeten het een paar keer doen voordat ze het effect merken.

Het is echt belangrijk dat je oordopjes of goede kwaliteit hoofdtelefoons gebruikt. Ik heb een paar keer met hoofdtelefoon gedaan en toen gebeurde er niets, echter met oordopjes kreeg ik dus zeer zeker wel effect.

Het effect is echter al tijdens de dose verdwenen of iets van een half uur na de dose. Is afhankelijk van wat je gebruikt!

Die JuiceIt geloof ik zelf niet zo in, maar het kan werken, wie weet. Denk echter dat die periode te kort duurt. Echter als je die juiceit wilt hebben moet je het maar laten weten dan kan je die krijgen van me.

Het is niet gevaarlijk, gewoon entertainment en voor de meesten ook niet superbijzonder, gewoon vaak ontspannend wat liggen.

haha, dat lijkt mij vette onzin. Het zal wel iets zijn waar je in moet geloven. (Bij MuscleBear werkt het bijvoorbeeld zeker!)

Nooit van gehoord, zal eens kijken :p

haha, dat lijkt mij vette onzin. Het zal wel iets zijn waar je in moet geloven. (Bij MuscleBear werkt het bijvoorbeeld zeker!)

Wat een heerlijk kortzichtige visie heb je weer! Chapeau.
Maar nee, het is een puur fysiek effect, het enige wat je moet doen is jezelf laten gaan en luisteren naar het geluid. Er zijn veel skeptische mensen geweest op andere fora die het geprobeerd hebben, waarbij het werkte.

Ik zeg echter niet dat elke dose werkt, en veel effecten zijn overdreven. Maar bij veel doses zijn er zeker wel effecten te bemerken.

Laast vroeg ook iemand mij om het te testen, maar eigenlijk leek het me gewoon bullshit dat ik de moeite niet nam om het te proberen.

heb nu opium op m'n kop staan maar merk er bitter weinig van...

het feit dat ik twee maal m'n zin moest corrigeren laat ik maar over aan toeval :D

Terug
Naar boven