MuscleMeat

I-doser

• Topic Starter Topic Starter
Hey ik heb het geprobeerd, die Opium ook. Ik voelde er weinig van, beetje rare tinteling over mijn lichaam en een droge mond? Misschien dat ik me niet goed genoeg concentreerde. Het zou ook kunnen dat deze hele shit op een placebo berust, dat je denkt dat het werkt en blablabla.

Binnenkort nog maar eens proberen. Je moet btw wel je ogen dicht doen, en rustig gaan zitten of liggen mét koptelefoon! :) Voelt best funny eigenlijk.

dat gezoem begint me behoorlijk de keel uit te hangen, niks voor mij dus...

Zou het niet beter werken als je bijvoorbeeld al lekker stoned bent?

Het gezoem is inderdaad vrij irritant, maar daarom moet je het ook niet te hard zetten. Gewoon op een geluidsniveau dat aangenaam is.

En Bart achter je computer gaan zitten met dat ding op werkt natuurlijk niet he kerel. Je hersengolven moeten zich aanpassen, maar wanneer je dan gaat zitten typen ga je hersengolven creëren die daarbij horen. Oftewel je hersengolven zijn ingesteld op nadenken, terwijl ze aangepast moeten worden voor de "trip".

Als het niets is dan is het prima natuurlijk. Je moet dit doen omdat het je leuk lijkt niet omdat je nou zonodig moet bewijzen dat het wederom niet werkt.

Japie vind het wel leuk dat jij dit ook weleens doet of gedaan heb. Welke heb je geprobeerd en welke werkten echt zeker weten? Welke vind je het leukst? :)

Ik heb Peyote gedaan, die schijnt hard te zijn, maar daar merkte ik maar weinig van. Maar per persoon is het verschillend.

Pas heb ik "Divinorium" gedaan en daarbij was het de eerste 20 minuten niets, het is meer opbouwend denk ik. Toen werd de toon heel hoog en begon ik helemaal te draaien te zweven. Was erg apart en ik had het echt niet zien aankomen. Ik was ook aardig skeptisch door de dose heen, maar ineens veranderde de toon en begon het. Erg leuk om mee te maken, gewoon beetje kijken wat je aanspreekt!

ik heb nu marijuana opstaan. Ga het vanavond het eens serieus proberen!

ga het eens proberen dan maar, maar dat je er het effect van opium van krijgt?:eek:

Het gezoem is inderdaad vrij irritant, maar daarom moet je het ook niet te hard zetten. Gewoon op een geluidsniveau dat aangenaam is.

En Bart achter je computer gaan zitten met dat ding op werkt natuurlijk niet he kerel. Je hersengolven moeten zich aanpassen, maar wanneer je dan gaat zitten typen ga je hersengolven creëren die daarbij horen. Oftewel je hersengolven zijn ingesteld op nadenken, terwijl ze aangepast moeten worden voor de "trip".

Als het niets is dan is het prima natuurlijk. Je moet dit doen omdat het je leuk lijkt niet omdat je nou zonodig moet bewijzen dat het wederom niet werkt.

net alsof m'n hersenactiviteit de hoogte ingaat als ik post op DBB :D

net alsof m'n hersenactiviteit de hoogte ingaat als ik post op DBB :D

Te merken aan je reacties is je hersenactiviteit nooit hoog :rolleyes:.

Maar goed zoals je bij den dimi ook kan lezen synchroniseert het programma of het geluid je hersengolven. Hierdoor kom je in bepaalde geest-toestanden, net zoals je Alpha en Bèta hebt bij het slapen.

I-Doser scientifically synchs your brainwaves to achieve a specific mood or experience, as outlined by the dose you are taking. It does this through the use of a binaural beat dose that changes your brainwave patterns to make you high. It will only work if you use headphones.

I-Doser Program
RapidShare: 1-Click Webhosting

I-Doses

How To Duplicate Doses

pass:uppedbycav

gedownload en geinstalleerd, maar hoe krijg je dat ding aan de praat? :)

En iemand het nog geprobeerd? :)

ja, maar werd het halfweg beu

moet je toch wel veel geduld voor hebben imo

kunnen ze niet op een mp3tje gezet worden zodat ik ze voor het slapen gaan kan luisteren?

volgens mij werkt het perfect op je ipod

bullshit, werkte iig niet bij mij.

Terug
Naar boven