AndroidHealthClinic

I -pod??

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Wie kan me helpen ik word gek.
Ik vul de bibliotheek van mijn ipod tunes met nummers die ik op mijn ipod wil hebben.
Daarna selecteer ik de bron: mijn ipod
Daarna automatisch vullen, maar er gebeurd helemaal niets!! Ik ben al 3 uur bezig, en weet het echt niet meer.
Ik krijg geen nummer op mijn ipod gekopieerd, wie weet wat er fout gaat?

Ik begin er langzaam gek van te worden:mad:

Ik gebruik Itunes en word er altijd hélemaal gestoord van.. kan je dus ook niet helpen.. heb er in het begin 20 gb op gegooid en dat luister ik nog steeds nu.. +/- 3000 nrs dus ben er wel zoet mee :) (heb ik mn broer laten doen toen..)

Het zuigt inderdaad wel eens. Ipod herkennen in I-tunes wil nog wel eens spaak lopen. Afkoppelen en opnieuw opstarten wil dan helpen.

ik heb een goeie tip

start > instellingen > configuratiescherm > systeembeheer > services > iPod service > rechtermuisklikken > stoppen > opnieuw starten

Nu zou hij je iPod moeten herkennen/terugvinden

Moet je maar geen iPod speler kopen. Ik ben zo blij met m'n iRiver :heart:

haha dat probleem had ik ook/... nu is dat opgelost...

I-tunes zuigt gewoon (in de negatieve zin)

I-pod is overrated

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik Itunes en word er altijd hélemaal gestoord van.. kan je dus ook niet helpen.. heb er in het begin 20 gb op gegooid en dat luister ik nog steeds nu.. +/- 3000 nrs dus ben er wel zoet mee :) (heb ik mn broer laten doen toen..)

Idd, I-Tunes is gewoon een schijtprogramma, ik doe dit voor mijn vriendin, wat op zich al stom is.

Ikzelf heb een mp3-speler gewoon in de computer, met northon commander selecteren flits naar de usbpoort van de mp3 kopieëren en klaar. 5 minuten werk.

Nee I-tunes sucks big time, maar je hebt het nodig om nummers te converteren naar aac bestandeb anders leest de ipod het als data.

Maar het heeft een middag geduurt en het staat erop finally!!!!!:D

Ik heb ook een ipod, maar heb totaal geen problemen met bestanden kopiëren.
Ik sleep ze gewoon vanuit m'n windows verkenner, naar m'n ipod in itunes..
Dan kopiëert hij ze zo, zonder probleem :D.

En dan ben je een stuk sneller klaar dan een hele middag ;)...
Probeer het eens.

Terug
Naar boven