Fitness Seller

Ibood . com

  • Topic starter terbiz
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 667
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

terbiz

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2006
Berichten
676
Waardering
1
Iemand ervaring met bestellen op deze site?

Ik zie er soms aardige dingen opstaan maar als je dan de reply's ziet dat sommie mensen 3 maand moeten wachten tot ze het thuis hebben??
 
Ik heb er al heel vaak besteld, en alles binnen 1 week ontvangen!
 
Iemand ervaring met bestellen op deze site?

Ik zie er soms aardige dingen opstaan maar als je dan de reply's ziet dat sommie mensen 3 maand moeten wachten tot ze het thuis hebben??

Het wisselt. Op een Harmony 885 remote van Logitech heb ik meer dan 4 weken moeten wachten, andere zaken waren binnen 1 a 2 weken binnen. Echt snel zijn ze in ieder geval niet en bij sommigen gaat het volledig mis met de afhandeling van een bestelling.

Koop er in ieder geval nog amper wat maar dat ligt ook een beetje aan de aanbiedingen de laatste tijd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog maar 1 keer wat besteld en dat duurde behoorlijk lang. Ik meen iets van 2-3 weken, voordat ik het artikel binnen had.
Verder hebben ze weinig leuke aanbiedingen de laatste tijd, want anders had ik evengoed weer wat besteld bij ze.
 
Ik heb ook al een aantal dingen besteld daar en ben er (voorlopig) erg tevreden van! alles binnen de 2 weken verstuurd naar Vlaanderen
 
De Wii is al uitverkocht :+
 
ik heb er nu 3 keer besteld, 2 keer allebei binne een week eergister mp3 speler besteld,ben benieuwd wanneer ik em binnenkrijg
 
misschien veel mensen buiten nederland die hem gekocht hebben weet niet hoe het in andere landen met prijzen zit
 
Iemand ervaring met bestellen op deze site?

Ik zie er soms aardige dingen opstaan maar als je dan de reply's ziet dat sommie mensen 3 maand moeten wachten tot ze het thuis hebben??
geloof 3x iets besteld,
1x horloge
1x 2 geheugenkaartjes
en nog iets, maar weet ff niet meer wat :P

iig was de levertijd wel langer dan aangegeven, meestal had ik het binnen 1 week wel binnen. verder geen problemen gehad, maar je leest idd welleens wat gezeur op de site, nu kan je je ook afvragen wat iboods aandeel hierin is en het aandeel van de klant natuurlijk. het feit dat je op een forum constant gaat lopen schreeuwen dat ibood zuigt, ipv gewoon te bellen zegt ook een hoop over de persoon zelf en vaak zeuren ze ook om niks.

ik zou er in ieder geval zo weer bestellen als ze een leuke aanbieding hebben. ook zijn ze nu hard bezig met het verbeteren van de site en service.
 
Kende de site nog niet, maar heb me direct aangemeld. Als je kijkt wat ze de afgelopen weken hebben aangeboden zitten er echt leuke dingen tussen. Hoop dat er binnenkort een leuk surround setje tussenzit :D
 
Kende de site nog niet, maar heb me direct aangemeld. Als je kijkt wat ze de afgelopen weken hebben aangeboden zitten er echt leuke dingen tussen. Hoop dat er binnenkort een leuk surround setje tussenzit :D
je kan ze ook "tippen"

of het werkt weet ik natuurlijk niet, maar het is het proberen waard toch?
 
je kan ze ook "tippen"

of het werkt weet ik natuurlijk niet, maar het is het proberen waard toch?

Haha, dan tip ik ze even een leuk Infinity of KEF setje ;) :p
 
heb er al 5 of 6 keer wat besteld en altijd kwam het tussen 1 dag en 1,5 week later aan. Ik ben er dus erg tevreden over al vind ik de aanbiedingen van de laatste tijd neit veel soeps
 
Kende de site nog niet, maar heb me direct aangemeld. Als je kijkt wat ze de afgelopen weken hebben aangeboden zitten er echt leuke dingen tussen. Hoop dat er binnenkort een leuk surround setje tussenzit :D

geef maar karma dan :)
 
Back
Naar boven