XXL Nutrition

ID-controle loopt uit de hand

Bezoekers in dit topic

Ik geef toe dat ik wel van een rel hou ja! Ik vind die kontenlikkers hier op het forum eerder degene die op een afstandje staan te schreeuwen, val jij daar toevallig ook onder ;)?

nee ik ben geen loser zoals jij
 
die amerikanen maken er wel weer een potje van zeg. Wat een kneus is die agent zeg. Hij kan nog geen 13 jarig kind op een normale manier aanhouden, moet eerst flink tegen de grond gewerkt worden waar die overigens nog moeite mee heeft. Een lachertje. Zo n agent ros ik graag gratis even af.

ik word hier droevig van 3 agenten voor 1 klein snotaapie en nog niet eens in staat zijn hem te boeien en af te voeren
dit had binnen een minuut gepiept kunnen zijn

ze verdienen het die zwakkelingen

Waarom is negatieve karma afgeschaft?
 
In Amerika kan elke geestelijke gehandicapte een agent worden en dat fillmpje laat wel zien dat de Nederlands agent 100 keer beter is.
 
1) Agenten hier vergelijken met die in Amerika. Dan weet je toch echt niet waar je over praat.
2) Dat gebrek aan respect voor politiemensen is voor een groot deel te danken aan justitie ed.
3) What he says:
Echt triest hoe sommigen hier reageren...!!! Grote bakkes maar een klein hartje.

De agenten houden gewoon perfect de orde. Als ze beginnnen met klappen uitdelen en de groep keert zich tegen hen is er geen houden aan, zelf niet met een knuppel. Ze zijn echt zwaar in de minderheid.
Ze houden er twee op de grond vast. Goed als afschrikmiddel voor de rest en verder perfect volgens het boekje.
 
Zielige mannetjes, hoop dat die kkagentjes thuis opgezocht worden en gemarteld tot de dood.
 
Ik hoop dan dat ze bij jou thuiskomen en je vervolgens hier nooit meer post
 
Ik hoop dan dat ze bij jou thuiskomen en je vervolgens hier nooit meer post
Volgens mij heeft hij wat last van de zon ofzo. Misschien moeten ze er maar een extra verluchtingsgat bijschieten. :o
 
Ze mogen bellen :D
 
:roflol: :roflol: Zulke kankerhonden moeten ze gewoon kapot maken hehe.. ben jij btw dat zielige mannetje op die foto?
 
:roflol: :roflol: Zulke kankerhonden moeten ze gewoon kapot maken hehe.. ben jij btw dat zielige mannetje op die foto?
Allemaal heel stoer enzo, maar hoeveel draag jij bij aan deze maatschappij? En als je het beter kan, moet je maar eens gaan solliciteren bij de politie. Of je probeert hier op een idiote manier te "rellen", of je bent gewoon gefrustreerd. :o
 
:roflol: :roflol: Zulke kankerhonden moeten ze gewoon kapot maken hehe.. ben jij btw dat zielige mannetje op die foto?

Tijd voor een ban. Wat een mannetje. :rolleyes:
 
Nogmaals American-style, maar wel puur zelfverdediging in mijn ogen:

filmpje

Filmpje waar het hierover gaat is volgens mij ook gewoon nodig, werkt dan wel uitdagend, maar als de gearresteerde
persoon moeilijk begint te doen, dan moet je toch gewoon actie ondernemen? ???

Gewoon proberen afzonderen en de rest van de meute weghouden,
maar dat was in dit geval moeilijk, gezien de politie zwaar in minderheid is.

Verwonderde mij wel enigszins dat de patrouillewagen ongeschonden bleef

Die skaters vindek dan wel overdreven :eek:
 
Ik vind dat er nog een aantal jongens bij lopen die er goed mee wegkomen. Politie agent na trappen en toch niet opgepakt worden, dat doe je goed.
 
Nogmaals American-style, maar wel puur zelfverdediging in mijn ogen:

filmpje

Filmpje waar het hierover gaat is volgens mij ook gewoon nodig, werkt dan wel uitdagend, maar als de gearresteerde
persoon moeilijk begint te doen, dan moet je toch gewoon actie ondernemen? ???

Gewoon proberen afzonderen en de rest van de meute weghouden,
maar dat was in dit geval moeilijk, gezien de politie zwaar in minderheid is.

Verwonderde mij wel enigszins dat de patrouillewagen ongeschonden bleef

Die skaters vindek dan wel overdreven :eek:
schiet ie m nou dood? jezus, dat vind ik dus echt wel overdone hoor...
 
In Amerika kan elke geestelijke gehandicapte een agent worden en dat fillmpje laat wel zien dat de Nederlands agent 100 keer beter is.

Ronnie Coleman is ook politie agent, wou je hem voor geestelijk gehandicapt uitmaken?

[Link niet meer beschikbaar]

:D
 
Ronnie Coleman is ook politie agent, wou je hem voor geestelijk gehandicapt uitmaken?

[Link niet meer beschikbaar]

:D

Ze hadden die een keer op die kereltjes moeten afsturen, zou lachen zijn! :D
 
schiet ie m nou dood? jezus, dat vind ik dus echt wel overdone hoor...
Poging tot doodslag op een politieambtenaar in functie. Daar lachen ze in de VS niet mee hoor. Hier gaan ze eerst nagaan of je niet de mogelijkheid had om opzij te springen ofzo. :rolleyes:
 
adonis, phantom en hun beste maat

wiggers.jpg
 
Back
Naar boven