AndroidHealthClinic

Ideeën nieuwe blast!

Opzich een lekkere blast als voorstel, ik zelf heb nu 2 blast gedaan met tren ( op gebulkt ) eerste was test 500 tren 400 dbol (laatste paar weken tren a 75mg eod) 40-50mg tweede sust 900 tren 600 oxy 100. Beide heerlijke kuren en flink wat massa erop kunnen plakken. Maar in de toekomst ga ik toch echt npp/deca uitproberen en daar nog flink wat test of sust naast laten lopen en misschien nog en kickstart of zoals Ikke 20 al aangaf wat mast. Denk dat ik op het gebied van massa misschien zelfs nog iets betere resultaten had kunnen pakken met npp/deca. Tren komt er wel weer in tijdens de wedstrijdvoorbereiding:p

Succes met je blast!

• Topic Starter Topic Starter
Opzich een lekkere blast als voorstel, ik zelf heb nu 2 blast gedaan met tren ( op gebulkt ) eerste was test 500 tren 400 dbol (laatste paar weken tren a 75mg eod) 40-50mg tweede sust 900 tren 600 oxy 100. Beide heerlijke kuren en flink wat massa erop kunnen plakken. Maar in de toekomst ga ik toch echt npp/deca uitproberen en daar nog flink wat test of sust naast laten lopen en misschien nog en kickstart of zoals Ikke 20 al aangaf wat mast. Denk dat ik op het gebied van massa misschien zelfs nog iets betere resultaten had kunnen pakken met npp/deca. Tren komt er wel weer in tijdens de wedstrijdvoorbereiding:p

Succes met je blast!
Klopt wat je zegt man, heb nog 42 weken tot de wedstrijd. Maar mag niet boven 80kg komen, want wil graag c klasse -80 junioren meedoen. Vandaar mijn blast voorstel om meer 'kwaliteit' massa te pakken, maar vooral bij te werken wat bijgewerkt moet worden zoals kuiten en schouders

Klopt wat je zegt man, heb nog 42 weken tot de wedstrijd. Maar mag niet boven 80kg komen, want wil graag c klasse -80 junioren meedoen. Vandaar mijn blast voorstel om meer 'kwaliteit' massa te pakken, maar vooral bij te werken wat bijgewerkt moet worden zoals kuiten en schouders
Dan zou ik voor een test/npp/mast combi gaan. Dan gaat vocht echt wel meevallen mits je voeding inorde is(precies hetzelfde geld overigens met gewichtstoename). Vaak zie je zelfs dat npp wordt gebruikt kort tot aan de wedstrijd om vol te blijven staan. Ik zou het echt een poging wagen. Natuurlijk die trenlook is geweldig, maar als je die nu nog even in het kastje laat wachten respond je over een paar maanden stukken harder erop!

Ik zou zelf meer aromatiserende middelen nemen naast de tren
En de test ongeveer 250 mg hoger houden dan de tren
Maar jij ging erg goed op de kuur van je voorstel ongeveer
Dus zou doen wat voor jou werkt

Ik ben dol op dbol test tren

Ik zou zelf meer aromatiserende middelen nemen naast de tren
En de test ongeveer 250 mg hoger houden dan de tren
Maar jij ging erg goed op de kuur van je voorstel ongeveer
Dus zou doen wat voor jou werkt

Ik ben dol op dbol test tren
Klopt, ga zelf erg goed op sterk androgene kuren, ik heb nu 42 weken dus heb gewoon tijd om wat dingetjes te proberen, denk dat het switchen tussen npp en tren a halverwege bijv al een goed idee is.
En zoals je al zei ben erg benieuwd wat orals te brengen hebben. Maar die zou ik eigenlijk puur voor kracht nemen. Het is dat halotestin zo achterlijk duur is

Test op 750 lijkt me inderdaad ook erg lekker. Ik had hem op 500 gezet zodat ik hem later evt zou kunnen verhogen dus vandaar.

Klopt, ga zelf erg goed op sterk androgene kuren, ik heb nu 42 weken dus heb gewoon tijd om wat dingetjes te proberen, denk dat het switchen tussen npp en tren a halverwege bijv al een goed idee is.
En zoals je al zei ben erg benieuwd wat orals te brengen hebben. Maar die zou ik eigenlijk puur voor kracht nemen. Het is dat halotestin zo achterlijk duur is

Test op 750 lijkt me inderdaad ook erg lekker. Ik had hem op 500 gezet zodat ik hem later evt zou kunnen verhogen dus vandaar.

Ik heb nog steeds geen ervaring met npp/deca
Wil nog eens test deca tren doen met misschien mast
Orals zijn leuk preworkout
Ik train er echt super op, oneindige energie.
4 dbol of winny tabs preworkout is erg lekker

Je zou ook eens parabolan kunnen proberen
Ik ken iemand die had erg goede ervaringen hiermee
Pakte behoorlijke massa in een zware cut
Wou dat ik goed reageerde op sterk androgene kuren haha
Geen gyno of nolva meer ivm oestrogene sides

Wat was voor hem het verschil tussen tren a en parabolan?
Tja persoonsgebonden denk ik haha. Heb wel de pech dat ik minder ga op sterk aromatiserende middelen, dan ben ik in een paar dagen mr vochtballon xd vandaar dat ik het nu wel durf te proberen aangezien ik stuk droger ben en je dan ipc minder oestrogene sides zou hebben

Qua orals ga ik liever niet voor winny. Hou net iets teveel van zwaar trainen :p
Dus eerder dbol, oxy of anavar ofzo

Zit momenteel zelf op Parabolan + NPP + Dbol:cool::cool:. Ook zeker de moeite waard.

Wat was voor hem het verschil tussen tren a en parabolan?
Tja persoonsgebonden denk ik haha. Heb wel de pech dat ik minder ga op sterk aromatiserende middelen, dan ben ik in een paar dagen mr vochtballon xd vandaar dat ik het nu wel durf te proberen aangezien ik stuk droger ben en je dan ipc minder oestrogene sides zou hebben

Qua orals ga ik liever niet voor winny. Hou net iets teveel van zwaar trainen :p
Dus eerder dbol, oxy of anavar ofzo

Mijn voorkeur gaat ook uit naar dbol
Maar dit is mg voor mg de meest levertoxische aas na mt denk ik
Winny krampen en droge gewrichten zijn een ramp
Ik neem het ook niet meer

Hij zei wel een stuk harder te gaan op parabolan dan op tren a
Maar het kan niet veel verschillen, tenzij de tren a underdosed was
Die parabolan was ook behoorlijk duur weet ik nog

Wat betreft orals en massa, is echt persoonsgebonden. Ging lekker op dbol en oxy. Oxy geeft natuurlijk een stuk meer kracht en vond ook wel dat ik er sneller vol van stond. Zorg dan wel dat je je voeding goed hebt want je blaast op! Wanneer je flink door staat is een van deze twee aan te raden.

Hij zei wel een stuk harder te gaan op parabolan dan op tren a
Maar het kan niet veel verschillen, tenzij de tren a underdosed was
Die parabolan was ook behoorlijk duur weet ik nog
Weet je toevallig van welk merk?

Wat betreft orals en massa, is echt persoonsgebonden. Ging lekker op dbol en oxy. Oxy geeft natuurlijk een stuk meer kracht en vond ook wel dat ik er sneller vol van stond. Zorg dan wel dat je je voeding goed hebt want je blaast op! Wanneer je flink door staat is een van deze twee aan te raden.
Ja dat is zoiezo al het plan, zal wel moeten want ben vochtgevoelig. Vindt wat vochtig zijn geen probleem hoor, hoort erbij. Maar het is zo erg soms dat het met oog op gezondheid onverstandig is.
Maar wil graag droog blijven dus voeding moet gewoon strak blijven

Welke para? Baltic?
En welke dbol?
Ik neem nu prl en heb nog ap liggen
Zet je daar geen test naast?
Zoiets zou ik ook doen deze zomer :D
Para en NPP PRL. Dbol is van blauw wit. Nee eerste kuur zonder testosteron inderdaad. Bevalt tot nu toe prima, geen last van laag libido en van dbol icm test blaas ik altijd op. Nu hou ik nauwelijks vocht vast met dbol, zit ook maar op 2 tabs per dag 30 mg dus met oestrogeen valt het wel mee. Momenteel doe ik kort kuurtje van 6 weken naar een jaar off te zijn dus ga extra hard nu:flex:

Welke parabolan ging het bij jou om?

Zelf geen ervaring mee maar me coach had baltic
Ik ga zelf ook aan de parabolan naast tren e misschien
Dan weet ik tenminste dat ik goed spul heb
Heb nu tren a prl en deze is duidelijk al een stuk minder dan de vorige batch
Misschien zelfs maar op de helft gedoseerd
Twijfel tussen die dure parabolan of tren e ig nu
Wil in elk geval goede tren voor de zomer hebben