MuscleMeat

Ideeën nieuwe blast!

Para en NPP PRL. Dbol is van blauw wit. Nee eerste kuur zonder testosteron inderdaad. Bevalt tot nu toe prima, geen last van laag libido en van dbol icm test blaas ik altijd op. Nu hou ik nauwelijks vocht vast met dbol, zit ook maar op 2 tabs per dag 30 mg dus met oestrogeen valt het wel mee. Momenteel doe ik kort kuurtje van 6 weken naar een jaar off te zijn dus ga extra hard nu:flex:

Blauw wit kan zoveel zijn up.. Ap..
Ik ga van up uit haha
Ik heb nu ap dbol hoop dat die beetje oke is
Logisch dat je weinig vocht vasthoud met para en die lage dosering dbol :p
Ja ik wil zelf ook off na de zomer maar ik durf het niet zo goed
Ben bang enorm terug te vallen

• Topic Starter Topic Starter
Zelf geen ervaring mee maar me coach had baltic
Ik ga zelf ook aan de parabolan naast tren e misschien
Dan weet ik tenminste dat ik goed spul heb
Heb nu tren a prl en deze is duidelijk al een stuk minder dan de vorige batch
Misschien zelfs maar op de helft gedoseerd
Twijfel tussen die dure parabolan of tren e ig nu
Wil in elk geval goede tren voor de zomer hebben
Hmm oke, heb zelf zeer goede ervaring met tren a van ig en up. Ja het zijn de lager geprijsde labs, maar dit is zeker het proberen waard!

Ziet r lekker uit, alleen bold kan je echt kapot maken (mentaal). Op bold had ik 0 eetlust en 0 libido. Verder wel zieke schouders maar na 12 weken geen libido was t genoeg voor mij.

Zou oxy 100mg ed erin doen en als je financieel waard vind de tren a 100mg ed doen.

Ziet r lekker uit, alleen bold kan je echt kapot maken (mentaal). Op bold had ik 0 eetlust en 0 libido. Verder wel zieke schouders maar na 12 weken geen libido was t genoeg voor mij.

Zou oxy 100mg ed erin doen en als je financieel waard vind de tren a 100mg ed doen.
Ah dat is minder man geen eetlust en geen libido, zelf gelukkig geen last van haha! Oxy wordt denk ik wel het proberen waard! Tren a begin ik met 100 eod. Maar pre contest zou dat zeker wel overwegen worden...

1/10 1000mg test e ew
1/8 100mg tren a ed
1/8 100 npp 3x pw
9/10 MT als je legit mt kan fixe teminste

Evt 1e 3a4 weken dbol of oxy

Ik deed de 1e 3 bovenste middelen (test e tren a npp) 14 kg gepakt 10 overgehouden

1/10 1000mg test e ew
1/8 100mg tren a ed
1/8 100 npp 3x pw
9/10 MT als je legit mt kan fixe teminste

Evt 1e 3a4 weken dbol of oxy

Ik deed de 1e 3 bovenste middelen (test e tren a npp) 14 kg gepakt 10 overgehouden
Dat is goed stevig man, pfff
Denk je niet dat je netto meer kunt halen als je bijv dit 15 weken doortrekt en dan bijv:
1e 5 weken:
500test e ew
100 tren eod
300 npp ew
10p oxy ed

5-10
750 test e ew
100 tren a ed
300 npp ew

10-15
1000test e ew
100 tren a eod
Laatste 2 weken mt

Ah dat is minder man geen eetlust en geen libido, zelf gelukkig geen last van haha! Oxy wordt denk ik wel het proberen waard! Tren a begin ik met 100 eod. Maar pre contest zou dat zeker wel overwegen worden...

niet iedereen heeft de zelfde bijwerking op bold, of je krijgt flinke eetlust of totaal niet. En libido is altijd per persoonafhankelijk, op tren ben ik geil als boter en met bold erbij krijg ik em niet meer omhoog.

Vergeet de zuivel niet.

Blauw wit kan zoveel zijn up.. Ap..
Ik ga van up uit haha
Ik heb nu ap dbol hoop dat die beetje oke is
Logisch dat je weinig vocht vasthoud met para en die lage dosering dbol :p
Ja ik wil zelf ook off na de zomer maar ik durf het niet zo goed
Ben bang enorm terug te vallen
Ik probeerde nog een hint te geven met 2 tabs (15mg) op 30 mg:p up indd.

Keuze is gemaakt voor eerste weken
750test
750bold
Eerste 4 weken oxy erbij op 100mg ed
Daarna tren a 100mg eod
Zal denk ik na een aantal weken tren a ruilen met npp. Kijk even hoe het allemaal loopt, dat is in ieder geval het plan!

750test
750bold
Daarna tren a 100mg eod
Zal denk ik na een aantal weken tren a ruilen met npp. Kijk even hoe het allemaal loopt, dat is in ieder geval het plan!

Toch zonde om niet de tren vanaf het begin mee te nemen vind ik

750test
750bold
Daarna tren a 100mg eod

Oxy pas starten wanneer de tren al in je cocktail zit.

Als je week 4 met tren a start zou ik week 5 pas met de oxy starten.

Tren + oxy is ziek. Abnormale pomp en kracht. Als je droog bent knal je uit je huid.
Hmm ja dat is wel waar, ben alleen beetje bang dat mijn bloeddruk dan ook ziek is tren+bold+oxy.
Denk dat ik eerste weken even check hoe makkelijk ik mijn bloeddruk kan manipuleren met aspirine wanneer ik alleen test en bold in mijn bloed heb, mocht dit makkelijk gaan dan durf ik het wel aan!

Terug
Naar boven