AndroidHealthClinic

Iemand raad?

fitnesser69

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
73kg
Vetpercentage
22%
Dag lezer ;p

Vandaag heb ik reeds met een gymgenoot een weddenschap gesloten om binnen 2 maanden een sixpack te hebben. ( voor 3 zakken whey )
Kan iemand mij helpen wat ik best kan doen? cardio of buik trainen?
Zal ik hierdoor kracht verliezen ?
mijn vetpercentage is ongeveer 17 % en ik ben 1m74 groot, mijn armen staan niet ver van droog maar buik is nog te veel...
Raad aub.

Thx

citroensap (wel van verst uitgeperst/uitgeknepen citroenen) mengen in een kom met 1 a 2 eetlepels pindakaas en dit smeren op de plaatsen waar je vet wilt verliezen.

Wat baksteen zegt is toch wel de beste oplossing, en verder gewoon weinig chips / friet etc. eten, waar slechte vetten in zitten. Zeker dat jij die wedstrijd gaat winnen!

-

Reden: -
Laatst bewerkt:
3 zakken whey :roflol:

citroensap (wel van verst uitgeperst/uitgeknepen citroenen) mengen in een kom met 1 a 2 eetlepels pindakaas en dit smeren op de plaatsen waar je vet wilt verliezen.

Zonder citroen sap, lukt het ook nog wel. Het zal wel iets minder hard gaan, maar naar 2 maand zul je zeker wel de bink zijn op het strand. ;)

cardio cardio cardio en letten op voeding, ja spiermassa en kracht zul je zeker verliezen wil je binnen 2 maanden een sixpack zichtbaar hebben terwijl je nu op 17 % staat

als je serieus met bb bezig bent bestel je die 3 zakken whey voor hem maar alvast. Je kunt er ook boterhamzakjes van maken.

Je bent 16, je hebt nog geen sixpack. Komt met de jaren, net zoals je snor!

Pindakaas met stukjes noot schijnt nog net iets effectiever te zijn dan zonder nootjes én de Dreft injecties. Wetenschappelijk bewezen enzo. Daarnaast kan cardio en letten op je Kcal inname best (wel iets minder) effectief zijn.

Pindakaas met stukjes noot schijnt nog net iets effectiever te zijn dan zonder nootjes én de Dreft injecties. Wetenschappelijk bewezen enzo. Daarnaast kan cardio en letten op je Kcal inname best (wel iets minder) effectief zijn.

Klopt, als je de pindakaas met nootjes maar strak genoeg om je buik bindt, zal de verhoogde druk bij de nootjes ervoor zorgen dat de werkzame stoffen nog dieper en beter in je vet trekken en alles "wegeten" als het ware. Pro's willen hierbij nog wel eens dreft injecteren maar zoal sik al zeg, dat zijn de Pro's, persoonlijk vind ik dat net iets te ver gaan.

Cardio helpt doorgaans niet tot nauwelijks, kijk naar al die mensen die aan het fietsen en cross trainen zijn de hele dag, het schiet totaal niet op. Tel daar nog eens die talrijke reclames op tv erbij op waarin ze duidelijk vertellen dat standaard cardio gewoon geen resultaat geeft en de weg naar 3 zakken gratis whey lijkt me heel duidelijk ;).

2 maanden aan de shnelle hangen en wat clen prikken. tgo maar dat is niet echt realistisch.
van 17 procent naar 10 doe je wel wat langer dan 2 maandjes ookal loop je elke dag een uur.

een nieuwe methode om vet te verliezen is om in een zwembad te gaan zwemmen verzadigd met chloor Ionen. Het chloor vormt bindingen met de hydrofobe kant van de vetzuur moleculen waardoor het vet van je buik " wegdrijft".
In plaats van je tijd te verspillen in de gym gewoon gaan zwemmen in een zwembad, wel even bij de badmeester controleren wat de concentratie/molariteit (mol/liter) van het chloor is. Deze dient voor een degelijk resultaat minimaal 2.4*10^-4 te zijn.

Succes !

Je liegt is geen weddenschap, je bent gewoon een zomer superdude

• Topic Starter Topic Starter
het is echt wel een weddenschap :p

janou dan ben je nog steeds een zomerdude

een nieuwe methode om vet te verliezen is om in een zwembad te gaan zwemmen verzadigd met chloor Ionen. Het chloor vormt bindingen met de hydrofobe kant van de vetzuur moleculen waardoor het vet van je buik " wegdrijft".
In plaats van je tijd te verspillen in de gym gewoon gaan zwemmen in een zwembad, wel even bij de badmeester controleren wat de concentratie/molariteit (mol/liter) van het chloor is. Deze dient voor een degelijk resultaat minimaal 2.4*10^-4 te zijn.

Succes !

ik zal dit niet aanraden, er zijn maar weinig mensen die hier echt baat bij hebben gehad.

Pindakaasmethode op buik smeren en inwikkelen met folie blijft toch een betere methode.

• Topic Starter Topic Starter
is dat echt waar ? :o

Terug
Naar boven