AndroidHealthClinic

Iemand raad?

waarom denk je anders dat anderen het doen?

Zeer zeker, heb het ook een paar keer gedaan toen ik nog jong was... werkt perfect zeker een aanrader!

• Topic Starter Topic Starter
en niks erbij, hoelang en overdag of voor slapen of zo?

daarbij cardio en krachttraining natuurlijk

wanneer het je het beste uitkomt.

Trainen is daarnaast natuurlijk wel belangrijk, wissel goed af tussen cunches, pushups en curls.

+1, pindakaas is echt een wondermiddel wat dat betreft. Die strepen op Cutler z'n quads? Grotendeels het werk van pindakaas zei hij in een interview met Muscular Development laatst.
Het klinkt je nu nog misschien vreemd in de oren, maar wij op DBB weten al niet meer beter. :)

+1, pindakaas is echt een wondermiddel wat dat betreft. Die strepen op Cutler z'n quads? Grotendeels het werk van pindakaas zei hij in een interview met Muscular Development laatst.
Het klinkt je nu nog misschien vreemd in de oren, maar wij op DBB weten al niet meer beter. :)

ja ik dacht eerst, nee dat kan toch niet. Maar t werkt gewoon super!!!

Hoeveel eetlepels moet je dan namelijk je buik insmeren? En voor hoelang moet het op je buik?

Bedankt

noten zijn voor vogels

niet naar de sportschool gaan. daar is het al zo druk deze tijd.

Je moet ook foto's nemen en posten. Blijkbaar heeft de lichtflits van de camera een ultrasone werking waarbij de pindakaas moleculen worden geactiveerd en hierbij in beweging komen, dit zorgt weer voor doorbloeding en dús een sneller resultaat, succes!

Je moet ook foto's nemen en posten. Blijkbaar heeft de lichtflits van de camera een ultrasone werking waarbij de pindakaas moleculen worden geactiveerd en hierbij in beweging komen, dit zorgt weer voor doorbloeding en dús een sneller resultaat, succes!
Ik snap dus echt dat je deze jongen zon slecht advies geeft, je zegt er geeneens bij dat het met een HD fotocamera moet gebeuren... Het niveau daalt echt op DBB

+1
Het posten van foto's is vooral ook handig voor jezelf, want dan kunnen wij beoordelen of je de pindakaas wel in de goede richting gesmeerd hebt. Het is erg belangrijk dat je namelijk in de lengterichting van de spiervezels smeert. Zo word het beter opgenomen door de huid en de spieren en zorgt het voor een optimale vetverbranding.
In een later stadium kan je altijd nog stacken met citroenschijfjes of zelfs citroensap. Maar je zult versteld staan van de resultaten die de pindakaas geeft!

Ik snap dus echt dat je deze jongen zon slecht advies geeft, je zegt er geeneens bij dat het met een HD fotocamera moet gebeuren... Het niveau daalt echt op DBB

HD camera? Nee, dat is overrated bro. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat een simpel wegwerpcamera voldoende ultrasone straling uitzendt.

Check je bronnen, vriend :)

HD camera? Nee, dat is overrated bro. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat een simpel wegwerpcamera voldoende ultrasone straling uitzendt.

Check je bronnen, vriend :)

dit moet dan vrij recent onderzoek zijn geweest ik dacht dat ik redelijk op de hoogte was..

zit eraan te denken om die pindakaas met nootjes te injecteren.
welke maat naald gebruiken jullie:rolleyes:

0,60 blauw 16 ( respectievelijk diameter, kleur, lengte, allen in mm)

Terug
Naar boven