baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en niks erbij, hoelang en overdag of voor slapen of zo?

en niks erbij, hoelang en overdag of voor slapen of zo?
wanneer het je het beste uitkomt.
Trainen is daarnaast natuurlijk wel belangrijk, wissel goed af tussen cunches, pushups en curls.

+1, pindakaas is echt een wondermiddel wat dat betreft. Die strepen op Cutler z'n quads? Grotendeels het werk van pindakaas zei hij in een interview met Muscular Development laatst.
Het klinkt je nu nog misschien vreemd in de oren, maar wij op DBB weten al niet meer beter.![]()
ik zal dit niet aanraden, er zijn maar weinig mensen die hier echt baat bij hebben gehad.
Pindakaasmethode op buik smeren en inwikkelen met folie blijft toch een betere methode.
Ik snap dus echt dat je deze jongen zon slecht advies geeft, je zegt er geeneens bij dat het met een HD fotocamera moet gebeuren... Het niveau daalt echt op DBBJe moet ook foto's nemen en posten. Blijkbaar heeft de lichtflits van de camera een ultrasone werking waarbij de pindakaas moleculen worden geactiveerd en hierbij in beweging komen, dit zorgt weer voor doorbloeding en dús een sneller resultaat, succes!
Je moet ook foto's nemen en posten. Blijkbaar heeft de lichtflits van de camera een ultrasone werking waarbij de pindakaas moleculen worden geactiveerd en hierbij in beweging komen, dit zorgt weer voor doorbloeding en dús een sneller resultaat, succes!
Ik snap dus echt dat je deze jongen zon slecht advies geeft, je zegt er geeneens bij dat het met een HD fotocamera moet gebeuren... Het niveau daalt echt op DBB

HD camera? Nee, dat is overrated bro. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat een simpel wegwerpcamera voldoende ultrasone straling uitzendt.
Check je bronnen, vriend![]()