MuscleMeat

igf per spiergroep

bob the builder

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
is er bij het gebruik van igf-1 elke derde dag in een bridge fase tussen twee kuurtjes iets zinnigs te zeggen over hoeveel mcg je per spiergroep moet of kunt zetten?

dus ik gebruik elke derde dag 40 mcg PWO
en mijn vraag is of er mensen zijn die mij iets kunnen zeggen over hoeveel mcg ik b.v. in mijn quads zet van die 40mcg.

ik neem aan dat kleinere spiergroepen dus eerder verzadigd zullen zijn. is er dan een soort van formule of stelregel die ik aan kan houden voor de verschillende spiergroepen?

Zover ik weet is het het beste om elke keer dat je traint 1 of 2 spiergroepen te nemen en daar dan de vaste hoeveelheid inzetten. Want je bedoelt toch of benen meer nodig hebben dan bijv. je armen omdat je benen groter zijn? Dit klopt volgens mij iig niet...

Stel je traint borst: PWO 20 mcg per borst..

hey man
ben me de laatste tijd ook aan het verdiepen over igf1 en die nieuwe manier
om de dag of om de derde dag
ik dacht op maandag woensdag vrijdag 50mcg zetten na je training
maar ik train ook op dinsdag en donderdag andere spiergroepen,profiteren die dan ook vol op mee met de werkzame igf1.

voorbeeld
maandag:borst training 25mcg links en 25mcg rechts
dinsdag:schouders werkt het dan ook door op die spiergroep op de zelfde kracht of in veel mindere mate

jouw vraag:in je benen gewoon links en rechts 20mcg als je maar totaal op 40mcg uit komt, denk ik hoor!!

groet jamez

en hoe injecteer je in je rug als je het alleen doe.

in je vleugels of zo??

Voor een beter antwoord mss even aan een mod vragen of ze de post willen verplaasten naar de geavanceerde sectie.

rug lijkt me lastig, zoek snel iemand die goed kan zetten. in vleugels van je rug is wel geil plannetje....ga ik zondag lekka doen :P

is er bij het gebruik van igf-1 elke derde dag in een bridge fase tussen twee kuurtjes iets zinnigs te zeggen over hoeveel mcg je per spiergroep moet of kunt zetten?

dus ik gebruik elke derde dag 40 mcg PWO
en mijn vraag is of er mensen zijn die mij iets kunnen zeggen over hoeveel mcg ik b.v. in mijn quads zet van die 40mcg.

ik neem aan dat kleinere spiergroepen dus eerder verzadigd zullen zijn. is er dan een soort van formule of stelregel die ik aan kan houden voor de verschillende spiergroepen?

kijk als je 40mcg wilt nemen en je wilt het in je quads zetten dan moet er dus ook 40mcg in je quads easy he?
de meeste igf-1 die nu verkocht wordt is de lang werkende versie en die verspreid zich door het hele lichaam.
veel meningen verschillen en sommigen claimen dat het plaatselijk werkt.
ik neem het nu een hele tijd, maar kan niet zeggen dat ik plaatselijke groei ervaar, wel is het zo dat de plaat waar je het geinjecteerd hebt je een giga pomp geeft.
ik zelf hanteer een andere manier van zetten dan enkel een derde dag, de meningen over het gebruik van igf verschillen heel erg en iedereen moet het doen zoals hij het het beste vind en/of ervaart.
let wel er zit ERG veel verschil in de diverse igf,s die op de markt zijn dus 40mcg van het ene merk werkt bijv. lang zo goed niet als 40mcg van het andere merk.
heel veel succes met het gebruik ervan en laat de members hier eens lezen wat je bevindingen zijn en of je het het geld waard vind.

Groetjes

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor alle reacties

het hele idee achter de im spotinjecties om de dag of elke derde dag PWO is toch juist dat je de spier die je injecteerd aanzet tot celdeling?

langzame of kortwerkende zou in dit geval dan niet uit moeten maken.

ik ging er van uit dat een grotere spier als je quads meer binding kan geven voor de igf als b.v. biceps. ....lijkt me logisch (correct me if i'm wrong).

is het dan niet zinvol om PWO 10mgc per biceps te zetten en b.v. 20mgc per quad. (even als voorbeeld)

rondzwervend igf opzoek naar receptoren wil niemand omdat je dan altijd een grote kans loopt een ronnie pens te krijgen (no disrespect.)
maar nu hoor ik mensen in hun post zeggen dat ze het gevoel hebben dat de igf zelfs met rustdagen en im injecties door het hele lichaam heen gaat.

is er btw iemand die ervaring heeft met de lange termijn effecten van bridgen met igf?

alvast bedankt voor de replies.

kijk als je 40mcg wilt nemen en je wilt het in je quads zetten dan moet er dus ook 40mcg in je quads easy he?
de meeste igf-1 die nu verkocht wordt is de lang werkende versie en die verspreid zich door het hele lichaam.
veel meningen verschillen en sommigen claimen dat het plaatselijk werkt.
ik neem het nu een hele tijd, maar kan niet zeggen dat ik plaatselijke groei ervaar, wel is het zo dat de plaat waar je het geinjecteerd hebt je een giga pomp geeft.
ik zelf hanteer een andere manier van zetten dan enkel een derde dag, de meningen over het gebruik van igf verschillen heel erg en iedereen moet het doen zoals hij het het beste vind en/of ervaart.
let wel er zit ERG veel verschil in de diverse igf,s die op de markt zijn dus 40mcg van het ene merk werkt bijv. lang zo goed niet als 40mcg van het andere merk.
heel veel succes met het gebruik ervan en laat de members hier eens lezen wat je bevindingen zijn en of je het het geld waard vind.

Groetjes

Er is wel plaatselijke groei, maar dat uit zich in de spieren die je hebt getraind die dag. Je spieren raken extra gevoelig voor IGF nadat je ze hebt getraind. Daarom injecteren mensen het na het trainen omdat ze niet willen dat hun organen ervan profiteren. Dus er is wel degelijk plaatselijke groei. Alleen op de plek van injecteren is het misschien anders. Hiervoor kan je sowieso beter MGF gebruiken wat een afgeleide is van IGF. Dus als je meer plaatselijke groei wilt moet je igf gebruiken. IGF is gewoon voor het vrij maken van nieuwe cellen die je op den duur weer groter kan maken. Dus er gaat tijd overheen voordat je resultaten gaat zien.

Er is wel plaatselijke groei, maar dat uit zich in de spieren die je hebt getraind die dag. Je spieren raken extra gevoelig voor IGF nadat je ze hebt getraind. Daarom injecteren mensen het na het trainen omdat ze niet willen dat hun organen ervan profiteren. Dus er is wel degelijk plaatselijke groei. Alleen op de plek van injecteren is het misschien anders. Hiervoor kan je sowieso beter MGF gebruiken wat een afgeleide is van IGF. Dus als je meer plaatselijke groei wilt moet je igf gebruiken. IGF is gewoon voor het vrij maken van nieuwe cellen die je op den duur weer groter kan maken. Dus er gaat tijd overheen voordat je resultaten gaat zien.

hello,

IGF gaat je hele lichaam door dus is er overal groei.
stel je neemt hoge doseringen dan kan je pens ook flink groeien.
MGF ken ik ook en neem ook dat al een tijd, ik weet niet of jij dit soort middelen ook als eens heb genomen, maar tis voor mij niks nieuws meer deze gear.
igf werkt zeer zekers perfect, maar plaatselijk lijkt me niet enige wat je mega goed merkt plaatselijk is de enorme pomp en velen denken/dromen dan dat ze plaatselijk groeien :D .

bedankt voor alle reacties

het hele idee achter de im spotinjecties om de dag of elke derde dag PWO is toch juist dat je de spier die je injecteerd aanzet tot celdeling?

langzame of kortwerkende zou in dit geval dan niet uit moeten maken.

ik ging er van uit dat een grotere spier als je quads meer binding kan geven voor de igf als b.v. biceps. ....lijkt me logisch (correct me if i'm wrong).

is het dan niet zinvol om PWO 10mgc per biceps te zetten en b.v. 20mgc per quad. (even als voorbeeld)

rondzwervend igf opzoek naar receptoren wil niemand omdat je dan altijd een grote kans loopt een ronnie pens te krijgen (no disrespect.)
maar nu hoor ik mensen in hun post zeggen dat ze het gevoel hebben dat de igf zelfs met rustdagen en im injecties door het hele lichaam heen gaat.

is er btw iemand die ervaring heeft met de lange termijn effecten van bridgen met igf?

alvast bedankt voor de replies.

zoals in de IGF faq staat en PIPO aangeeft bestaan er verschillende theorieen over het gebruik van IGF..

je geeft aan dat je het protocol wilt volgen van eod of e3d injecties..als bridge tussen je kuren..

Ik zou de dosering op 50mcg per injectiemoment houden ( eod of e3d) deze verdeel je dus (PWO) in de spieren (welke je die avond getraind hebt)..je kunt het natuurlijk zo uitkienen met je training dat je telkens je achterlopende spiergroep(en) kunt injecteren

ga dus voor een 25 mcg per zijde...(linker quad/rechter quad etc..)

succes!

de kans dat je pens gaat groeien is toch veel groter wanneer je receptoren verzadigd zijn?

als je dan EOD of E3D injecteert, heb je veel minder kans dat het zo lang in je lichaam blijft op zoek naar een receptor, dus veel minder kans dat het bij je pens terechtkomt..

dat is wat ik op heb kunnen maken uit het door G21 geintroduceerde protocol

thx voor de informatieve posts..

ik ben me er terdege van bewust dat er meerdere theorien lopen over igf.
maar heb inderdaad gekozen voor de E3D, PWO, IM injecties in de getrainde spieren, juist met igf3 omdat het je lichaam goed zou kunnen voorbereiden op komende kuren met aas en daarbij na een kuur de klap opvangt en hestel bevorderd. (naast het gebruik van nolva enz).

ik hoor nu toch van verschillende mensen van het forum dat dit "bridgen" met igf de moeite waard is....

volgende stap voor mij is om nu mijn korte kuren op orde te krijgen (schematisch en financieel:p ).

ik wil in totaal 4 kuurtjes (tjes slaat op duur niet op inname) van 4 weken gaan pakken met daartussen bridge momenten met igf van ca. 8 weken.
in totaal een cycle van zo'n 48 weken tot een jaar.

doel in kg tussen de 15 en 20 kg (harde droge massa want ik ga niet weer cutten vanaf de 24% :p hardgainen dus)

-wat kan ik hiebij na een jaar nog aan extra kilo's verwachten vanuit mijn igf injecties? (40 mcg E3D 4x 8 weken)

-alle andere tips met betrekking tot bovenstaande kunnen miss beter in een nieuw topic geplaatst worden...........er komt binnen nu en 10 weken een log aan.

(ja 10 weken want het wordt een duur jaartje zoals je ziet ...nog even geld opzij leggen 2.5 maand. en dan ook nog vreten kopen omdat ik ga vreten als een roedel wolven,........ damn dure hobby)

thx voor de informatieve posts..

ik ben me er terdege van bewust dat er meerdere theorien lopen over igf.
maar heb inderdaad gekozen voor de E3D, PWO, IM injecties in de getrainde spieren, juist met igf3 omdat het je lichaam goed zou kunnen voorbereiden op komende kuren met aas en daarbij na een kuur de klap opvangt en hestel bevorderd. (naast het gebruik van nolvadex enz).

ik hoor nu toch van verschillende mensen van het forum dat dit "bridgen" met igf de moeite waard is....

volgende stap voor mij is om nu mijn korte kuren op orde te krijgen (schematisch en financieel:p ).

ik wil in totaal 4 kuurtjes (tjes slaat op duur niet op inname) van 4 weken gaan pakken met daartussen bridge momenten met igf van ca. 8 weken.
in totaal een cycle van zo'n 48 weken tot een jaar.

doel in kg tussen de 15 en 20 kg (harde droge massa want ik ga niet weer cutten vanaf de 24% :p hardgainen dus)

-wat kan ik hiebij na een jaar nog aan extra kilo's verwachten vanuit mijn igf injecties? (40 mcg E3D 4x 8 weken)

-alle andere tips met betrekking tot bovenstaande kunnen miss beter in een nieuw topic geplaatst worden...........er komt binnen nu en 10 weken een log aan.

(ja 10 weken want het wordt een duur jaartje zoals je ziet ...nog even geld opzij leggen 2.5 maand. en dan ook nog vreten kopen omdat ik ga vreten als een roedel wolven,........ damn dure hobby)

e3d IGF-1 is toch niet zo duur? of ligt het aan mij?

de lr3 variant waar wij het over hebben geeft geen plaatselijke groei. dit ken ik na ik weet niet hoeveel kuurtjes ervan nou echt wel zeggen.

dat je pens ervan gaat groeien is imo ook onzin. dit mede volgens mij(als ik het goed heb) dat je ingewanden vooral reageren op igf-II, wat dus zou komen door hoge dosis hgh icm insuline. ook heb ik ergens een post gelezen over het gebruik van nsaid's icm lr3, en ook dit zou kunnen leiden tot groei van ingewanden. ik zal is kijken of ik dat onderzoek nog ergens op kan duiken.

-rodge

e3d IGF-1 is toch niet zo duur? of ligt het aan mij?

als men enkel kiest voor e3d igf-1 vanuit financieel oogpunt vind ik het een stomme beslissing en raad ik de sporters aan te gaan sparen en een krantenwijk te nemen.
neemt men het e3d omdat men denkt dat het dan beter werkt etc. dan is dat een aardige keuze waar ik begrip voor heb.
zelf denk ik er anders over en neem het iedere dag en meestal voor een periode van 40 dagen.
mooiste zou zijn als hier enkel mensen posten over dit onderp die het ook daadwerkelijk gebruiken of gebruikt hebben en alleen dan heeft het een toegevoegde waarde voor de mensen die het overwegen om het eens te gaan gebruiken.

[e3d IGF-1 is toch niet zo duur? of ligt het aan mij?/QUOTE]

ligt voornamelijk aan je budget.(wil voor een heel jaar alle spullen hebben voor ik begin)

als je bedoeld dat het altijd duurder kan heb je natuurlijk gelijk.

de lr3 variant waar wij het over hebben geeft geen plaatselijke groei. dit ken ik na ik weet niet hoeveel kuurtjes ervan nou echt wel zeggen.

dat je pens ervan gaat groeien is imo ook onzin. dit mede volgens mij(als ik het goed heb) dat je ingewanden vooral reageren op igf-II, wat dus zou komen door hoge dosis hgh icm insuline. ook heb ik ergens een post gelezen over het gebruik van nsaid's icm lr3, en ook dit zou kunnen leiden tot groei van ingewanden. ik zal is kijken of ik dat onderzoek nog ergens op kan duiken.

ok plaatselijke groei kan ik vergeten.....
maar waarom moet ik dan PWO im in de getrainde spiergroep zetten.
dit zou toch zijn omdat deze dan het "gevoeligst" is, of wordt na opname de igf-1 weer door het lichaam getransporteerd???? (begin de draad lichtelijk kwijt te raken)

en kun je ook eens zeggen welke resultaten het dan wel geeft? in jou praktijk ervaring.

(als je dat onderzoek nog zou kunnen vinden graag )

mooiste zou zijn als hier enkel mensen posten over dit onderp die het ook daadwerkelijk gebruiken of gebruikt hebben en alleen dan heeft het een toegevoegde waarde voor de mensen die het overwegen om het eens te gaan gebruiken.

dat is tot nu toe toch ook het geval....
mij hoor je niet klagen.

Je kunt het naar mijn mening PWO in elke spier zetten die je maar wilt. Zolang je het maar intramusculair zet, maar dat heeft alleen met opnamesnelheid te maken. Op rustdagen valt dan dus meer te zeggen voor subcutaan.

Hoef je je in ieder geval dus niet in de meest debiele kronkels te wringen om ook je onderste trapezius es te laten kanllen na een rugtraining. :rolleyes:

-rodge

Kijk.....deze man weet waarover hij praat.

Ik heb je net al gereplied in andere IGF-topic,Bob the Builder....

Ik heb igf ook in biceps en triceps gezet en die zijn 0,0 extra vooruit gegaan dus plaatselijke groei kan je echt vergeten en zeker met de hoeveelheden die jij neemt.

40mcg igf is te verwaarlozen en misschien leuk voor beginnelingen die 60 kilo wegen.....als je een beetje gewicht in de schaal legt moet je naar min 80mcg per dag gaan en dan nog ga je niks merken van plaatselijke groei.

Grappige theorien weer waar niemand geen reet aan heeft maar be my guest,gab.....gooi lekker je geld weg....als je toch genoeg hebt maakt dat niks uit.:D

Terug
Naar boven