- Waardering
- 8
Grappige theorien weer waar niemand geen reet aan heeft maar be my guest,gab.....gooi lekker je geld weg....als je toch genoeg hebt maakt dat niks uit.:
Testo je bent een hele fijne vent maar ik ben het niet met je eens..
het is alom bekend dat jij wat meer van alles nodig hebt dan de gemiddelde gebruiker..
het is daarom dan ook niet reeel om jezelf als referentiekader te plaatsen t.o.v het gross hier..
ik heb zelf ook het 2x maal daags protocol met IGF gedaan..en dat beviel me op zich goed..alleen merkte ik dat er na 2 a 3 weken vrijwel niets meer gebeurden..ik heb op 80 mcg en 100mcg gezeten en dat zijn dus geen pis doseringen..
daarnaast is het zo dat er relatief gezien veel minder bekend is over dit soort peptides met name de LR3 variant..het is dus logisch dat er verschillende manieren en standpunten zijn om het middel optimaal te benutten.
Na een stuk te hebben gelezen over de werking van de IGF receptoren..vond ik het vrij logisch dat het lichaam niet in staat is om zoveel igf per injectiemoment te verwerken. het gaat hier dus niet om geld..maar puur om derving van het product..wat dus zonde is..
je geeft zelf aan vooruitstrevend te zijn met het toepassen van verschillende middelen..daar ben ik het volledig mee eens..
maar als andere ervoor kiezen om iets anders te doen..zijn zij op hun manier ook vooruitstrevend bezig..en ook aan het onderzoeken wat voor hen wellicht beter werkt!
de één kan namelijk jaren lang groeien met 500mg test e omdat hij geweldig gevoelig is voor a.a.s.........en de ander moet elke kuur zn dosering verhogen om dezelfde gains te zien. dat zal met peptides niet veel verschillen..
we moeten dus allemaal voor onszelf ontdekken wat werkt en wat niet..
dus klakkeloos zeggen dat iets "weggegooid geld" is of "niet zal werken" vind ik onzin..zoals je zelf aangeeft is bodybuilding doen via trial and error en kan je niet plannen..aangezien jij net zo goed weet dat je over 6mnd door hebt dat je lichaam wellicht beter reageerd als je iets compleet anders doet als voor heen..
Ik vind het dus interessant dat er steeds vaker op diverse manieren (verstandig) wordt geexperimenteerd..zodat we van elkaar kunnen leren..

)
)en die staaft het meeste wat ik ook al zeg.