MuscleMeat

igf per spiergroep

Grappige theorien weer waar niemand geen reet aan heeft maar be my guest,gab.....gooi lekker je geld weg....als je toch genoeg hebt maakt dat niks uit.:

Testo je bent een hele fijne vent maar ik ben het niet met je eens..

het is alom bekend dat jij wat meer van alles nodig hebt dan de gemiddelde gebruiker..:D

het is daarom dan ook niet reeel om jezelf als referentiekader te plaatsen t.o.v het gross hier..

ik heb zelf ook het 2x maal daags protocol met IGF gedaan..en dat beviel me op zich goed..alleen merkte ik dat er na 2 a 3 weken vrijwel niets meer gebeurden..ik heb op 80 mcg en 100mcg gezeten en dat zijn dus geen pis doseringen..

daarnaast is het zo dat er relatief gezien veel minder bekend is over dit soort peptides met name de LR3 variant..het is dus logisch dat er verschillende manieren en standpunten zijn om het middel optimaal te benutten.

Na een stuk te hebben gelezen over de werking van de IGF receptoren..vond ik het vrij logisch dat het lichaam niet in staat is om zoveel igf per injectiemoment te verwerken. het gaat hier dus niet om geld..maar puur om derving van het product..wat dus zonde is..

je geeft zelf aan vooruitstrevend te zijn met het toepassen van verschillende middelen..daar ben ik het volledig mee eens..

maar als andere ervoor kiezen om iets anders te doen..zijn zij op hun manier ook vooruitstrevend bezig..en ook aan het onderzoeken wat voor hen wellicht beter werkt!

de één kan namelijk jaren lang groeien met 500mg test e omdat hij geweldig gevoelig is voor a.a.s.........en de ander moet elke kuur zn dosering verhogen om dezelfde gains te zien. dat zal met peptides niet veel verschillen..

we moeten dus allemaal voor onszelf ontdekken wat werkt en wat niet..

dus klakkeloos zeggen dat iets "weggegooid geld" is of "niet zal werken" vind ik onzin..zoals je zelf aangeeft is bodybuilding doen via trial and error en kan je niet plannen..aangezien jij net zo goed weet dat je over 6mnd door hebt dat je lichaam wellicht beter reageerd als je iets compleet anders doet als voor heen..

Ik vind het dus interessant dat er steeds vaker op diverse manieren (verstandig) wordt geexperimenteerd..zodat we van elkaar kunnen leren..

vage shit vandaag.....
gruwelijke benen training gehad daarna 50mcg igf gezet, dus 25mcg per been. afgezien van een raar gevoel (kan ook vermoeidheid zijn) nu ineens, zon 4-5 uur na injecteren ontzettende jeuk/kriebels/tintelingen in de benen.
beetje zelfde gevoel alsof je mdma caps beginnen in te slaan (deze zin is alleen voor intimi te begrijpen ;))
verder ontzettende diepe spierpijn deze week. raar want training is niet anders dan normaal......zou igf new-style dan toch werken?

wat ik igg zeker weet is dat ik 100mcg p/d voor mij wel erg veel zou vinden. na 50mcg p/d voel ik me al niet optimaal, lees: hoofdpijn, tintelingen/kriebels/jeuk in getrainde spieren.

blijft vaag

• Topic Starter Topic Starter
dat groeien komt wel goed met m'n kuurtjes

het E3D gebeuren lijkt mij vooral interessant voor het bridgen.

lage doseringen zullen miss niet voldoende zijn en aangezien het resultaat met IGF op zich laat wachten is het moeilijk om nou te bepalen welke hoeveelhede werken.

@ Testo, .... geld wegggooien wil ik natuurlijk niet miss is het nog een idee om wel de E3D aan te houden maar de dosering omhoog te gooien naar ergens tussen de 80 en 100mcg PWO zoals G21 in de post hierboven aangeeft?

• Topic Starter Topic Starter
vage shit vandaag.....
gruwelijke benen training gehad daarna 50mcg igf gezet, dus 25mcg per been. afgezien van een raar gevoel (kan ook vermoeidheid zijn) nu ineens, zon 4-5 uur na injecteren ontzettende jeuk/kriebels/tintelingen in de benen.
beetje zelfde gevoel alsof je mdma caps beginnen in te slaan (deze zin is alleen voor intimi te begrijpen )
verder ontzettende diepe spierpijn deze week. raar want training is niet anders dan normaal......zou igf new-style dan toch werken?

wat ik igg zeker weet is dat ik 100mcg p/d voor mij wel erg veel zou vinden. na 50mcg p/d voel ik me al niet optimaal, lees: hoofdpijn, tintelingen/kriebels/jeuk in getrainde spieren.

je voelt iig iets ....
keep it up

Testo je bent een hele fijne vent maar ik ben het niet met je eens..

het is alom bekend dat jij wat meer van alles nodig hebt dan de gemiddelde gebruiker..:D

het is daarom dan ook niet reeel om jezelf als referentiekader te plaatsen t.o.v het gross hier..

ik heb zelf ook het 2x maal daags protocol met IGF gedaan..en dat beviel me op zich goed..alleen merkte ik dat er na 2 a 3 weken vrijwel niets meer gebeurden..ik heb op 80 mcg en 100mcg gezeten en dat zijn dus geen pis doseringen..

Ten eerste gebruik ik nooit alleen mezelf als referentiekader omdat wat jij al aangeeft ik zelf ook al weet(ik heb idd veel meer nodig dan anderen).....maar ik ''begeleid''(ik haat dat woord eigenlijk;laten we het erop houden dat ik veel advies geef)heel veel mensen met hun kuurtje en baseer daar mijn mening dus op,bro.

Als we gaan kijken wat de uitvinder en de grootste producent van IGF in de bijsluiter schrijft komt dat totaal niet overheen met al die zgn nieuwe techniekjes en geloof je zelf echt dat ze bij Genci geen knowhow hebben en dat daar een stel kneuzen werken?

Ik heb igf in kuren van 6 weken,4 weken,plaatselijk en niet plaatselijk gedaan en denk dat ik me inmiddels wel een ervaren gebruiker mag noemen die weet waar hij het over heeft.Daarbij kan je de post van Rodge lezen(ook geen kleuter dacht ik:p )en die staaft het meeste wat ik ook al zeg.

Maar doe vooral je eigen onderzoek.....klakkeloos alles aannemen van anderen is het ook niet dus ik heb respect voor jongens zoals jij die open staan voor nieuwe dingen,alleen ben ik door mn ervaring en door ook erg veel te lezen toch een iets andere mening toegedaan....moet kunnen,gab.

@Dennis999

Je voelt van alles en dat is heel mooi maar het gaat erom wat je uiteindelijk overhoud van die igf.....het is prachtig dat je een megapomp in je quad heb na het trainen maar als ie vd rest niet groeit wat schiet je er dan mee op?

Ik hoop dus dat je alles gemeten hebt en na je kuur exact kan vertellen wat je er NETTO aan overgehouden hebt.....ik denk niet veel maar dat gaan we na je kuur zien,makker.....hoop voor jou dat het super is.

@ Testo, .... geld wegggooien wil ik natuurlijk niet miss is het nog een idee om wel de E3D aan te houden maar de dosering omhoog te gooien naar ergens tussen de 80 en 100mcg PWO zoals G21 in de post hierboven aangeeft?

Daar zal je zeker al een stuk meer mee bereiken,bro....

Ik heb echt nog niemand gehoord die igf zo laag doseerde en daar een aanzienlijk resultaat mee had.

En dan heb ik het dus niet over een leuk pompgevoel maar over klinkklare kilo's of centimeters.

@Dennis999

Je voelt van alles en dat is heel mooi maar het gaat erom wat je uiteindelijk overhoud van die igf.....het is prachtig dat je een megapomp in je quad heb na het trainen maar als ie vd rest niet groeit wat schiet je er dan mee op?

Ik hoop dus dat je alles gemeten hebt en na je kuur exact kan vertellen wat je er NETTO aan overgehouden hebt.....ik denk niet veel maar dat gaan we na je kuur zien,makker.....hoop voor jou dat het super is.

mijn lijf is al super ouwe snoepert:P

Das waar...wanneer gaan we weer es daten dan?:D

hmmmm zodra ik genoeg igf krijg om ook 200mcg p/d te zetten. die dikke uitpuilende pens neem ik op de koop toe dan ;)

Na training van een spiergroep zijn je spierreceptoren gevoeliger voor igf wat dus betekent dat igf meer in je spieren word opgenomen ik wil daarmee niet zeggen dat het niet door je hele lijf gaat maar het is iniedergeval veiliger.

hello,

IGF gaat je hele lichaam door dus is er overal groei.
stel je neemt hoge doseringen dan kan je pens ook flink groeien.
MGF ken ik ook en neem ook dat al een tijd, ik weet niet of jij dit soort middelen ook als eens heb genomen, maar tis voor mij niks nieuws meer deze gear.
igf werkt zeer zekers perfect, maar plaatselijk lijkt me niet enige wat je mega goed merkt plaatselijk is de enorme pomp en velen denken/dromen dan dat ze plaatselijk groeien :D .

Terug
Naar boven