XXL Nutrition

Igf

dennis999

Ripped Bodybuilder
Waardering
16
lees net op us board t volgende:
Another thing: much of the newer research shows that EOD and even E3D igf-1 treatment is better than ED because ED downregulates the receptors too quick. It takes some time for receptors to be able to come back in full after a megadose of even 20mcg of IGF-1. So you may want to think about switching to EOD lifting and IGF-1 immediately postworkout every workout, or 2on/1off and pin the lagging muscle E3D. These dosing patterns won't give you pounds of immediate muscle, but they will give you hyperplasia, which means continued growth at very decent rates, and the ability to continue treatment for a long while until response diminishes.

wat vinden de nl experts ervan. zou nl beteken dat je uitgaande van normale ed doseringen er 2x zo lang mee kan doen.

verder lees ik steeds meer dat mensen igf nemen tussen cycles in om nieuwe cellen te creeren. en die met behulp van as volwassen/opblazen.
ipv tijdens de cycles...

ook daarover graag jullie mening

thnx

haha idd zoals je al hebt gezien heb ik er een stuk over geschreven in de IGF faq..

• Topic Starter Topic Starter
maar goed dan zit ik nog met volgende vraag wat vinden jullie ervan?

zou beteken dat je 4 weken "on" bent en maar eod hoeft te zetten en dan ook nog maar eens max 50mcg. heb je dus per cycles 14x50mcg=700mcg nodig. das lekker voordelig dan :P

ik train momenteel 5x5 dus 3 keer in de week..misschien ga ik binnenkort starten met igf..en dan allen op trainingsdagen pwo..

komt neer op 150 mcg in de week..dat betekend dat je ruim 6,5 week met 1mg doet!

daarnaast zou het op deze manier alleen hyperplasia veroorzaken in je spiercellen..en dus niet bij je ingewanden.

I am all for it!!

klinkt idd wel aannemelijk en interessant

ik train momenteel 5x5 dus 3 keer in de week..misschien ga ik binnenkort starten met igf..en dan allen op trainingsdagen pwo..

komt neer op 150 mcg in de week..dat betekend dat je ruim 6,5 week met 1mg doet!

daarnaast zou het op deze manier alleen hyperplasia veroorzaken in je spiercellen..en dus niet bij je ingewanden.

I am all for it!!

je gaat de igf dus im zetten?
welke spuiten zijn in jou ogen het best om dit mee te doen?

gebruik je de igf om te bridgen tussen aas cycles of zet je em in een cycle om zo de hcg achtige effecten te benutten?

thx for the last replie btw.

I am all for it!!

en dit ga je natuurlijk heel gedetailleerd loggen hier in de logsectie ? ;)

gebruik je de igf om te bridgen tussen aas cycles of zet je em in een cycle om zo de hcg achtige effecten te benutten?

thx for the last replie btw.

nee zal de IGF gebruiken als iets extra's..het mooie is natuurlijk dat het de HPTA niet onderdrukt en door de celverdeling zal het voor meer spiercellen zorgen..als je dan t.z.t weer een cycle doet..kun je deze nieuwe cellen "volwassen" maken en laten groeien dmv a.a.s

trouwens..klaas heeft laatst een stukje gepost over IGF en HCG..een combi van beide in de nakuur lijkt mij het meest geschikt voor optimaal herstel!

goed topic!!..

nou vandaag begonnen met igf new-style.
das dus 50mcg eod. heb vandaag voor trainen (rug+schouders) 25mcg in schouders gezet en ben daarna gaan trainen. afgezien van een lichte hypo ging t wel tijdens rug. ff wat carbs erin en knallen maar. toen kwamen schouders aan bod. wtf 14kg side raise als eerste oef. was killing!!! deed gewoon pijn. voelde lekker maar wel erg opgeblazen. schoudertraining verder afgemaakt met vrouwen-gewichtjes ;)
na trainen direct andere 25mcg in schouders gezet. carbs en whey genomen. daarna na zus gereden en rijst met kip gegeten.

eens kijken wat t geheel op deze wijze gaat brengen. mocht t tegenvallen dan kan ik alsnog kiezen voor igf oude styl.

das dus 50mcg eod. heb vandaag voor trainen (rug+schouders) 25mcg in schouders gezet en ben daarna gaan trainen. afgezien van een lichte hypo ging t wel tijdens rug. ff wat carbs erin en knallen maar. toen kwamen schouders aan bod. wtf 14kg side raise als eerste oefening. was killing!!! deed gewoon pijn. voelde lekker maar wel erg opgeblazen. schoudertraining verder afgemaakt met vrouwen-gewichtjes ;)
na trainen direct andere 25mcg in schouders gezet. carbs en whey genomen. daarna na zus gereden en rijst met kip gegeten.

eens kijken wat t geheel op deze wijze gaat brengen. mocht t tegenvallen dan kan ik alsnog kiezen voor igf oude styl.

keep in mind dat IGF geen instant gradification brengt..

nieuwe cellen hebben tijd nodig om te groeien..het kan dus zijn dat je de komende tijd niet zoveel merkt behalve de pomp en lichte drop in BF%

het leuke komt pas in de maanden erna..:cool:

succes BTW!!

das dus 50mcg eod. heb vandaag voor trainen (rug+schouders) 25mcg in schouders gezet en ben daarna gaan trainen. afgezien van een lichte hypo ging t wel tijdens rug. ff wat carbs erin en knallen maar. toen kwamen schouders aan bod. wtf 14kg side raise als eerste oefening. was killing!!! deed gewoon pijn. voelde lekker maar wel erg opgeblazen. schoudertraining verder afgemaakt met vrouwen-gewichtjes ;)

ik ben benieuwd!

wat kosten betreft is het heel aantrekkelijk en ook de gedachtegang erachter klinkt logisch..

ik heb ook wel zin in igf1 eigenlijk..

alleen doordat je het ook voor de training zet heb je dus kans op een hypo tijdens de training.. maar dan gewoon wat maltodextrine tijdens de training ofzo?

Terug
Naar boven