MuscleMeat

Igf

nou tijd voor een update. ben sinds ik begonnen ben met igf en inmiddels 1300mcg verder ben (heb ff moeten stoppen) 3kg aangekomen. fysiek oogt hard/droog en vol. eigenlijk ideale middel voor beachboys :P vind t persoonlijk mooier dan "on" zijn met as. vrouwtje is helemaal enthousiast over igf. spieren ogen rond en vol zegt ze. in de gym vraagt men regelmatig of ik kuur, hetgeen ik uiteraard nie doe.

verder zijn benen 4-5cm gegroeid. snap er niets van maar ben er uiteraard erg blij mee

Goede shit bro!!!. 3kg per 1300mcg is goedkoper dan AAS misbruiken :D Kan niet wachten tot ik begin.

zeer netjes..

Hoezo zelf niet willen bijleren?

Als er 1 iemand voorop loopt met dingen proberen ben ík het wel maar gelukkig heb ik zelf ook een goed stel werkende hersens gekregen en weet ik zelf het kaf van het koren wel te onderscheiden in de stroom van onderzoeken die op me afkomen.

Enne....BB is geen plannen maar proberen,kerel....je kan nog zoveel plannen maar het loopt altijd anders.;)

Ter informatie....ik heb al op 140mcg IGF per dag gezeten en zit nu op 200mcg.....dan geloof je zelf toch niet dat die kleine hoeveelheden en dan ook nog es de ene dag wel en dan weer niet voor mij werken?

Je hoeft geen Einstein te zijn om dat zelf uit te pluizen,gab.
:eek: :eek: :eek: en ik vond 120 al veel toen ik me eerste hypo-aanval kreeg :o:p

• Topic Starter Topic Starter
snap t ook niet helemaal. echt sterk word je er niet van, en de geiligheid blijft ook uit. dus beter aan de test dan aan de igf. ben iig blij ermee....kan op crazyland tenminste shirt uit :P hahhaha

als je 8 weke kuurtje doet en je wilt maar 4 weke igf gebruiken dan zou ik het de laatste 4 weken erin gooien...extra impuls is altijd lekker..
zou nog lekkerder zijn om het de eerste 4 en tijdens pct te gebruiken..maar kost weer wat meer..

jha makkeijkst is in bi/tri/schouder..sommige ape injectere ook in vet ipv IM..dan kan benen ook...

met 12,7mm zit je wel in je beenspier! wellicht niet zo diep, maar hij wel IM!

verder weet ik niet wat je verwachtingen zijn van IGF?
het zou wel eens kunnen zijn dat je teleurgesteld kunt worden, IGF geeft geen instant gratification, remember that. daarom zou je kunnen overwegen om de eod methode aan te houden en 4 weken tijdens je kuur te pakken en gedurende je nakuur. ben namelijk persoonlijk van mening dat het tijdens de nakuur de grootste meerwaarde heeft. tbv het behouden van je gewonnen massa!

Als je idd maar 1000mcg neemt, zou ik het zeker in de nakuur plannen.

het gaat er meer om dat je boven onderhoud gaat zitten met je cal.
androgenen zullen per definitie er al voor zorgen dat je spiercel "matured"

een stack om massa te bouwen zou ten alle tijden jou uitgangspunt zijn, ga daar dan ook voor!

verder zou ik me ook nog eens inlezen in de eod theorie, wellicht staat dat je aan, en kun je ook wat langer met je igf cyclen!

Ik start maandag ook met IGF-1 voor 6weken on,4off,6on,4off,6on.

EOD 60-80mcg hier ben ik nog niet uit....

Ga zeker logje bijhouden

Terug
Naar boven