XXL Nutrition

Igf

Als je in de getrainde spier injecteerd wordt het sneller opgenomen.

Als je in de getrainde spier injecteerd wordt het sneller opgenomen.

Denk zelfs als je injecteerd in getrainde spier dat dit voordeliger is voor andere spieren ook omdat na training bloed nog krachtiger stroomt ivm doorbloeding en dus de receptoren van alle spieren veer meer de kans krijgen zich e laten vasthechten

Maar of dat nou schrikbarend beter zal werken waag ik toch weer te betwijfelen,mijn waarde anabolenvriend.;)

Intramusculair is intramusculair. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat het verschil maakt of je per se in de getrainde spier injecteerd. De doorbloeding is sowieso beter na de training, als ik net mn rug heb getraind staat mn borst er ook voller bij om maar wat te zeggen.

Jij begrijpt mij helemaal,bro!

toch merkte ik verschil bij plaatselijke injecties, los van de opnamesnelheid.. en ik ben naar eigen zeggen te kritisch om een placebo effect te ervaren :D

• Topic Starter Topic Starter
rare is dat ik enorme spierpijn krijg in spieren waarin im zet na de training

vreemd..nooit ervaren persoonlijk..!

hoe gaat ie verder..? al wat meer trek/honger..pomp?

honger is ziek...eet me echt 10x in de rondte
en dan die spierpijn...heb er vandaag huisarts voor gebeld. benen doen zon pijn dat ik nie normaal kan lopen...zo wazig

honger is ziek...eet me echt 10x in de rondte
en dan die spierpijn...heb er vandaag huisarts voor gebeld. benen doen zon pijn dat ik nie normaal kan lopen...zo wazig

Hmm dat heb ik altijd na een zware been training!!!:D Ben ook altijd hele dag op bed erna...!:D

Maar heb je het daarna in je quads gezet? Zou het echt daardoor komen denk je?

Hmm dat heb ik altijd na een zware been training!!!:D Ben ook altijd hele dag op bed erna...!:D

Maar heb je het daarna in je quads gezet? Zou het echt daardoor komen denk je?

heb in quads gezet. weet niet waardoor het anders komt. mss is de combi igf clen op benentraining wel de boosdoener:D anyway: het goed inmiddels wel iets beter als blijft sokken aandoen en dergelijke handelingen een taak voor t meisje :P

voorlopig maar ff zou houden, bevalt me uitstekend hahhahaa

eeuh dennis misschien een update want vind deze thread interessant
ben benieuwd of je gains hebt met deze manier van igf gebruik is dan
misschien ook wel iets voor ondergetekende

op zich gaat t wel ok, oog wat voller dan normaal terwijl vet% laag blijft, ben alleen enorm benieuwd wat een goede kuur nu zou gaan opleveren. maar daar moet ik nog ff mee wachten. verder gaat t top

dus je gebruikt de igf zonder aas erbij te nemen hmmm wilde die tegelijk pakken op deze manier maar blijf updaten als je wil vind het toch interessant dus echt wel he

Intramusculair is intramusculair. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat het verschil maakt of je per se in de getrainde spier injecteerd. De doorbloeding is sowieso beter na de training, als ik net mn rug heb getraind staat mn borst er ook voller bij om maar wat te zeggen.

Dit is ook niet vreemd. Je traint een bepaalde spiergroep. Dat is de primaire spiergroep, daarnaast train je daarmee een andere spiergroep mee. Dat is de secundaire.

Heel simpel, train je borst, train je de triceps mee. Train je rug, train je de biceps mee. Dus kun je ze daar ook injecteren.

Maar wat ik me nu afvraag, mensen...je injecteert in de getrainde spiergroep. Ontstaat er nu hyperplasia in de geinjecteerde spiergroep of overal in het lichaam?

Maar wat ik me nu afvraag, mensen...je injecteert in de getrainde spiergroep. Ontstaat er nu hyperplasia in de geinjecteerde spiergroep of overal in het lichaam?

verspreid (helaas)..je lichaam beschikt over miljarden IGF receptoren..en aangezien de opname en verwerking van IGF systematisch verloopt, zal er altijd sprake zijn van verspreide hyperplasia..de beredenering vanuit de IM injecties (PWO) is dat het sneller en locaal wordt opgenomen zodat de hyperplasia met name plaatselijk plaatsvind..vanwege de ( op dat moment) gevoelige IGF receptoren.

nou tijd voor een update. ben sinds ik begonnen ben met igf en inmiddels 1300mcg verder ben (heb ff moeten stoppen) 3kg aangekomen. fysiek oogt hard/droog en vol. eigenlijk ideale middel voor beachboys :P vind t persoonlijk mooier dan "on" zijn met as. vrouwtje is helemaal enthousiast over igf. spieren ogen rond en vol zegt ze. in de gym vraagt men regelmatig of ik kuur, hetgeen ik uiteraard nie doe.

verder zijn benen 4-5cm gegroeid. snap er niets van maar ben er uiteraard erg blij mee

nou tijd voor een update. ben sinds ik begonnen ben met igf en inmiddels 1300mcg verder ben (heb ff moeten stoppen) 3kg aangekomen. fysiek oogt hard/droog en vol. eigenlijk ideale middel voor beachboys :P vind t persoonlijk mooier dan "on" zijn met as. vrouwtje is helemaal enthousiast over igf. spieren ogen rond en vol zegt ze. in de gym vraagt men regelmatig of ik kuur, hetgeen ik uiteraard nie doe.

verder zijn benen 4-5cm gegroeid. snap er niets van maar ben er uiteraard erg blij mee

Het is je gegund kerel, het zijn mooie resultaten.

Maar peptides zijn niet zaligmakend, onthou dat.
Op die manier zal het ook nooit tegen vallen.

Mooi, is goed gegaan :D.
3kg droge spiermassa is natuurlijk heerlijk :thumbs:
Binnenkort ga ik het zelf ondervinden, ben benieuwd :).

Terug
Naar boven