- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je in de getrainde spier injecteerd wordt het sneller opgenomen.

Maar of dat nou schrikbarend beter zal werken waag ik toch weer te betwijfelen,mijn waarde anabolenvriend.![]()
honger is ziek...eet me echt 10x in de rondte
en dan die spierpijn...heb er vandaag huisarts voor gebeld. benen doen zon pijn dat ik nie normaal kan lopen...zo wazig
Ben ook altijd hele dag op bed erna...!
Hmm dat heb ik altijd na een zware been training!!!Ben ook altijd hele dag op bed erna...!
![]()
Maar heb je het daarna in je quads gezet? Zou het echt daardoor komen denk je?
anyway: het goed inmiddels wel iets beter als blijft sokken aandoen en dergelijke handelingen een taak voor t meisje 
Intramusculair is intramusculair. Ik kan me ook niet echt voorstellen dat het verschil maakt of je per se in de getrainde spier injecteerd. De doorbloeding is sowieso beter na de training, als ik net mn rug heb getraind staat mn borst er ook voller bij om maar wat te zeggen.
Maar wat ik me nu afvraag, mensen...je injecteert in de getrainde spiergroep. Ontstaat er nu hyperplasia in de geinjecteerde spiergroep of overal in het lichaam?
vind t persoonlijk mooier dan "on" zijn met as. vrouwtje is helemaal enthousiast over igf. spieren ogen rond en vol zegt ze. in de gym vraagt men regelmatig of ik kuur, hetgeen ik uiteraard nie doe.nou tijd voor een update. ben sinds ik begonnen ben met igf en inmiddels 1300mcg verder ben (heb ff moeten stoppen) 3kg aangekomen. fysiek oogt hard/droog en vol. eigenlijk ideale middel voor beachboysvind t persoonlijk mooier dan "on" zijn met as. vrouwtje is helemaal enthousiast over igf. spieren ogen rond en vol zegt ze. in de gym vraagt men regelmatig of ik kuur, hetgeen ik uiteraard nie doe.
verder zijn benen 4-5cm gegroeid. snap er niets van maar ben er uiteraard erg blij mee
nou tijd voor een update. ben sinds ik begonnen ben met igf en inmiddels 1300mcg verder ben (heb ff moeten stoppen) 3kg aangekomen. fysiek oogt hard/droog en vol. eigenlijk ideale middel voor beachboysvind t persoonlijk mooier dan "on" zijn met as. vrouwtje is helemaal enthousiast over igf. spieren ogen rond en vol zegt ze. in de gym vraagt men regelmatig of ik kuur, hetgeen ik uiteraard nie doe.
verder zijn benen 4-5cm gegroeid. snap er niets van maar ben er uiteraard erg blij mee
.
.