sandow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m77
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ons grote BEEST Klaas met een hoog IQ op zijn plaats gezet door een 17-jarige, hahahaha![]()

ehhh juist, het topic gaat over wat je eet bij de mac, niet wat ze niet hebben![]()
Naar mijn idee ben je een inferieur wezen als je je op regelmatige basis volstopt met dat vlees doordrenkt in antibiotica en zout, met een vetgehalte waar zelfs André Hazes nog een puntje aan had kunnen zuigen en van dieren die veeltesnel zijn opgegroeid.
De mac is een soort van lokdoos voor mensen die schijt hebben aan hun gezondheid. En dan na een x aantal jaren constant naar de dokter moeten voor de ene kwaal na de ander, omdat ze zich maar blijven volstoppen met zooi terwijl ik er nog gezond bij loop. Feit is dan wel, dat ik meer belasting betaal om de kosten te kunnen dekken die zulke varkens maken.
.. alleen de Bacon is varken.met een beetje werk en voor de helft van de prijs maak je thuis veel lekkerder zelfgemaakte burgers die dan meestal nog heel gezond zijn ook.

.
, maar ik heb bij de Mac altijd het gevoel of zit ik op een schoenzool om te kauwen en die zelfgemaakte hamburgers zijn altijd lekker
.Recept? Gewoon lekkere broodjes halen, hamburger(s) naar keuze bakken en whatever je lekker vind erbij op het broodje.
Ranging van sla en rauwkost tot augurk, gebakken ui, (gesmolten) kaas, gebakken ei, bacon, ketchup, mayo, curry...
OT: ik heb echt al *heul* lang niet bij de Mac gegeten.
Afgezien van een MacSundae (caramel met nootjes <3) een maand geleden oid.
Was vroeger erg fan van de MacKroket, MacBBQ en de gewone hamburger.
Maar goed, ik kwam eigenlijk nooit verder dan twee hamburgers, random salade en drinken. De patat vind ik niet te eten bij de Mac![]()
100 tot 150 gram Mager Rundergehakt
Halve fijn gesneden ui/rode ui
1 fijn gesneden Sjalot
1 theelepel Chilipoeder
1 theelepel Knoflookpasta
Snufje Komijn
Snufje Oregano
Snufje Peper
Snufje Zout
Al het bovenstaande mengen en vormen tot een fijne hamburger en deze grillen/bakken + andere helft ui/rode ui in ringen grillen/bakken. Op het laatst een plak kaas op de hamburger leggen en laten smelten.
Volkoren broodje met tomaat en sla, hamburger met kaas erop en uiteindelijke de gegrilde/gebakken uien erop met wat magere mayonaise en ketchup. En klaar is je fijne hamburger.
Verse zelfgemaakte hamburger:
Voedingswaarde: 400 calorieen, 30 gr. proteine, 35 gr. kh, 20 gr. vet
Kosten: Ongeveer 2 euro
Massaproductie pre-fab Big Mac:
Voedingswaarde: 572 calorieen, 35 gr. proteine, 45 gr. kh, 35 gr. vet
Kosten: 3+ euro (geloof ik)
Qua voedingswaarde en prijs scheelt het niet veel haha, maar ik heb bij de Mac altijd het gevoel of zit ik op een schoenzool om te kauwen en die zelfgemaakte hamburgers zijn altijd lekker
.
Met gewone hamburgers zit ik na 1 á 2 al erg vol. Bij die van de Mc Donalds kan gek genoeg niet..
---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------
Het enigste wat de hamburgers van Mc Donalds lekker maakt, is de lading consveringsmiddelen en smaakversterkers.
Als ik juist bij de Mac eet (s'middags) dan heb ik de hele dag geen honger meer :S...